Σάββατο 21 Μαΐου 2016

ΤΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ (II)

ΤΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ (II)
Απόσπασμα: (Θα δείτε μεγάλα θαύματα, θεία παρηγορία,
να ενεργεί η αγάπη Μου, μέσα σε κάθε καρδία.
Αυτό είναι το θαύμα Μου, η αγάπη Μου, η χαρά Μου,
που θα μαζέψω τους Έλληνες και πάλι στην αγκαλιά Μου!
Έχουν σχέδιο οι πολιτικοί, πώς να σας εξοντώσουν,
Έχω σχέδιο και Εγώ, γρήγορα να σας σώσω!
Υπομονή και προσευχή, θα κάνετε από εδώ και πέρα.
Εκείνοι με το σατανά και εσείς με τον Πατέρα.
Δεν θέλω πια να δίνετε καμία σημασία,
γιατί ό,τι και αν κάνουνε δεν έχει καμιά αξία.
Σα σκόνη όλα θα διαλυθούν τα μαύρα σχέδιά τους,
Γιατί το σχέδιό μου το θεϊκό θα το βρούνε μπροστά τους.
Και θα σχισθούν οι υπογραφές, θα διαγραφούν τα χρέη.
Η Ελλάδα θα ελευθερωθεί απ’ του εχθρού το χέρι.
Αγαπημένα μου παιδιά, να είστε εν Ειρήνη,
κρατήστε την ελπίδα σας, μεσ’ στην καρδιά να μείνει. Αμήν!)

Απόσπασμα: (Ελπίζω να καταλάβατε γιατί δίδεται η μέρα.
Όχι για να αγχωνόσαστε, αλλά για να δοξάζετε τον Πατέρα.
Εάν το νιώσει η καρδιά και από τη μέριμνα απαλλαγείτε,
θα έρθει η ειρήνη στην ψυχή, θα ελευθερωθείτε.
Έννοιες δεν θα έχετε πια, για το αύριο που θάρθει,
κι έτσι θα λάμπει η ψυχή, σαν το ακριβό διαμάντι.
Θα έχετε μέσα στην καρδιά μια σιγουριά μεγάλη,
«πως είναι μαζί μου ο Χριστός, τί φόβος να με πιάσει»;
Ατρόμητοι θα γίνεται και σε κάθε δυσκολία,
με την πίστη σας και την προσευχή, θα φεύγουν τα θηρία.
Θα γίνει η ζωή σας όμορφη, γιατί μέσα η καρδιά σας,
θα έχει τον Ιησού Χριστό, τον μεγάλο έρωτά σας.
Ο λόγος που ήρθατε στη γη, είναι να πορευτείτε,
με μετάνοια και προσευχή, τέκνα μου για να σωθείτε. Αμήν.)
Απόσπασμα: (Κλαίω, θρηνώ, δεν βλέπετε, πώς μ’ έχετε σταυρώσει;
Σε λίγο όμως τέκνα μου η γη σας θα ματώσει.
Σκοτίσθηκε πλέον το μυαλό, δεν βλέπετε τη μπόρα,
την καταιγίδα τη δυνατή που έρχεται με φόρα;
Η γη θ’ ανοίγει τώρα πια, ανθρώπους θα καταπίνει,
γιατί δεν αντέχει τη μόλυνση, το αίμα πια την πνίγει.
Σκοτώνετε τα τέκνα σας τ’ αθώα τα βλαστάρια,
και έπειτα παίρνετε φάρμακα, για να κοιμάστε τα βράδια.
Οι αμαρτίες σας πολλές, μετάνοια καμία,
γι’ αυτό τρέμει πια η γη, ζητάει τιμωρία.
Δε βλέπετε καταστροφές σ’ ολόκληρο τον κόσμο;
Πλημμύρες, χιόνια, αέρηδες να αφανίζουν κόσμο;
Δε βλέπετε πώς έφτασε τόση η αμαρτία,
που ο άνθρωπος έγινε πιο άγριος και από τα θηρία;
Δε βλέπετε καταστροφές, πείνα και δυστυχία,
πώς σφάζονται οι άνθρωποι με λύσσα και μανία;
Και μέσα στην Ελλάδα μας, στη χώρα την αγία,
ήρθαν πλέον οι δαίμονες και έκαναν κατοικία.
Ζήτησαν από μένα υπογραφή, να πάρουν εξουσία,
να φέρουν αναταραχή, πείνα, αρρώστιες και κάθε δυστυχία.
Και εγώ σαν Πατέρας στοργικός που βλέπω τα παιδιά μου,
σαν χοίροι άγριοι να κείτονται στη λάσπη και καίγεται η καρδιά μου,
έβαλα την υπογραφή, να δείτε πια, τα σημεία,
μήπως και ξυπνήσετε και φύγετε από την αμαρτία.
Μόνοι σας καταδικαστήκατε σε θλίψεις και σε πόνο.
Μόνο έτσι τέκνα μου αγαπητά θα βγείτε απ’ το βόθρο.
Τότε θα αποκτήσετε σώφρονα λογισμό,
τότε θα πείτε «ήμαρτον» και «Δόξα τω Θεώ»!)
Απόσπασμα: (Για την κατοικία σας αυτή θέλω να μεριμνάτε
και όχι για τα γήινα, αν θα έχετε να φάτε.
Αυτά τα δίνει ο Θεός, προτού εσείς να τα ζητάτε,
αφού είναι ο πατέρας σας και ξέρει τις ανάγκες.
Γιατί θα ‘ρθουν μέρες δύσκολες και μέρες αγωνίας,
εσείς όμως τέκνα μου να είστε με ελπίδα.
Μη σας ταράσσει τίποτε, μόνο η αμαρτία.
Όλα τα άλλα είναι μηδέν, μπροστά στην ευλογία.
Αυτήν που θα λαμβάνετε συνέχεια στη ζωή σας,
αν ο Χριστός και η Παναγιά, πάντα είναι μαζί σας.
Θα έχετε πολύ χαρά, ειρήνη και αγάπη,
ακόμα και στα πιο δύσκολα, τίποτα δεν θα σας ταράζει.
Τι θαύματα θα γίνονται πλέον κάτω στη γη,
αρκεί η κάθε ψυχή να έχει πίστη για να τα δει.
Ελάτε τέκνα μου γλυκά, κάνετε την αρχή
και μπείτε πλέον μέσα στη ζωή την πνευματική.
Θα στολιστείτε με αρετές, με δύναμη και σοφία
και θα βάλετε στη ζωή σας πια, Τριάδα την Αγία. Αμήν!)
Απόσπασμα: (Σας κάνω ενημέρωση για ό,τι σας συμβεί,
για τις μέρες τις δύσκολες, που θα έρθουν στη χώρα αυτή.
Θέλω πρώτα να σας πω για τους πολιτικούς σας,
τους κάνατε όλους θεούς, τους πουλήσατε την ψυχή σας.
Και αυτοί με τη σειρά τους τέκνα μου,
σας πούλησαν την γη σας.
Δεν βλέπετε πώς διαφωνούν μέσα στη βουλή;
κι άλλες διαμάχες θα έχουν, θα είναι σαν τρελοί.
Νομίζετε πώς έχετε κυβέρνηση ελληνική;
Πόσο όμως πλανάστε, γιατί δεν κάνουν κουμάντο αυτοί.
Είναι μαριονέτες στα χέρια των μασόνων,
και ανάλογα με τις εντολές, φτιάχνουν τον κάθε νόμο.
Δεν βλέπετε το ψέμα τους και την υποκρισία;
δεν έχουν στο βλέμμα τους καμία παρρησία.
Θέλουν να εξοντώσουν από τη χώρα αυτή,
τον Χριστό, την Παναγιά και τη σημαία την ελληνική.
Ακόμα και το όνομα να αλλάξουν της Ελλάδας,
αυτά είναι τα σχέδια που έχουν στα φυλλάδια.
Και εσείς τέκνα μου νομίζετε, πως είστε Ευρωπαίοι,
νιώθετε ασφάλεια, και αυτοί σας γράφουν χρέη.
Δεν χρωστάτε τίποτα, όλα είναι φτιαχτά,
τα νομοσχέδια είναι άκυρα και αντισυνταγματικά.
Γρήγορα θ’ αποκαλυφθούν, θα γίνουν γεγονότα,
θα φύγετε απ’ την Ε.Ε. και απ’ του εχθρού την μπότα.
Γιατί έτσι και μείνετε ακόμα μια στιγμή,
να ξέρετε θα χάσετε όλη σας τη γη.
Είστε σε πόλεμο φρικτό, το έχετε αντιληφθεί;
Αυτό που θέλω τέκνα μου να μάθετε καλά,
είναι πως σας αγαπώ και θλίβομαι βαθιά.
Γι’ αυτό και επικοινωνώ μαζί σας κάθε τόσο,
γιατί έχω και Εγώ τα σχέδιά μου και θέλω να σας σώσω.
Κάντε ένα βήμα μόνο εσείς, και Εγώ τα ενενήντα εννέα,
διώξτε όλους τους «θεούς» και ελάτε στον Πατέρα.
Η μετάνοια και η προσευχή καθώς και η νηστεία,
θα διώξουν απ’ τη χώρα σας όλα αυτά τα θηρία.
Γιατί εκτός απ’ το οικονομικό, το σχέδιο που υπεγράφη,
είναι να σφάζονται οι χριστιανοί και να πετιούνται σε χαντάκι.
Όμως και πάλι η προσευχή θα φέρει και σ’ αυτό τη λύση.
Θα το αναλάβει ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, και κανέναν στην Ελλάδα δεν θ’ αφήσει.
Θα στείλει αρρώστια ανίατη, πολλοί θα προσβληθούνε
και με πόνους αφόρητους, πολλοί θε να χαθούνε.
Έτσι θα γίνει το σχέδιο του Μέγα Ταξιάρχη.
Θ’ αδειάσει τότε η χώρα σας, θα μείνετε μονάχοι.
Καράβια θα τους παίρνουνε, στις χώρες τους θα πάνε,
θα φοβηθούν τόσο πολύ, που πίσω τους δεν θα κοιτάνε.)
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου