Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Σεβασμιότατε, όλη την βδομάδα δεν πήγα στην Εκκλησία, ήμουν στις κατσίκες. Είμαι Χριστιανή;

 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 

Κάποτε μια μοναχή πήγε κλαίγοντας στον Άγιο Νεκτάριο και του λέει: - Σεβασμιότατε, όλη την βδομάδα δεν πήγα στην Εκκλησία, ήμουν στις κατσίκες. Είμαι Χριστιανή;

 Και ο Άγιος Νεκτάριος την καθησύχασε λέγοντάς την: - Παιδί μου, μην το λες αυτό το πράγμα, γιατί ήσουν σε διακονία. Άλλωστε να σου πω και κάτι: Στο στασίδι σου που θυμιάτιζα, ο άγγελος φύλακάς σου ήταν εκεί! Αν δεν πάει κάποιος στις κατσίκες, αυτές θα ψοφήσουν και μετά η μονή δεν θα μπορεί να αποκομίζει κανένα όφελος από αυτές. Έτσι είναι! Είναι άνθρωποι που δεν είναι στην Εκκλησία και είναι στην Εκκλησία και είναι άνθρωποι που είναι στην Εκκλησία και δεν είναι. Οι άνθρωποι που δεν μπορούν να πάνε στην Εκκλησία για εύλογους-ευνόητους λόγους (αρρώστεια, διακονία, βρίσκονται σε υπηρεσίες π.χ. αστυνομία, νοσκομεία κ.ά.), είναι δικαιολογημένοι και ευλογημένοι από το Θεό, αλλά όχι συγχωρημένοι. Θα πρέπει να αναπληρώσουν την απουσία τους αυτή, πηγαίνοντας Εκκλησία μεσοβδόμαδα, για να κλείσουν τον λογαριασμό τους. Εμείς για ψύλλου πήδημα δεν πάμε στην Εκκλησία και είμαστε αδικαιολόγητοι... 

+ Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας.

trelogiannis.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου