Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

BAS_4 : ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ : ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΝΑ…

 Με αγωνία, βλέποντας πλέον ορατή την καταστροφή της Ελλάδας, ρώτησα τον γέροντα :

– Γέροντα, την ευλογία σου!

– Της Αγίας Τριάδας, παιδί μου!











Άκουσα ότι ο Χριστός θα γκρεμίσει οτιδήποτε στην Ελλάδα, που έχει σχέση με δαιμονικά κατασκευάσματα και θα την ξαναχτίσει από την αρχή.

– Όχι, παιδί μου. Ο Χριστός είναι μόνον Δημιουργός, κατεδαφίσεις δεν κάνει.

– Τότε τι λένε;

– Ο Χριστός θα αφήσει να καταστραφούν μόνα τους όλα τα δαιμονικά κατασκευάσματα. Οτιδήποτε κατασκευάζεται χωρίς την ευλογία Του, έχει χρόνο λήξης. Γι αυτό δεν λέμε πριν κάνεις κάτι να ζητάς την ευλογία Του; Θες να ανοίξεις ένα κατάστημα, ένα φούρνο ας πούμε, να πουλάς αρτοσκευάσματα και να ζεις από τα κέρδη. Δεν του ζητάς άδεια, με το αυτεξούσιο κάνεις ότι θέλεις, αλλά χωρίς εγγύηση στα αποτελέσματα. Ζητάς ευλογία, λες Χριστέ μου, δώσε μου την ευλογία για αυτή τη “νόμιμη” εργασία (εννοώ κυρίως τον Νόμον του Θεού, δεν θα ζητήσεις ευλογία για χαρτοπαικτική λέσχη). Απλά του δηλώνεις ότι Τον αναγνωρίζεις σαν Υπερτάτη αρχή, ότι τον σέβεσαι κι όταν πάρεις ευλογία ξέρεις ότι σε στηρίζει γιατί τον αναγνωρίζεις στην πράξη κι όχι στα λόγια.

– Ωραία γέροντα, αλλά τι σχέση έχει με αυτό που ρώτησα;

– Παιδί μου, όσα δεν έχουν ευλογία έχουν χρόνο διάλυσης, πλήρους καταστροφής. Αυτό θα συμβεί στα κατασκευάσματα της νέας τάξης (βλέπε δαιμονικών δυνάμεων).

– Κι εμείς μετά θα ζούμε στα χαλάσματα; Η ανοικοδόμηση θα πάρει δεκαετίες..

– Δεκαετίες με τα κοσμικά μέτρα.

– Εντάξει, και τι θα γίνει θα κατέβει και με θαύματα θα κατασκευάζει κτίρια και υποδομές;

– Ότι μπορεί να το κάνει είναι δεδομένο αλλά δεν θα το κάνει. Τα ορατά θαύματα έχουν άλλους σκοπούς κι όχι την καλοπέρασή μας. Να σε ρωτήσω τώρα εγώ κάτι;

– Ασφαλώς γέροντα!

– Πόσο χρόνον έκανε ο Χριστός για να επανακατασκευάσει τον Ναόν του Σολομώντα;

– Μόνο τρεις μέρες!!!

– Σωστά παιδί μου!

– Δηλαδή γέροντα σε τρεις μέρες θα κτίσει εκ βάθρων την Ελλάδα;

– Πιθανόν πνευματικά, υλικά παραπάνω από τρεις μέρες αλλά όχι δεκαετίες.

– Πάλι σε θαύμα με παραπέμπεις γέροντα.

– Παιδί μου διαρκώς ζούμε το θαύμα της ζωής αλλά η επαναδόμηση της Ελλάδας δεν θα είναι με την στενή ερμηνεία του θαύματος “η Πίστις σέσωκά σε, ύπαγε εις ειρήνην” και στο άψε σβήσε έγινες καλά. Θα ζήσουμε την χαρά της υγιούς αναδόμησης της Ελλάδας κι αυτό πρέπει να μην είναι στιγμιαίο αλλά να έχει μια διάρκεια για να χαρούμε την χαρά της δημιουργίας, όπως ο Δημιουργός.

– Γέροντα όλο με γρίφους μιλάς, με έσκασες με την αγωνία που έχω.

– Σου κάνω άλλη μια ερώτηση : “σου αρέσει να σου πουν το σενάριο πριν πας στον κινηματογράφο;”

– Όχι γέροντα, δεν έχω μετά ενδιαφέρον για την ταινία.

– Πολύ καλά λοιπόν, τότε γιατί δεν περιμένεις να δεις το ολοζώντανο συνολικό θαύμα όπως ένα κινηματογραφικό έργο; Ένα θαύμα όχι απλά με happy end αλλά με Αλήθεια του κόσμου; Παλιά διαφήμιζαν οι πολιτικοί στους ξένους για την Ελλάδα “ζήσε τον μύθο στην Ελλάδα”.

ΕΜΕΙΣ ΘΑ “ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ” ΚΑΙ ΘΑ ΥΜΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ.
ΠΟΣΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ… ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑΓΙΝΕ;
(σχετικά : BAS_4 : Μη βιάζεστε !!! Απολαύστε το ! & BAS_4 : Ο γέροντας, μου είπε)

Μέγας ει, Κύριε, και θαυμαστά τα έργα Σου!

Ο Χριστός δεν θα μας αφήσει ΠΟΤΕ!!!

BAS_4

ΥΓ-Μια μουσική ανάσα (βγάλτε το ρημάδι το μουρόπανο) :
“θες, δεν θες, … δεν θα το κάνω το εμβόλιο με το ζόρι!”

Σχετικά με τον Δημήτρη Α απαξιώ να ασχοληθώ.

Έδειξε την ανυπαρξία του με αυτά που απάντησε για μένα.

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου