Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

Απάντησε αν θέλει να γίνει Αρχιεπίσκοπος ο Μόρφου Νεόφυτος: «Κάνουν προεκλογική… μπορεί να πεθάνουν πριν τον Μακαριώτατο»

 Απάντησε εάν θέλει να γίνει Αρχιεπίσκοπος ο Μόρφου Νεόφυτος – Μίλησε για προεκλογικό που κάνουν ορισμένοι… αλλά τους υπέδειξε ότι μπορεί να πεθάνουν πριν τον Αρχιεπίσκοπο – Δείτε τι ανέφερε σε σχετική ερώτηση πιστών.

Μιλώντας στο Ιερό Ναό της Παναγίας Χρυσελεούσης στο Ακάκι πριν από μερικές ημέρες, ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος απαντώντας ερωτήσεις πιστών, τοποθετήθηκε για το ενδεχόμενο αρχιεπισκοπικών εκλογών καθώς επίσης εάν ο ίδιος ενδιαφέρεται να γίνει o ίδιος, Αρχιεπίσκοπος.

Ξεκαθάρισε πάντως, ότι εφόσον είναι εν ζωή ο Αρχιεπίσκοπος, ο ίδιος δεν κάνει κανένα προεκλογικό και υπέδειξε σε αυτούς που το κάνουν «ότι ίσως να πεθάνουν πριν τον Αρχιεπίσκοπο».

Η απάντησή του σε ερώτημα αν θα είναι στο τριπρόσωπο και εάν τον ενδιαφέρει να γίνει Αρχιεπίσκοπος:

«Γιατί να μεν θέλω… Άμα γίνει επιστράτευση όλοι πρέπει να παν στον πόλεμο οι στρατεύσιμοι. Όταν έρθει η ώρα των Αρχιεπισκοπικών εκλογών όποτε αποφασίσει ο θεός και ο Μακαριώτατος μας, τότε όλοι αρχιερείς που έχουν δέκα χρόνια υπηρεσία στην εκκλησία μας είναι υποψήφιοι.

Στη Λευκωσία κάθε παπάς νομίζει εν πατριάρχης, έμενα θα με θέλουν για λαινσμαν (linesman) όχι για Αρχιεπίσκοπο. Εδώ είμαι Αρχιεπίσκοπος πατέρας, θέλω όπου πάω να είμαι πατέρας. Αν θα πάω στη Λευκωσία και δεν είμαι πατέρας θα γίνω τέρας», είπε.

Και συνέχισε… «δεν δικαιούμαι να ταπεινολογώ έχει μερικούς αδελφούς που έχει χρόνια που κάνουν προεκλογικό και έχει δίκαιο ο Αρχιεπίσκοπος που εκνευρίζεται. Άμαν τους ρωτήσεις, λένε εγώ εν τζαι… αφού ξέρει το ο κόσμος όλος»

Εμείς, σημείωσε, δεν κάνουμε κανένα προεκλογικό ζώντος του Αρχιεπισκόπου, άσε που μερικοί μπορεί να πεθάνουν πριν τον Αρχιεπίσκοπο. «Εγώ βλέπω ότι ο Αρχιεπίσκοπος μας έχει ζωή, δύσκολη, λόγω της ασθένειας του, αλλά έχει ζωή, από εκεί και πέρα ανήκουμε όλοι μας στην εκκλησία».

«Αν θα είμαι στο τριπρόσωπο υπάρχει μία αυξημένη πιθανότητα λόγω των ομιλιών μου και της στάσης μου στα εμβόλια, στη σχέση μου με τα κατεχόμενα -είμαι πρόσφυγας- πονώ την πορεία αυτού του τόπου, όμως μπορεί να με ψηφίσει η Χρυσούλα και ο Ιάκωβος, ένα με ψηφίσουν οι δεσποτάδες; Eδώ αν γίνει έτσι πράγμα θα είναι το θαύμα των θαυμάτων.

Εμείς, είπε καταλήγοντας, για να προκαλέσουμε το Άγιο Πνεύμα θα είμαστε αν ζούμε στο τριπρόσωπο, για να δούμε αν θέλει να κάνει ο θεός θαύμα στην εκκλησία της Κύπρου.

ekklisiaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου