Το χιλιάρμενο του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
μας θυμίζει κάτι πολύ σπουδαίο: ότι υπάρχει πνευματικός νόμος. Και σε
συνδυασμό με τα σύγχρονα γεγονότα μας δείχνει το πώς αυτός εφαρμόζεται.
Το χιλιάρμενο υπάρχει στις Ομηρικές
ιστορίες, στις προφητείες του Αγίου Κοσμά, και τώρα...! Η ασφάλεια των
θαλασσών προτάθηκε επίσημα το 2007 από τον ναύαρχο Μάλεν να ονομάζεται
1000 πλοία ναυτικό δηλ. 1000-άρμενο:
Το «1000-πλοία ναυτικό» ή χιλιάρμενο, είναι το «1000» της
θάλασσας κατ' αντιστοιχία προς το «100», την Άμεσο Δράση της ξηράς στην
Ελλάδα! Δεν είναι απαραίτητο η δύναμη αυτή να έχει ακριβώς 1000 πλοία.
Σημασία έχει η ιδέα της διεθνούς ειρηνευτικής θαλάσσιας δύναμης, που
ονομάσθηκε «1000 Ship Navy» από το ναύαρχο Mulen. Σε εθνικό
(Αμερικανικό) επίπεδο, η τελευταία πρόταση επί Reagan, για «600-πλοία
ναυτικό», με την οποία η Αμερική θα επενέβαινε από μόνη της διεθνώς,
ουδέποτε υλοποιήθηκε.
Από τη φύση της η διεθνής θαλάσσια δύναμη του 1000-άρμενου μπορεί
να επεμβαίνει σε πολλά μέρη συγχρόνως, και στο Αιγαίο και στο Ιόνιο,
στους Αγίους Σαράντα, κατά τον άγιο Κοσμά. «Μιλάμε για ένα
Ναυτικό 1000 πλοίων. Δεν είναι μόνο δικά μας πλοία. Είναι ένας διεθνής
στόλος από όμοια σκεπτόμενα έθνη που λαμβάνουν μέρος σε επιχειρήσεις
ασφαλείας σε όλο τον κόσμο». (Ναύαρχος Mike Mullen,
Αρχηγός των Ναυτικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ, Millington, Tenn. 7-9-2006).
Οι
σχετικές προφητείες του αγίου Κοσμά λένε:
17η: «Όταν θα ιδείτε το
χιλιάρμενο στην Άσπρη Θάλασσα (άλλη ονομασία του Αιγαίου που είναι
απέναντι από τη Μαύρη Θάλασσα), τότε θάρθει».
18η: «Όταν θα ιδείτε το
χιλιάρμενο στα ελληνικά νερά, τότε θάρθει».
19η: «Όταν θα ιδείτε το
χιλιάρμενο στα ελληνικά ύδατα, τότε θα λυθεί το ζήτημα της Πόλης».
Ο άγιος γέροντας Παΐσιος είχε αναφερθεί στη σύγκρουση Ελλάδας - Τουρκίας
στο Αιγαίο, επιβεβαιώνοντας τις προφητείες του αγίου Κοσμά.
Ο Ελληνικός πολιτισμός αγκαλιάζει όλους τους λαούς που έχουν Ελληνική
παιδεία. Έτσι ήταν το καλύτερο υπόβαθρο διάδοσης της διδασκαλίας του
Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού Χριστού για την σωτηρία των πιστευόντων, όλων
των φυλών της Γης.
Κατά τον Ισοκράτη (436 π.Χ-338 π.Χ.): «H
λέξη Έλλην δεν είναι τόσο ένας όρος που χαρακτηρίζει τη γέννηση, όσο τον
τρόπο σκέψης, και εφαρμόζεται σε ένα κοινό πολιτισμό μάλλον, παρά σε μια
κοινή καταγωγή». Η Ταρσός της Κιλικίας, όπου γεννήθηκε και
μορφώθηκε ο απόστολος Παύλος κατά τη μαρτυρία του Στράβωνος
«υπερβέβληται και Αθήνας και Αλεξάνδρειαν»
(Καθ.
Μπαμπινιώτης)
Ο Ελληνικός πολιτισμός που από τον Μ. Αλέξανδρο εξαπλώθηκε στην Ανατολή
έχει από καιρό φτάσει και στη Δύση. Ο sir Isaac Newton
προβάλλεται από την ψηφιακή βιβλιοθήκη του Κέιμπριτζ με τα εξής λόγια
του: «Ο Πλάτων είναι φίλος μου, ο
Αριστοτέλης είναι φίλος μου, αλλά ο μεγαλύτερός μου φίλος είναι η
Αλήθεια».
Την Ελλάδα, κοιτίδα αυτού του παγκόσμιου πολιτισμού, προσπαθούν να
καταστρέψουν οι θηριώδεις Νεοταξίτες, όπως ουσιαστικά δηλώνει (2005) και
η πρώην πρόεδρος της Βουλής κ. Μπενάκη στον πρόεδρο της "Δημοκρατίας" (Παπούλια):
«Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας
για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η
Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της
Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα
και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης,
και της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη,
τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα
μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και
εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα
συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές
διακυβέρνησης».[Link]
Θα προσπαθήσουν λοιπόν να μας αποσπάσουν ωραία Ελληνική Γη,
διότι στο υλικό πεδίο αυτή είναι η «ωραία Ελένη»! Αλλά
η Ιστορία... προειδοποιεί! Όταν ο "Πάρης" «πάρει» την «ωραία Ελένη», (τι
άλλο μπορεί να κάνει, αφού αυτή την ιδιότητα έχει από το όνομά του),
τότε θα έρθει το τέλος της Τροίας!
Η "Τροία" πιστεύει ανόητα ότι εργάζεται για την ειρήνη! Και νομίζει ότι
αυτή θα την φέρει ο (αρπάχτρας) Πάρης! Στο υλικό πεδίο ο Πάρης που θέλει
ωραία Ελληνικά νησιά είναι η γειτονική χώρα, στην οποία βρίσκεται η
Τροία.
Αλλά το πρόβλημα δεν είναι (κυρίως) τοπικό, είναι πολύ μεγαλύτερο. Είναι
σύγκρουση πολιτισμών, με την πνευματική τους έννοια... ...Έτσι όπως
αυτοί επηρεάζουν τις ψυχές των ανθρώπων, και όπως ομολογεί ο Οδυσσέας
στο τέλος της περιπέτειάς του. Αυτό υποδηλώνεται μυστικά και από το
«1000-άρμενο», που ορίζει δύο ομάδες ανθρώπων, ή όπως
λένε κάποιοι μελετητές δύο πολιτισμών. Αυτών που τηρούν τις 10
εντολές και αυτών που δεν τις τηρούν αλλά και μάχονται όσους τις τηρούν.
Οι άρπαγες σύγχρονοι μιμητές των αρχαίων Τρώων, Τροϊκανοί, που ανήκουν
στον ξεπεσμένο πολιτισμό που δεν τηρεί αλλά και μάχεται τη δικαιοσύνη
του Θεού, μας θυμίζουν ότι το 1000-άρμενο βρίσκεται και στις Ομηρικές
αφηγήσεις...
Στην μετά τον «ψυχρό πόλεμο» εποχή της παγκοσμιοποίησης, παρατηρούμε ότι
κυριαρχούν πνευματικά, αυτά που ο Όμηρος περιέγραφε σωματικά.
Η
προσπάθεια να χειραγωγηθεί η ανθρώπινη σκέψη χάριν των υλικών
συμφερόντων λίγων ατόμων, οι πολιτικο-οικονομικές και στρατιωτικές
μάχες, και η έλλειψη διάκρισης καλού - κακού, ιδιαίτερα με την προβολή
της ανηθικότητας, της μαγείας και του αποκρυφισμού, της λατρείας του
Θεού και συγχρόνως του Σατανά, είναι μερικά μόνο χαρακτηριστικά της
εποχής μας, αντίστοιχα του Ομηρικού Αντί-νοου,
Ευρύ-μαχου και Αμφί-νομου.
Αυτή η αντιστοιχία δεν έχει πιθανότητες να
συμβαίνει τυχαία. Υπάρχει πνευματικός νόμος,
και κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τις ιστορίες της Παλαιάς Διαθήκης, η
οποία κατά τους αγίους της Εκκλησίας μας, είναι σε σχέση με την Καινή,
σαν το σώμα με την ψυχή.
Αυτά που συμβαίνουν στον αόρατο πνευματικό κόσμο στον οποίο ζουν οι ψυχές μας, «τοις ποιήμασι νοούμενα καθοράται» κατά τον απόστολο Παύλο, δηλαδή κατανοούνται διά των ορατών δημιουργημάτων. Και αυτό συμβαίνει από την αρχή της Δημιουργίας, από κτίσεως κόσμου. Και διά των δημιουργημάτων δηλώνεται η δύναμη του Θεού και η αγιότητα, ώστε και όσοι δεν γνωρίζουν τις άγιες Γραφές να είναι αναπολόγητοι. (Ρωμ. Α-20).
Αυτά που συμβαίνουν στον αόρατο πνευματικό κόσμο στον οποίο ζουν οι ψυχές μας, «τοις ποιήμασι νοούμενα καθοράται» κατά τον απόστολο Παύλο, δηλαδή κατανοούνται διά των ορατών δημιουργημάτων. Και αυτό συμβαίνει από την αρχή της Δημιουργίας, από κτίσεως κόσμου. Και διά των δημιουργημάτων δηλώνεται η δύναμη του Θεού και η αγιότητα, ώστε και όσοι δεν γνωρίζουν τις άγιες Γραφές να είναι αναπολόγητοι. (Ρωμ. Α-20).
Ο άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης
εξηγεί για τα ονόματα: «όχι μόνο στα
δημιουργήματα γίνεται φανερή η μεγαλοπρέπεια του Δημιουργού, αλλά και
δια των ονομάτων τους δείχνεται η σοφία του Θεού, επειδή με τρόπο οικείο
(συγγενικό) και προσφυώς, σε καθένα από τα γενόμενα ταίριαξε τις
προσηγορίες (δηλ. τα ονόματά τους)». (Κατά Ευνομίου).
Οι Έλληνες προσπαθούσαν με τον νου τους,
που είναι έκτος (6ος) επειδή είναι πάνω από τις πέντε
(5) αισθήσεις, να προσεγγίσουν την αλήθεια για τον εαυτό
τους και τον Θεό. Και όπως επισημαίνει ο άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως
«Η φιλοσοφία υπήρξε και είναι κτήμα των Ελλήνων και κανένας
δεν είναι δυνατόν να την αφαιρέσει από αυτούς».[Link]
Επομένως ο πνευματικός νόμος ενώ φυλάσσει ότι ο πολιτισμός κληρονόμησε
από τους Έλληνες, δεν θα επιτρέψει και στον «Πάρη» να προχωρήσει
περισσότερο από «6-μίλια», όταν η μάχη γίνει στο υλικό πεδίο. Θα υπάρχει
βέβαια και το 1000-άρμενο (δύναμη θαλάσσιας ασφάλειας) στην περιοχή!
Πρόκειται για Έλληνο-Χριστιανικό
πολιτισμό, γι' αυτό ακούγονται δύο κυρίως αριθμοί στην μάχη για
την διάσωσή του: Το 6 που χαρακτηρίζει τους φιλόσοφους -διανοητές, και
το 10 που είναι οι εντολές που πρέπει πρώτοι απ' όλους να τηρούν οι
Χριστιανοί.
Επειδή μέσα στη συνείδηση του ανθρώπου έχουν τεθεί από τον Θεό οι ίδιες
εντολές που δόθηκαν γραπτές στον Μωϋσή και συμπληρώθηκαν πνευματικότερα
από τον Κύριο Ιησού Χριστό, γι' αυτό αυτές, οι 10 εντολές, είναι
παγκόσμιος και αιώνιος πνευματικός νόμος. Γι'
αυτό, σαν μια εικόνα αυτής της αλήθειας, στο υλικό πεδίο η δύναμη
του «1000-άρμενου» είναι παγκόσμια.
Το 1000 (10*10*10=103) δηλώνει την πνευματική δύναμη, που έχουν από την
Αγία Τριάδα, οι πιστοί όλης της Εκκλησίας επειδή τηρούν τις 10 εντολές.
Η μάχη των πιστών κατά των καταστροφέων του
Έλληνο-Χριστιανικού
πολιτισμού γίνεται με πλοία γιατί το πλοίο ή ναυς
(συγγενές με το ναός - naus) είναι σύμβολο της Εκκλησίας,
που με κυβερνήτη τον Χριστό κατάρτι τον Τίμιο Σταυρό, και πλήρωμα αγίους
και αγγέλους, σώζει τους πιστούς που διασχίζουν τη θάλασσα του βίου και
τους ναυαγούς της ζωής.
Δεν
μιλάμε επομένως για μια οριοθετημένη με σύνορα «σύγκρουση πολιτισμών»,
όπως κάνει ο Χάντιγκτον, αλλά για μια πολύ σημαντικότερη πνευματική μάχη
χωρίς σύνορα, αφού βλέπομε να θίγονται και οι άνθρωποι της Δύσης από
τους καταστροφείς του πολιτισμού παγκοσμιοποιητές, που εδρεύουν εκεί. Το
δηλώνει και το τέλος του Ομηρικού έπους που διαδραματίζεται στην Ιθάκη,
ένα από τα δυτικότερα μέρη της Ελλάδας (η οποία είναι κέντρο και σύμβολο
αυτού του πολιτισμού) με πρωταγωνιστή τον Οδυσσέα, που και το όνομά του
θυμίζει άνθρωπο της Δύσης!
Ο Οδυσσέας από το μακρινό παρελθόν, μας θυμίζει ότι περιπλανιόταν στη
θάλασσα των πειρασμών της ζωής πριν γυρίσει στο σπίτι του, δηλ. στον
οίκο της ψυχής του και ασχοληθεί με όσα αληθινά ποθούσε. Και αυτό συνέβη
για να μην βασίζεται στην εξυπνάδα του περισσότερο από τον Θεό,
ο οποίος εξουσιάζει τα πάντα. Ο Όμηρος, με την κατακερματισμένη
σε πολλούς "θεούς" νόηση της προ-Χριστιανικής εποχής, δίνει απάντηση
στον Οδυσσέα μέσω αυτού της θάλασσας.
Ουσιαστικά ο Οδυσσέας προτυπώνει τον δυτικά σκεπτόμενο άνθρωπο,
που μετά τον πόλεμο κατά της «Τροίας» θα δυσκολευθεί αρκετά να
βρει τον χαμένο εαυτό του, που έχει κέντρο την
καρδιά και τους εκεί ευσεβείς λογισμούς. Το πρόβλημα είναι ότι η πίστη
στον Θεό, και το πλησίασμά Του μέσα από καθαρή από λογισμούς καρδιά
είναι πιο δύσκολο να γίνει στη Δύση που έχει συνηθίσει να ζει με την
γήινη λογική...
Ο άγιος γέροντας Σωφρόνιος ο Αγιορείτης (+1993) έλεγε:
«Στην Δύση οι άνθρωποι ζουν με τον
εγκέφαλο, δηλαδή έχουν κέντρο της ζωής τους την λογική». (Α 56) Και:
«Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Ένας Δυτικός που
βαπτίζεται Ορθόδοξος, θα περάσει πολλά χρόνια μέσα στην Ορθόδοξη
Εκκλησία, με καθοδήγηση εμπείρου πνευματικού οδηγού για να αποκτήσει
καθαρό Ορθόδοξο φρόνημα και ήθος». (Α 17).
Όταν μπορέσει ο «Οδυσσέας» να γυρίσει πνευματικά στο «σπίτι» του, τότε
θα θελήσει να επαναφέρει στην προηγούμενη τιμή, που στέρησαν οι
«μνηστήρες», την γυναίκα του Πηνελόπη και τον γιό του Τηλέμαχο, ο οποίος
θα έχει φτάσει σε ανδρική ηλικία.
Η Πηνελόπη, (δωρικά Πανελόπα)
εκπροσωπεί την βοηθό του πνευματικού Οδυσσέα, όπως ήταν στον Αδάμ η Εύα,
για την οποία ο Τριαδικός Θεός είπε: «ποιήσωμεν
(ας κάνομε) σ' αυτόν (τον Αδάμ) βοηθόν, όμοια μ' αυτόν».
(Γεν. 2, 18)
Η πτώση της «Τροίας» δεν γίνεται με αντιπαράθεση ισχύος, αλλά σοφίας, η
οποία έχει πηγή την ενυπόστατη Σοφία του Θεού, τον Ιησού Χριστό, γι'
αυτό και ο Δούρειος ίππος ήταν αφιερωμένος στην Αθηνά, κατά το σκεπτικό
της εποχής. Πνευματικά και ο «Δούρειος ίππος», και η «ωραία Ελένη» είναι
ήδη μέσα στην Τροία, γιατί αποτελούν τρόπο ζωής της (χωρίς όμως να
αξιολογούνται σωστά), και η Αθηνά είχε επίσης την λατρευτική της θέση
μέσα στην Ομηρική Τροία πριν να εισέλθει το νέο αφιέρωμα. Η Ορθοδοξία
είναι για τους Τροϊκανούς μία πίστη που πρέπει να υπηρετεί τη φαυλότητά
τους, και ο Ελληνικός πολιτισμός στον οποίο στηρίζονται όλες οι
επιστήμες, χρησιμοποιείται για την υποδούλωση των ανθρώπων με
τεχνολογίες όπως το εμφυτεύσιμο υποδόριο τσιπ, ο έλεγχος του νου
[Link] κλπ.
Μετά 10-ετή πολιορκία που συμβολίζει τους πρώτους αγώνες για την τήρηση
των 10 εντολών, οι πολιορκητές έχουν αρκετή πλέον πίστη για να ζητήσουν
την βοήθεια του Θεού, και πράγματι με αυτήν ανατρέπεται το φαύλο
κατεστημένο της «Τροίας», εσωτερικά σαν νοοτροπία και εξωτερικά σαν
θεσμός, με τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο.
Ο πολυμήχανος Οδυσσέας είναι αυτός που προτείνει τον τρόπο άλωσης με τη
βοήθεια της Σοφίας του Θεού (δηλ. του Χριστού) ή της Αθηνάς για τον
Όμηρο, διότι αντιπροσωπεύει (όπως ήδη είπαμε) τον δυτικά σκεπτόμενο
άνθρωπο, ή τον άνθρωπο που ζει την εποχή που ο πολιτισμός έχει πλέον
φτάσει και αναπτυχθεί στη Δύση. Αυτός, όπως αποδεικνύεται από τους
οικείους του (Πηνελόπη και Τηλέμαχο) που εκπροσωπούν τον οίκο της ψυχής
του, είναι φίλος της αρετής και συνετός αναζητητής της Αλήθειας. Γι'
αυτό αξιώνεται, αν και μετά πολλούς κόπους και αρκετό χρόνο, να
ξεκαθαρίσει τους μνηστήρες που εκπροσωπούν τα διάφορα πάθη και να
βασιλεύσει στον τόπο του. Και τόπος του Ομηρικού Οδυσσέα είναι η Ιθάκη,
ενώ πνευματικά είναι η καθαρή ψυχή των Χριστιανών, που αφού κλείσουν τις
πόρτες τις ψυχής τους δηλ. τις αισθήσεις, απομονώνουν και εξοντώνουν
εύκολα τους εμπαθείς λογισμούς που σαν άλλοι μνηστήρες διεκδικούν το
θρόνο της καρδιάς τους.
Όσοι δεν μοιάζουν στην αρετή με τον Οδυσσέα, αυτοί τιμωρούνται από την
κακία που κρύβεται στον οίκο της ψυχής τους, ακόμη και αν αρχικά
φαίνεται ότι βρίσκονται στη μεριά των νικητών.
Μετά την άλωση της Τροίας, η «ωραία Ελένη», που για την Ελλάδα είναι στο
υλικό πεδίο η αρπαγείσα Ελληνική γη, επιστρέφει μαζί με πολλά άλλα
λάφυρα στον Μενέλαο (=μένων λαός) δηλ. στον διαμένοντα (Ελληνικό) λαό,
ενώ στο πνευματικό πεδίο, τόσο η Ορθοδοξία όσο και ο επιστημονικός
κόσμος, χαίρονται την απελευθέρωσή τους από την καταστροφική καταπίεση
των βάρβαρων Τροϊκανών.
Αριστερά τρόϊκα
δηλ. άμαξα με τρεις ίππους, από την οποία αναλογικά η τριμερής εξουσία
λαμβάνει το όνομά της.
Είναι προφανές ότι η τρόϊκα έχει σχέση με
το τρία, την Τριμερή Επιτροπή, και τον τρόπο που κινούνται οι μεγαλο-επιχειρηματίες
Αμερικής, Ευρώπης και Ασίας. Αλλά μετά την έναρξη της προσπάθειας
παγκοσμιοποίησης αυτά τα τρία μέρη δρουν πλέον
ανεμπόδιστα σε όλη την υδρόγειο, και επομένως η Τροία μπορεί να
συμβολίζει τώρα την προσπάθεια αυτή, αν το επί πλέον όμικρον θεωρηθεί
ότι είναι η υδρόγειος...!
Οι Τρώες παλιότερα, και οι Τροϊκανοί τώρα, δρουν σαν με Δούρειο ίππο, με
μυστικό τρόπο, στο υλικό πεδίο, αρπάζοντας και καταστρέφοντας, ενώ
ο Χριστός, ο νικών καβαλάρης της
Αποκάλυψης, χρησιμοποιώντας τον λευκό ίππο της Εκκλησίας, εισάγει στις
καρδιές των ανθρώπων τον λόγο Του, που γίνεται κριτής τους.
Ο Δούρειος ίππος του Χριστού, δηλ. ο λόγος Του, έχει κρυμμένους μέσα του
τους Έλληνες, γιατί χρησιμοποιεί την γλώσσα τους και το άνθος του
πολιτισμού τους. Όμως ο Θεός δεν προσωποληπτεί. Οι τότε
Τρώες, και οι τωρινοί ομότροποί τους, δεν θα καταστρεφόντουσαν, αλλά θα
έπαιρναν παράταση ζωής, αν δέχονταν τον λόγο Του με ευλάβεια. Αλλά
δέχτηκαν το αφιέρωμα (λόγο Θεού - Δούρειο ίππο) της Σοφίας του Θεού (της
Αθηνάς κατά τις αντιλήψεις της εποχής) σαν μια ακόμη αφορμή για τις
γιορτές κραιπάλης και μέθης στις οποίες ήταν συνηθισμένοι να
επιδίδονται. Αυτή η ασέβειά τους, τους κατέστρεψε, γιατί απέδειξε
άχρηστη την παράταση της προθεσμίας για την μετάνοιά τους.
Η 10ετής πολιορκία δείχνει ότι ο χρόνος μετανοίας είχε παρέλθει για τους
Τρώες καταπατητές των 10 εντολών, και κάτι ανάλογο αναμένεται και για
τους σημερινούς... Τροϊκανούς!
Μπορούμε να πούμε ότι: H Ομηρική Παν-Ελ-Όπη εκπροσωπεί
την βοήθεια στις πνευματικές έρευνες του «Οδυσσέα», από
όσους εργάζονται πρακτικότερα τις αρετές, χρησιμοποιώντας σαν εργαλείο
τον Ελληνικό πολιτισμό, που είναι δώρο του Θεού για την
έκφραση και γραφή του λόγου Του και την ανάπτυξη των επιστημών.
Ιδιαίτερα στην εποχή μας που κυριαρχεί ο τεχνολογικός πολιτισμός,
οι δημόσιες συζητήσεις (panels) κατά τα πρότυπα της
Αθηναϊκής Δημοκρατίας, που παρακολουθούνται και μέσα από τα
πάνελς των
υπολογιστών, μας δίνουν μια ακόμη όψη της
πραγματικότητας, μια οπή εξόδου από το σκοτάδι
της απομόνωσης, όπως και τα «windows» ανοίγουν
παράθυρα επικοινωνίας με όλο τον κόσμο! Μετά τον επερχόμενο και στο
υλικό πεδίο «Γενικό Πόλεμο», θα χρειασθεί η αποκατάστασή τους από αυτούς
που θα εκπροσωπούν τον τότε Οδυσσέα. (Πανελόπη=Παν-Έλληνο_πολιτισμική-όψη.
Δηλ. συγκέντρωση όλων κατά το ελληνικό πρότυπο δημοκρατίας, ελευθερίας
λόγου κλπ για να εκφράσουν άποψη για κάποιο θέμα).
Συνοψίζοντας, τονίζομε ότι η βοήθεια του Θεού δίνεται σε όσους
τηρούν τις 10 εντολές, γιατί αυτές είναι αιώνιος πνευματικός
νόμος, και αυτό υποδηλώνεται από το
«1000-άρμενο»
του αγίου Κοσμά, που
ενεργοποιείται όπως και στην Ομηρική εποχή, τώρα για
να σώσει τον (μόνο ζωντανό στη γη)
Έλληνο-Χριστιανικό πολιτισμό!
Κυριακή
11 / 24 Αυγούστου 2014
Αγίου Νήφωνος του Διονυσιάτου,
πατρ. Κων/πόλεως
Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
http://www.imdleo.gr/diaf/2014/vid04/1000-armeno.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου