Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

ΥΣΤΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΙΑ ΑΦΎΠΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ.

 ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

Καλήν ημέρα τέκνα Μου, 
παιδιά - παιδιά Μου αγαπημένα, 
στήτε καλώς παιδάκια Μου, 
σας λέ – σας λέω η Παρθένα.

Που έγινα Μήτηρ Θεού, 
για την – για την ταπείνωσή Μου, 
Παρθένα εγώ εγέννησα, 
τον Θεί – τον Θείο Λυτρωτή Μου.

Εδάνεισα την σάρκα Μου, 
στον Κύ – στον Κύριο και Θεό Μου, 
 ως άνθρωπος να γεννηθεί, 
ο Με – ο Μέγας Πλαστουργός Μου. 

Και έγινε Θεάνθρωπος, 
ανθρώ – ανθρώπους για να σώσει, 
 και από τα νύχια του εχθρού, 
να τους – να τους ελευθερώσει.

Το χρέος το ανθρώπινο, 
 Αυτός – Αυτός για να πληρώσει, 
 μια θέση στον Παράδεισο, 
 στους θέ – στους θέλοντας να δώσει.

Όμως δεν θέλουν οι πολλοί,
 το δώ - το δώρο του Κυρίου,
 παρασυρμένοι δυστυχώς,
 υπό – υπό του εναντίου.

Σκοτίστηκαν όλοι πολύ,
 δεν βλέ – δεν βλέπουνε μπροστά τους,
 τον κί – κίνδυνο που απειλεί,
 κι αυτούς – κι αυτούς και τα παιδιά τους. 

Πανηγυρίζουν οι τυφλοί, 
 που θα – που θα εμβολιαστούνε, 
 και την παγίδα απ’ αυτό, 
 δεν η - δεν ημπορούν να δούνε.

Θα γίνουνε ΥΒΡΙΔΙΑ,
 θα χά – θα χάσουν την ζωή τους, 
 αφού σ’ αυτό στοχεύουνε, 
 οι βρω – οι βρωμεροί εχθροί τους.

Θέλουνε να μειώσουνε, 
 το γέ – το γένος των ανθρώπων,
 και βρήκανε οι φθονεροί,
 ετού – ετούτον δω τον τρόπον.

Όλους να αναγκάσουνε, 
 να ε – να εμβολιαστούνε, 
 θέληση να μην έχουνε, 
 ρομπότ - ρομπότ για να γενούνε.

Και αλλοίμονο σ’ όλους αυτούς,
 που εμβό – που εμβόλιο θα δεχθούνε, 
 συμβόλαιο με τον εχθρό, 
 όλοι – όλοι αυτοί ποιούνε.

Αυτά σας λέω η Παναγιά, 
 η Μά – η Μάννα η δική σας, 
 που γέννησα τον Ιησού, 
 προς χά – προς χάριν ιδική σας.

Σας αγαπώ πάρα πολύ, 
 παιδιά – παιδιά δυστυχισμένα, 
 και θέλω το συμφέρον σας, 
 η Μά – η Μάννα η Παρθένα.

ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ, 
 ΕΜΒΟ – ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ,
 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,
 Η ΘΕΙ – Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΧΕΛΑΙΟ, 
 Ο ΘΕΙ – Ο ΘΕΙΟΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ, 
 ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ,
 ΠΟΥ ΔΙ – ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.

ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, 
 ΚΑΙ ΘΕΙ – ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,
 ΚΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΑ ΘΑ ΜΕΝΟΥΝΕ, 
 ΤΑ Ε- ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΠ’ ΤΑ ΘΗΡΙΑ.

ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΗΤΕ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ, 
 ΝΑ Ε – ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΤΕ,
 ΠΙΚΡΑ ΘΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΤΕ, 
 ΣΑΣ ΛΕ – ΣΑΣ ΛΕΩ ΘΑ ΧΑΘΗΤΕ.

ΘΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΗ Ο ΘΕΟΣ, 
 ΤΑ ΤΕ – ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙ, 
 ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΤΡΟΜΕΡΟ, 
 ΕΙΣ ΤΟΥΣ – ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΝΑ ΔΩΣΗ.

Γι αυτό σας λέω τέκνα Μου, 
 να μην – να μην παρασυρθείτε, 
 ΥΒΡΙΔΙΑ να γίνετε, 
 δεν θέ – δεν θέλω να χαθείτε. 

Εγώ πολύ σας αγαπώ, 
 η Μά – η Μάννα Παναγία, 
 και να σας σώσω προσπαθώ,
 απ’ τα – απ’ τ’ άγρια θηρία.

Να μην χαθείτε προσπαθώ, 
 να μην – να μην παρασυρθείτε,
 κι από τον δόλιο εχθρό, 
 μην πα – μην παραπλανηθείτε.

Λίγος καιρός σας έμεινε, 
 τα πά – τα πάνω θάρθουν κάτω, 
 και θάρθει εις την Χώρα σας, 
 το κό – το κόκκινο φουσάτο.

Γι’ αυτό κλαίω και οδύρομαι,
 με ό – με όσα θα γενούνε, 
 γιατί πολλοί από εσάς, 
 παιδιά – παιδιά Μου θα χαθούνε.

Η Μάννα σας η Παναγιά, 
 τα κά – τα κάλαντα σας δίνω, 
 αντί χαρά παιδάκια Μου,
 έχω – έχω μεγάλο θρήνο.

Να τον αντέξω δεν μπορώ, 
 παιδιά – παιδιά Μου τον χαμό σας,
 γι’ αυτό κλαίω και οδύρομαι, 
 για τον – για τον αφανισμό σας.

Που διώξατε πέρα μακρυά,
 την Θεί – την Θεία προστασία, 
 και μείνατε έρμαια εσείς, 
 στα βρω – στα βρωμερά θηρία.

Πασχίζετε για την ζωή, 
 και χά – και χάνεται η ψυχή σας,
 χαμπάρι δεν το παίρνετε, 
 αλλοί – αλλοί και τρισαλλοί σας.

Αγωνιάτε τέκνα Μου, 
 εσείς – εσείς για την υγεία, 
 και το εκμεταλλεύονται, 
 τα βρω – τα βρωμερά θηρία.

Γι’ αυτό πονώ η Μάννα σας, 
 μ’ αυτήν – μ’ αυτήν την πώρωσή σας,
 που τόσο απερίσκεπτα,
 χανε – χάνετε την ψυχή σας.

Πολλές παράτες έδωσε, 
 ο Κύ – ο Κύριος και Θεός σας, 
 μα σεις τις παραβλέψατε, 
 αλλοί – αλλοί για το κακό σας.

Έκανα μια προσπάθεια , 
 η Μά – η Μάννα Παναγία, 
 μήπως κανείς αφυπνιστεί, 
 σωθεί - σωθεί απ’ τα θηρία.


Αμήν γένοιτο και τω Γεννηθέντι Ιησού δόξα 
 και στην Παναγιά μας δόξα. 

 +++ 


Υ.Γ. ψάλλονται καθώς τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου