Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ : Έλαβα ευλογία από τον Γέροντα Ι. και σας κάνω γνωστά κοινοποιώντας τα επόμενα.

 

Ηλιας Καλλιωρας

Εν συντομία, το ιστορικό έχει ως κάτωθι:
Με πνευματική υπόδειξη-ευλογία του εν λόγω γέροντα, μίλησα τηλεφωνικά με κάποια συγκεκριμένη και ευλαβέστατη κυρία που τυχαίνει να είναι και πνευματικό τέκνο του γέροντα Ι.

Πρόκειται για την εγγονή ενός επίσης ευλαβούς προσώπου που έζησε στην Κρήτη και έχει ήδη κοιμηθεί εδώ και περίπου μισό αιώνα.

Το εν λόγω πρόσωπο, πέραν της ευλαβούς βιωτής και πορείας του όσο ζούσε, συνήθιζε να πηγαίνει τακτικότατα σε ιερά προσκυνήματα και σε Ιερές Μονές της ευρύτερης περιοχής.

Αγαπούσε ιδιαιτέρως την Ιερά Μονή Κουδουμά την οποία επισκεπτόταν πολύ συχνά όσο ο ίδιος ζούσε.

Όπως μου είπε η εγγονή του και το πιστοποίησε εισέτι και ο γέροντας Ι., αυτός ο άνθρωπος του Θεού, που έζησε πάνω από 110 έτη, έλεγε και ξανάλεγε στα παιδιά του και στα εγγόνια του, και που όλα τους τα ενθυμούνται σήμερα, τα εξής πατρικά λόγια και πνευματικές νουθεσίες:

«Όταν γυρίσει ο αιώνας, τότε, παιδιά μου καλά και ευλογημένα, αλλοίμονο στο κόσμο..

Και αλλοίμονο και σε σας!..

Θα πρέπει να προσέξετε πολύ στις δικές σας μέρες.

Γιατί εσείς θα τα ζήσετε αυτά που σας λέω τώρα.

Και θέλω να τα θυμάστε.

Να έχετε το νου σας να μη σας βατσινιάσουνε (=εμβολιάσουνε) παιδιά μου:
γιατί θα χάσετε και την ζωή σας και την ψυχή σας!

Να το έχετε αυτό κατά νου και να ζητήσετε τότε, στα δικά σας χρόνια, με προσευχή στα γόνατα, το έλεος του Κυρίου μας και της Παναγίας μας!

Μόνον έτσι θα έρθουν τα κακά μικρότερα..

Σας αφήνω τα λόγια μου αυτά οικογενειακή παρακαταθήκη και οικογενειακό κανόνα..

Θέλω να τα θυμηθείτε αυτά τα λόγια μου, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα που θα θέλουν, με το ζόρι, να σας βάλουν τον τρισκατάρατο μέσα στο σώμα σας παιδιά μου..!

Να έχετε την ευχή μου».
================
ΦΩΤΟ, ΚΑΤΩΘΙ:
Ιεριχώ Μονή Αββά Γερασίμου:
Η ΣΠΗΛΙΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
ΟΤΑΝ ΕΦΕΥΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ…

triklopodia.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου