Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ : Η Κυρία Θεοτόκος επισκεύθηκε και είπε κατά λέξη στην γερόντισσα Κ.: …

 «Παιδάκι μου μην φοβάστε είμαι εδώ για να σας προστατέψω. Φωνάξτε με παιδάκι μου, φωνάξτε με!

Μάλιστα, σου έχω αφήσει μια εικόνα Μου σε εκείνο το συγκεκριμένο σημείο του μοναστηριού. “Είμαι η Ελευθερώτρια”.
Πήγαινε να πάρεις παιδάκι μου αυτήν Μου την εικόνα και να την πολλαπλασιάσεις, κάνοντας πολλά αντίγραφά της. Πολλά. Και να τα μοιράσετε σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε.

Ο καθένας να μοιράζει, με τη σειρά του και πολλαπλασιαστικά, αυτήν Μου την εικόνα σε γνωστούς και φίλους του. Και, όταν έρθουν τα δεινά να με φωνάζετε. Και να μου ζητάτε να σας ελευθερώσω.

Επίσης, ξύλινο Σταυρό να βάλετε στα σπίτια σας. Πάνω στις ταράτσες».

Στο σημείο αυτό ρωτάει η γερόντισσα Κ. την Παναγία μας: «Μητέρα μας, και όποιος δεν μπορεί να βάλει τον ξύλινο Σταυρό στην ταράτσα ή μένει σε διαμέρισμα τι να κάνει;».

Θεομήτωρ: «Παιδάκι μου, πάνω από την κεντρική πόρτα, εσωτερικά, στην είσοδο διαμερίσματός τους ή πάνω από κάποιο παράθυρο. Και εκεί καλά είναι».

Έτι δε, η γερόντισσα Κ. πρόσθεσε και τα ακόλουθα λόγια σε σχέση με όλα αυτά που η Μήτηρ του Κυρίου της τόνισε πνευματικώ τω τρόπω: «Να έχετε παιδί μου δυνατή πίστη στον Κύριο.
Να ζείτε έντιμα, απλά και καθαρά. Να νηστεύετε παιδάκι μου και να μην αμελείτε την προσευχή σας. Η Παναγία μας σας ακούει, γιατί είναι η Μητέρα μας και μητέρα του Θεού μας.

Αυτό παιδάκι μου μου το είπε ξεκάθαρα η Παναγία μας:
“Μην φοβάστε παιδάκι μου. Όταν έρθουν τα δεινά, να με φωνάξετε! Φωνάξτε με και εγώ θα τρέξω αμέσως για σας”.

Πνευματικό σωστό να έχετε.

Nα εξομολογείστε και να κοινωνάτε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας τακτικά. Να αγαπάτε και να βοηθάτε ο ένας τον άλλον.

Μη βλασφημείτε.

Και όταν έχετε πειρασμό να λέτε την “ευχή” (Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με ή το Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς).

Σας στέλνω παιδιάμου την ευχή του Κυρίου όσο και της Παναγίας Μητέρας μας. Αμήν».

ΗΚ

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000270536476

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ
Συγγραφέας, Καθηγητής-Διεθνολόγος
Πρώην Βουλευτής Φθιώτιδας

triklopodia.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου