Σάββατο 7 Μαΐου 2022

«Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ, ΤΟΝ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ...»

ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;



Γράφει ο Simple Simon

Αφορμή για την σύνταξη αυτού του άρθρου, ήταν το σχόλιο του αξιότιμου Νικήτα Αποστόλου, στο προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο «Το σφάλμα του Ηράκλειου».

«.-Πολύ μου άρεσε η φράση στο κείμενο "Καλλίτερα μια ώρα ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά μες το μαντρί." ας μου επιτρέψει ο αδελφός συντάκτης του να προσθέσω "της Ε.Ε." . 

Έπρεπε βέβαια οι Επίσκοποί μας ως διάδοχοι των Αποστόλων να μας συστήσουν να αγωνιζόμαστε όλοι οι πιστοί ως Χριστιανοί μέσα και μέσω των ενοριών μας συλλογικά στην κοινωνία που ζούμε, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και “πολιτικής πίεσης”, με αγάπη, για την δικαιοσύνη, την ειρήνη, την ελευθερία την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τις άλλες εντολές του Ευαγγελίου.

Να αγωνιζόμαστε με παρρησία και να αντιμαχόμαστε το μίσος, την αδικία την ανισότητα, την καταπίεση , την αυθαιρεσία, τον πόλεμο.

Να αγωνιστούμε σήμερα ενάντια σε όλους τους υποκριτές, τα όργανα της “Νέας Τάξης Πραγμάτων”, που χύνουν ποταμούς με κορκοδείλια δάκρυα για την συντελούμενη στην Ουκρανία ανθρωπιστική καταστροφή, ενώ υπογείως προωθούν την υλιστική υποδούλωση των λαών μέσω σχεδίου εωσφορικής παγκοσμιοποίησης την οποία απεργάζεται το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα.

Πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι, για να είμαστε συνεπείς με την πίστη μας οι Χριστιανοί, οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για όλα τα παραπάνω, που κατά τον κόσμο είναι “ουτοπία ”.
Ο Χριστιανός δεν είναι ο ρεαλιστής που επιδιώκει το κατά τον κόσμο “εφικτό καλό”, πιστεύει και αγωνίζεται για την κατά τον κόσμο “ουτοπία”, την αδελφωμένη ανθρωπότητα».-

Το σχόλιο αυτό μέσα σε δυο γραμμές, εμπεριέχει όλη την σωστή, κατά την γνώμη μου άποψη του συντάκτη του, για τον ορισμό της πίστης του κάθε χριστιανού διαχρονικά, στηλιτεύει την στάση των επισκόπων και υπενθυμίζει τις προτάσεις του σε παλαιότερα άρθρα του, για τους τρόπους δράσης όλων των χριστιανών μέσα από τις ενορίες μας.

Η σημερινή μας κατάντια και τα διαδραματιζόμενα που ζούμε, είναι νομίζω οριακό επακόλουθο των δράσεων μας, όπως υπαγορεύονται από τους κρατούντες το κράτος-τα κράτη και της στρεβλής κατήχησης -καθοδήγησης του ποιμνίου-λαού, από τους επισκόπους ποιμένες σε σύμπραξη με αυτό-α, μετά την καθεστωτική ένταξη και ανάδειξη της εκκλησίας σε στάτους, αντίθετα με τις αποστολικές διδαχές και πράξεις -ενέργειες και τις κανονικές συνοδικές πατερικές αποφάσεις, όπως έχει επισημάνει και αποδείξει παλαιότερα ο ίδιος .

Από αυτή την στρεβλή εφαρμογή ιστορικά μετά από δυο χιλιάδες χρόνια, φτάνουμε στο αμήν σήμερα που απαιτείται κάθαρση και νέα επέμβαση του Κυρίου για να μας σώσει, αφού αποδειχθήκαμε ανάξιοι και ανίκανοι να κατανοήσουμε το πνεύμα και την αγάπη Του.

Κάπου μέσα στην Γραφή γράφει: Ιουδαίοις μεν σημείον, Έλλησι δε λόγος και αλλού, αν δεν σφάλω , σκάνδαλο για τους Ιουδαίους και μωρία (παλαβωμάρα) για τους Έλληνες.

Πιστεύω ότι ίσχυαν και ισχύουν και τα δύο για να λεχθούν.
Εμείς κηρύσσουμε και πιστεύουμε την Ανάσταση, δηλαδή τον Χριστό αναστημένο.

Αναστημένο από τον τάφο όπου ήταν θαμμένος νεκρός επί τρείς μέρες.

Δηλαδή ξανά στημένο και ζωντανό στα πόδια Του να περπατάνε στη γή, ολοζώντανος, που μάλιστα ζήτησε και φαγητό και παρέμεινε στη γη πενήντα μέρες πριν την Ανάληψη Του στους ουρανούς.
Σωστά πιστεύω ή κάνω λάθος λόγω ελλιπούς γνώσης και κατήχησης;

Πενήντα μέρες παρέμεινε και με τις δύο φύσεις Του, την θεϊκή και την ανθρώπινη σαν ζωντανή απόδειξη της Ανάστασης Του, ναι ή όχι.
Αν ναι, σημαίνει ότι ήταν και είναι το μόνο απτό ζωντανό παράδειγμα σε εμάς, για να δούμε και την δική μας μελλοντική ανάσταση, όταν Τον δεχθούμε Τον πιστέψουμε και εφαρμόσουμε στη ζωή μας εδώ στη γη κατά το δυνατόν, την διδασκαλία και τον Λόγο Του.

Με αυτό το πρότυπο και παράδειγμα μας δίνετε η δυνατότητα να ξεπεράσουμε τους φόβους μας για την επιβίωσή μας που μας οδηγούν σε πτώση και συμβιβασμούς συνείδησης και αισθησιακές ή υλικές παρεκτροπές .

Μας οδηγούν σε αποταμιεύσεις και απαγορευμένους τόκους εξασφάλισης της επιβίωσης, που προκαλούν εκμετάλλευση και παράγουν αδικία.

Το παίζουμε χριστιανοί ναι μεν αλλά και υπακούμε σε δύο κυρίους όπως μας το είπε, πράγμα που δεν γίνεται, δηλαδή να έχει η εκκλησία καταθέσεις και επενδύσεις και εμείς το ίδιο γιατί έτσι είναι και έτσι μας συμφέρει.

Πίστη στην ουτοπία όπως γράφει το σχόλιο.

Πίστη στην ουτοπία της ανάστασης Του.

Μας οδηγεί με την ανάσταση Του στο σημείο να ξεπεράσουμε, δύσκολα αλλά όχι αδύνατα και τον υπέρτατο φόβο του θανάτου.
Διαφορετικά γιατί να ψάλουμε Θανάτω θάνατον πατήσας, αν δεν πάτησε και θανάτωσε τον θάνατο που έζησε και θα ζήσουμε όλοι μας.

Όλα τα παραπάνω είναι τελείως σκανδαλώδη και ενάντια στην γήινη ανθρώπινη λογική.

Η μη αποδοχή αυτού του Θεανθρώπινου σκανδάλου, που επαληθεύεται με το Άγιο Φως στον Τάφο Του, που τόσο διώκεται και αμφισβητείται στην εποχή μας, μας οδηγεί στα καθημερινά
σκάνδαλα κάθε φύσης και σε κάθε επίπεδο, που μας παρουσιάζονται σαν ομαλά αν και ανώμαλα.

Νικήτα
ζητώ την βοήθεια σου και περιμένω τις παρατηρήσεις και συμπληρώσεις σου αφού κατάλαβες και σχολίασες μόνος εσύ το προηγούμενο κείμενο με την ελπίδα να συμμετάσχουν και άλλοι με ανάλογα άρθρα και σχόλια σε ένα δημιουργικό διάλογο εδώ στον χώρο που μας προσφέρεται.
για την μεταφορά


Simple Simon
για άλλους ρεαλιστές
σκέτο
SS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου