Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΕΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΓΕΡΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΣΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 ΑΝΑΜΕΝΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΣ

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Κρίσιμη τώρα η ώρα διά της Ελλάδος τη χώρα, 
χάθηκαν οι αξίες, τα ιδανικά, 
ο άνθρωπος κείτεται κάτω στα μικρά,
 ΝΕΚΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, 
σε ψυχική κενότητα οδοιπορεί, 
χωρίς πίστη, άνευ αρετής. 

 ΟΛΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ, 
ανώτερα σημεία στα παιδιά μου δεν υπάρχουν, 
όλα πεσμένα κάτω, στου εχθρού τα πεδία, 
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ!
 Για την πίστη σας πολεμείστε! 
 Μην εν ύπνο αδρανείας, σώσετε και τα δικά σας παιδία!
 Θέλουν να τα υποδουλώσουν με το πρόσχημα, τάχα, 
ΤΗΣ ΑΝΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΔΙΑ ΤΟΝ ΙΟΝ. 

 Στα χέρια της ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ να τα δώσουν. 
 Ύπουλα τα σχέδια τους, άνομα τα κινήματα τους. 
 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ,
 θέλουν ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΓΗΣ. ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ! ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

 ΝΑΙ, Η ΩΡΑ ΥΣΤΑΤΗ ΕΣΤΙ! 
 Αλλάξτε ρότα, πλεύσεως γραμμή.
 ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΝΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ! 
 Όσο ακόμα έχετε καιρό, 
πριν έρθουν μεγαλύτερα δεινά στο χώρο το Ελληνικό. 
 Γιατί τότε θα ‘ναι, δυστυχώς διά εσάς, αργά! 
 Θα ‘χουν κλείσει της μακροθυμίας μου τα σταθμά.

Κι εσείς κληρικοί, 
αντί, όπως σας είπαν οι άνομοι ηγέτες, 
να κάνετε απ’ τον άμβωνα κηρύγματα διά εμβολιασμό 
– που αυτό σαφώς αυστηρά ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ 
ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ 
διά έναν δικό μου ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΕΑ ΕΔΩ 
– κάνετε εσείς κληρικοί κηρύγματα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ! 

 Έτσι μόνο θα μπορούσε με την επέμβαση μου τη Θεϊκή
να λάβει τέλος η πανδημία του κορωναϊού.
 ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ είναι το εμβόλιο, 
άνευ θανατηφόρων παρενεργειών.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, 
μη φοράτε παρωπίδες, 
μη μαριονέτες στα χέρια των ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΩΝ. 
 Αγωνιστείτε διά τα όσια, διά τα ιερά των αθανάτων σας ψυχών.

 Ιδού καιρός, τώρα, ευπρόσδεκτος διά μετανοία. 
 Μη δούλοι στα σατανικά θηρία. 
 Η Ελλάδα κινδυνεύει. 
 Την πίστη σας πάνε, θέλουν να εξαφανίσουν.
 Σε μείωση πληθυσμού τον πλανήτη, 
δολίως με άνομα ψέματα και σχέδια να ωθήσουν.

SOS το ιερό αυτό γραπτό. 
 Το χάος εμπρός.
 Ναι, πήρα Ο ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ 
τη χάρη μου από τους μορφωμένους, 
από τους υψηλά ισταμένους. 

 Τη δίδω σε μικρούς, σε αγράμματους,
 φτωχούς αλιείς γιατί με αρνήθηκαν, 
με πρόδωσαν οι μεγάλοι της γης. 

 ΜΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΜΕ ΠΟΥΛΟΥΝ, 
ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ τους πιστούς μου τώρα κυνηγούν,
 όμως θα κλάψουν πικρά όταν θα με βρουν μπροστά.
 ΘΕΟΣ ΔΕ ΝΙΚΑΤΑΙ! 
 Νιώστε το άνομοι ηγέτες της γης. 
 Η τιμωρία σας παραδειγματική θα γενεί. 
 ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ είναι το όνομα μου. 
 Μην βάζετε, άπιστοι, χέρι στα πιστά παιδιά μου.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! 
 ΩΣ ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΝΩ
 ΠΡΩΤΟΥ ΝΑ ‘ΡΘΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου