Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

ΚΑΙ ΝΕΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ






ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Φωνή αληθείας, ουράνια, 
θεία τα ρήματα του λόγου αυτού 
διδόμενα υπό εμού ΤΟΥ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ. 
 
ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ τεκνία μου προς εσάς λαλεί. 
 Δώσετε όλοι τη ΔΕΟΥΣΑ ΠΡΟΣΟΧΗ! 
 Πιστοί μου οπαδοί, η ΕΛΛΑΔΑ έχει πουληθεί. 
 
Την κρατούν άνομοι ΕΒΡΑΙΟΙ, 
οπαδοί ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΑΓΟΙ, ΑΡΧΗΓΟΙ. 
 Αυτοί κινούν τώρα τα σχοινιά. Εκείνοι σας οδηγούν 
ΣΕ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ, 
ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ. 
 
Κάνουν ομαδικές προσευχές, 
παρακαλούν σ’ αυτές να ’ρθει γρήγορα στη γη 
Ο ΑΝΟΜΟΣ. Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΣΙΑΣ. 
ΖΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 
ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ.

 Γι’ αυτό ερίφθη ο ιός, 
γι’ αυτό το εμβόλιο το φοβερό, 
γι’ αυτό ο ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ, 
διά να το κάνετε όλοι σας αυτό.

 Θα σας δίνουν διευκολύνσεις 
και τιμωρίες εάν δεν υποταχθείτε στην δική τους ρήση. 
 Θα στενεύουν δια τους αρνητές τα σταθμά. 
 Θα σας φυλακίσουν ξανά.

ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΤΕ, 
στα άνομα σχέδια τους. 
 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, Ο ΘΕΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΘΑ ΕΠΕΜΒΩ. 
 
Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ 
ΚΛΑΙΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ
 ένα χρόνο τώρα σχεδόν. 
 Για ‘σας πονά, παρακαλά. 

 ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ 
ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΓΗΣ. 
 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΩ. 
 ΤΑ ΑΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ, 
ΩΣ ΚΥΡΙΟΣ, ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ 
αρκεί όλοι εσείς να μου μείνετε πιστοί. 

 Αρκεί, όπως τότε στη Νινευή 
που όλοι ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ ΕΥΘΥΣ. 
 Μιμηθείτε τους δικοί μου αμνοί. 
 Η ώρα κρίσιμη εστί. 

 Σας αγαπώ παιδιά μου όσο κανείς. 
 Το αποδεικνύει Η ΘΥΣΙΑ ΜΟΥ Η ΣΤΑΥΡΙΚΗ.

Σας δίδω το λόγο μου, τα ρήματα μου τα θεία. 
 Τον γράφουν πιστά, απλά μου παιδία.
 Δεν έχουν αυτά γνώσεις γραμματικές, 
 έχουν μόνο ταπεινές, πιστές ψυχές. 

 Μην αμφισβητείτε ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΣ. 
 Και εγώ όταν ήμουν στην γη μιλούσα 
– ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΟΣ – ΜΕ ΑΠΛΗ ΛΟΓΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΗ
.
 ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ, 
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ 
ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΤΣΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ. 
 Διά να σας δώσω δυνάμεως ιστό. 

 ΘΑΡΣΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙΤΕ. 
 ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ στους ανόμους. 
 Μην πιστεύετε εσείς δικούς τους νόμους. 

 ΕΙΜΙ ΘΕΟΣ ΚΡΑΤΑΙΟΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΩ. 
 Θα ελευθερώσω τα δικά μου παιδία 
από κάθε σατανική δολοπλοκία,
 από κάθε άνομη, ψεύτικη εστία. 

 Ονομάζουν τον ΘΑΝΑΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. 
 Θέλουν να σας παγιδεύσουν εσάς, 
ψυχή και σώματα να δέσουν. 
 ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ! 

ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΤΗ ΝΙΚΟΥΝ.
 ΜΑΤΑΙΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ. 
 ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΕΙΜΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ. 
 ΘΑ ΣΩΣΩ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ 
ΑΡΚΕΙ, ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, 
 ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΝΑ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΕΙΤΕ.
 ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙΤΕ!

ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου