Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Έχω σχετική εμπειρία! Γεγονός με τόν άγιο Φανούριο.

 


 Έχω σχετική εμπειρία! Πήγαινα σχολείο κι έπρεπε να επιστρέψω ένα σημαντικό έγγραφο που μου είχαν εμπιστευθεί από το σχολείο μου, μια καρτέλα βαθμολογίας εξαμηνου, έπρεπε να επιστραφεί την επόμενη μέρα, όμως ήταν άφαντο, είχα μεγάλη στεναχώρια γιατί θα φαίνομουν ανεύθυνος που το εχασα, είχα μεγάλη ανησυχία και στεναχώρια και είχα κάνει τον τόπο άνω κάτω για να το βρω αλλά φευ! Η μανα μου η συγχωρεμενη είχε μια εικόνα του αγίου που συχνά επικαλούνταν για διάφορα θέματα , μου λέει....αφού δεν το βρίσκεις αυτό που ψάχνεις κάνε μια προσευχή στον Άγιο κι αυτός θα σου το φανερώσει το βράδυ στον ύπνο σου! Τι να κάνω κι εγώ το ρίχνω στις προσευχές στον Άγιο σαν ύστατη λύση, δεν θυμάμαι τι ακριβώς επίκληση έκανα, αν ήταν μια η πολλές! Ωστόσο θυμάμαι και ποτέ δεν θα ξεχάσω το όνειρο -οραμα που είδα!!!.....είχαμε μια βιβλιοθήκη τιγκαρισμενη από βιβλία,τόσο ασφυκτικά γεμάτη που ανάμεσα στα βιβλία δεν χωρούσε ούτε δάχτυλακι!!!.....και βλέπω βρε παιδιά ανάμεσα σε δύο βιβλία που είδα καθαρά τους τίτλους των, να μισοξεπροβαλει το έγγραφο που έψαχνα, ήταν ένα του καζαντζακη, και ένα του Ζολά,θυμάμαι ακόμα και τους τίτλους των!!! Μην τα πολυλογω πετάγομαι αμέσως από το κρεβάτι και τρέχω στην βιβλιοθήκη και Ω του θαύματος το έγγραφο ήταν εκεί ακριβώς που είχα ονειρευτεί βαθιά χωμένο!!! Χωρίς την βοήθεια του Αγίου δεν θα το είχα βρει ποτέ!!!
apantaortodoxias.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου