Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

ΙΕΡΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ Η ΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ ΖΩΗΣ


 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

   +++   

Πάρε στυλό και γράψε, τον λόγο μου τον Θείον,
 κάνε σε Εμέ υπακοή ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΝΥΜΦΙΟΝ.
  Εγώ σου υπαγορεύω το ρήμα στο γραπτό,
ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ, εσύ το δουλικό. 

Σάλπισμα ζωής με το λόγο μου σας δίδω,
 προς πνευματική τάση την ζωή σας κατευθύνω. 
 Είναι η ζωή μια έρημος κι εσείς οδοιπορείτε,
ζητάτε μία όαση, κρύο νερό να πιείτε. 

 Μέσα στον πόνο της γραμμής εσείς σαν θα βρεθείτε,
τα χάνετε πολλές φορές, παιδιά μου αδρανείτε.
  Τα πάντα γύρω κλείνουνε, διέξοδος καμία,
νιώθετε μια κενότητα βαθειά μεσ’ στην καρδία.

Οι άνθρωποι σας αγνοούν, ζείτε στην αγωνία,
 σε ανθρώπινη απόρριψη χωρίς λύση καμία.
  Οι ελπίδες διαψεύδονται, κανείς σιμά δεν στέκει,
 όλα σε λάσπη κείτονται, στα ίσως και στα πρέπει.

  Μα δεν υπάρχει έξοδος; Λέτε με αμφιβολία,
μα απόκριση δεν παίρνετε στον πόνο σας καμία.
Προδόθηκαν πιστεύω σας και τα αισθήματα σας,
 ίσως σας απαρνήθηκαν τα ίδια τα παιδιά σας
και μείνατε ολομόναχοι εις τα προβλήματα σας.

Κλαίτε, αγωνιάτε, κάτι για να φανεί,
 στην δύσκολη σας ώρα, στην άδεια σας ζωή.
Εσείς που έτσι νιώθετε, ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΥΤΟ
 – ΤΟ ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ όπου σας χορηγώ.

Είν’ σάλπισμα αυτό ζωής, ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ
όπου εις την καρδιά σας, στέκομαι και χτυπώ.
Ανοίξτε μου, σας λέω, τεκνία αγαπημένα,
 κλείστε με στην ψυχή σας, δειπνήστε εσείς με μένα.

  Θα κάνω τη ζωή σας δικό μου ναι ναό,
μαζί σας θα δειπνήσω σε δείπνο Θεϊκό.
Θα αλλάξουνε τα πάντα, θα φύγει το κενό,
 ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΠΟΡΩ.

  Θα μπει περιεχόμενο στο άδειο της ψυχής σας,
η σταυρική θυσία μου θα γίνει το κλειδί σας.
  Θα συγχωρέσω πτώσεις σας, πλήθος αμαρτιών,
αρκεί να ακούσω τέκνα μου ΕΝΑ ΜΕΤΑΝΟΩ.

  Όμως με ειλικρίνεια να μου το πείτε αυτό,
 να τρέξει κι ένα δάκρυ σας επίγνωσης,
 ταπείνωση γραμμής,
εις τον πνευματικό σου ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΣ.

  Και τότε εις το ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ
 με πίστη εσύ να ‘ρθεις.
Θα νιώσεις ευθύς ελεύθερος, ψηλά θε να πετάς,
σε ανώτερα πεδία, ύψιστα ιδανικά. 

Θα ακούσεις τότε να σου πω Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ
– ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,
 όπως το είπα στον ληστή στον παλαιό καιρό.
  ΈΛΑ, σε αναμένω με ανοιχτή αγκαλιά,
θέλω για να σου δώσω ΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΑΓΑΘΑ. 

Μοίρασε εσύ που γράφεις ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΓΡΑΠΤΟ,
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ,
ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠ’ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ, ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΦΩΣ.


ΑΜΗΝ

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου