Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΗΜΙΤΟΥ.

 ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΛΗ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΜΟΥ

ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΥ


✝ ✝ ✝

Μέγα τὸ Ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος


Ἀγαπητά Μου Τεκνία 
λάβετε τὴν σκυτάλη ἀπὸ Ἐμένα τὸν Τρισυπόστατο Θεὸ
 καὶ βαδίσετε τὸν δρόμο Μου τὸν Ἀγαθόν,
 τὸν Σωτηριολογικὸ καὶ τὸν Ἁγιαστικόν.

Αὐτὸ σημαίνει πολλά, ὅτι πρέπει Ἐμένα νὰ ἀκολουθήσετε 
ἀλλὰ καὶ ὁπωσδήποτε νὰ ἐνεργήσετε. 

Νὰ ἐνεργήσετε καλῶς σύμφωνα μὲ τὸ Εὐαγγέλιό Μου, 
Αὐτὸ τὸ Θεόπνευστο καὶ τὸ Μοναδικὸν
 ἀλλὰ καὶ μὲ αὐτὰ ποὺ ἔχουν δοθεῖ στοὺς Προφῆτες Μου, 
τοὺς Ἀποστόλους Μου, τοὺς Ἁγίους Μου, τοὺς Δικαίους Μου
 ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλες αὐτὲς τὶς ἐξαίρετες ψυχὲς τὶς ταπεινὲς
 καὶ μὲ Ἀγάπη Πολλὴ πρὸς Ἐμένα τὸν Τριαδικὸν Θεὸν 
τὸν Ἐξουσιαστὴν τοῦ παντός.

Οἱ ἄνθρωποι, τὰ Τέκνα Μου, ἐμωράνθησαν 
ἐδῶ καὶ Χρόνια πολλὰ 
γιατί πάρα πολλοὶ ἀπὸ Ἐμένα ἀποστάτησαν
 καὶ ἀκολούθησαν τὸν μέγιστο ἐχθρό Μου, 
αὐτὸν ποὺ ἡ Μοναδικὴ ἐπιθυμία του εἶναι νὰ σᾶς καταστρέψει
ἐντελῶς στὸ σῶμα καὶ τὴν ψυχή σας 
καὶ νὰ σᾶς ἔχει κάθε στιγμὴ ὑπὸ τὴν ἀπειλὴ 
τῆς σφαγῆς καὶ τῆς καταστροφῆς. 

Καὶ ἐσεῖς χάνοντας ἀκόμα καὶ τὴν λογική σας, 
ἀκολουθώντας τὰ πάθη σας
 ποὺ σᾶς γιγαντώνει αὐτὸς ὁ μιαρὸς 
γίνατε ἕρμαια καὶ ὑποχείριά του 
καὶ ἔτσι αὐτὸς σᾶς ὁδηγεῖ στὸν ἀφανισμό σας 
καὶ στὸν ψυχικὸ τελειωμό σας.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙΤΕ καὶ ΕΝΕΡΓΗΣΤΕ 
γι’ αὐτὰ ποὺ πρέπει καὶ πάλι νὰ πολεμήσετε 
γιὰ νὰ γυρίσετε πίσω σὲ Ἐμένα τὸν Θεὸ 
τὸν Πατέρα σαςτὸν Στοργικό,
 καὶ πάλι τὰ Καλὰ καὶ τὰ Ἀγαθὰ νὰ ἀποκτήσετε.

Σᾶς Ἔχω Μιλήσει τόσες φορὲς ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Μου,
 τοὺς Δικαίους Μου, τὰ Τεκνία Μου τὰ Ἐκλεκτὰ 
αὐτὰ ποὺ Μὲ ἀγαποῦνε καὶ πολὺ πονοῦν καὶ αὐτά,
 γιὰ τὴν κατάσταση τὴν δραματικὴ
 ποὺ ἔχετε περιέλθει αὐτὴν τὴν ἐποχή.

Καὶ γιατί ἔγινε αὐτὸ καὶ χάσατε τὸν ἑαυτό σας; 
Πρέπει καὶ πάλι νὰ σᾶς τὸ πῶ; Σᾶς ἀπαντῶ: 
εἶναι τὸ ὅτι ἀφήσατε Ἐμένα
 τὸν Τρισυπόστατο Θεό σας καὶ Δημιουργό σας
 καὶ παραδώσατε σῶμα καὶ ψυχὴ στὸν κάκιστο ἐχθρό σας, 
αὐτὸς ποὺ σᾶς ἐξαπάτησε μὲ τὴν σάρκα, 
τὴν καλοζωία καὶ τὴν ἐπαίσχυντη ἁμαρτία.

Καὶ ᾖρθε ἡ Ὥρα, ἄρχισε ἡ περίοδος τῶν δοκιμασιῶν,
 ἄλλως δεινῶν, τὰ ὁποῖα θὰ βιώσετε ἐτοῦτο τὸν καιρὸν 
μήπως καὶ μερικοὶ ἀφυπνιστεῖτε, 
μετανοήσετε καὶ πίσω κοντά Μου γυρίσετε καὶ ἀκουμπήσετε. 

Ὅσοι ἀπὸ ἐσᾶς τὸ κάνουν αὐτὸ 
θὰ σωθοῦν στὸ σῶμα καὶ τὴν ψυχή, 
τὴν αἰώνια αὐτή, 
καὶ ἔτσι θὰ λάβουν τὴν θέση τὴν καλὴ κοντά Μου 
μὲ Ἀγάπη πολλὴ καὶ Θαλπωρὴ θαυμαστή.

Σᾶς παρακαλῶ βάλετέ τα καλά, πολὺ καλά,
 αὐτὸ ποὺ προειπώθηκε στὸ νοῦ καὶ τὴν καρδία 
καὶ τότε ὄχι μόνο θὰ ἀναπαυθεῖτε 
ἀλλὰ καὶ πολὺ θὰ εὐεργετηθεῖτε 
ἀπὸ Ἐμένα τὸν Θεό σας,
 τὸν Πατέρα σας τὸν Στοργικόν,
 καὶ τὸν Δημιουργό σας.

Ἐνεργεῖστε, ἀντισταθεῖτε 
στὶς ψεύτικες καὶ βρωμερὲς βουλὲς τοῦ πονηροῦ 
καὶ ἀλλάξετε πορεία πρὸς αὐτὸν 
ποὺ ὁδηγεῖ στὴν Τριάδα τὴν Ἁγία. 

Αὐτὸ θὰ πρέπει νὰ ἀκολουθήσετε,
 στὴν οὐσία σθεναρὰ νὰ ἀντισταθεῖτε 
καὶ νὰ πολεμήσετε τὸν ἐχθρό,
 δηλαδὴ ὅ,τι πρεσβεύει καὶ σᾶς παρασύρει 
μὲ πονηριὰ καὶ κακία μεγίστη 
στὸ σωματικὸ καὶ ψυχικὸ τελειωμό σας.

Ἀντιταχθεῖτε μὲ δύναμη μεγίστη πρὸς τὸν παμμίαρο ἐχθρό,
 ἀφοῦ Ἐμεῖς θὰ σᾶς βοηθοῦμε καὶ μαζὶ θὰ πολεμοῦμε 
καὶ πάντα, σᾶς τὸ ὑποσχόμαστε εἰλικρινά, πάντα θὰ νικοῦμε. 

Ὅταν ταυτιστεῖτε μὲ τὴν Τριάδα τὴν Ἁγία 
δὲν ὑπάρχει καμμία ἄλλη δύναμις 
ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὸν παμμίαρο αὐτὸν 
ποὺ θὰ σᾶς βλάψει
 ἀλλὰ οὔτε κἄν θὰ Ἐπιτρέψουμε νὰ σᾶς τρομάξει.

Σηκωθεῖτε λοιπὸν καὶ λάβετε ἀπὸ Ἐμᾶς, 
τὴν Τριαδικὴ Ἀρχή,
 κάθε δύναμη ἀλλὰ καὶ κάθε ὅπλο θαυματουργικὸ 
καὶ ἔτσι θὰ τρέψετε εἰς φυγὴν τὸν παμμίαρον αὐτόν. 

Θὰ τὸν κυνηγήσετε καὶ θὰ τὸν ἐξαφανίσετε 
καθὼς καὶ ὅλο τὸν ἄθλιο στρατό του 
ὁ ὁποῖος θὰ ἐξανεμιστεῖ, 
θὰ ἐξαρθρωθεῖ καὶ στὸν καιάδα θὰ ριχθεῖ.

Ὤ, καὶ τότε τί Εὐλογία στὴν δική σας τὴν καρδία,
 τί Ἠρεμία, τί Ἀγάπη, 
τί Μακροθυμία, τί Ὁμοθυμία, 
τί Ὡραιότης, τί Λαμπρότης 
θὰ γεμίσει τὸ ἐσωτερικό σας, 
ἀφοῦ σᾶς Λέγω ὁριστικὰ αὐτὸ θὰ γίνεται 
ἀφοῦ Ἐγὼ θὰ Εἶμαι ἐκεῖ ὁ ἴδιος ὁ Θεός σας.

Ζεῖτε στὴν Γῆ. Ἐργαστεῖτε γιὰ τὴν Πατρίδα σας, 
γίνετε οἱ φύλακες οἱ καλοὶ καὶ οἱ σθεναροὶ γι’ αὐτὴν 
ἀφοῦ αὐτὴ εἶναι Ἱερὴ 
ἀλλὰ καὶ τὸ θεμέλιο γιὰ τὴν καλὴ καὶ ὀρθὴ ἐδῶ ζωή σας, 
μὴν τὸ ξεχνᾶτε αὐτό, 
Ἐγὼ σᾶς τὸ Ἔχω δώσει 
καὶ πρέπει νὰ τὸ κρατᾶτε σωστὰ καὶ γερὰ γ
ιατί αὐτὰ τὰ χώματα εἶναι Ἱερά.

Ἐργαστεῖτε γιὰ τὴν ὀρθὴ Ὀρθοδοξία 
ὅπως σᾶς τὴν παρέδωσα Ἐγὼ ὁ Ἰησοῦς Χριστός, 
γίνετε Ἱεραπόστολοι γι’ αὐτὸ 
γιὰ νὰ ἀκουστεῖ πάλι τὸ Εὐαγγέλιό Μου, 
ἡ Διδασκαλία Μου καὶ ΟΛΑ τὰ Ἱερὰ 
ποὺ συνθέτουν αὐτὴ τὴν Μοναδικὴ καὶ Ἀληθινὴ Θρησκεία 
δηλαδὴ τὴν Ὀρθοδοξία.

Ἐπιστρέψετε στὶς ρίζες τοῦ Ἔθνους σας
 καὶ βγάλετε στὴν ἐπιφάνεια ὅλες τὶς ἄριστες ἀξίες 
ποὺ εἶχαν οἱ πρόγονοί σας
 καὶ τὶς ἔθαψαν σιγὰ-σιγὰ αὐτοὶ οἱ ἐχθροί σας. 

Γυρίσετε πίσω στὸν Ἱερὸ Θεσμὸ τῆς Οἰκογενείας 
αὐτὴν ποὺ πρεσβεύει ἡ Ὀρθόδοξη Θρησκεία 
καὶ ἡ ὁποία ἀπετέλεσε τὸ ὑγιὲς κύτταρο τῆς κοινωνίας, 
τῆς δικῆς σας κοινωνίας, 
ἀλλὰ τὴν μίσησε πολὺ ὁ πονηρὸς 
ἀφοῦ ἦταν Δημιούργημά Μου αὐτὸ 
καὶ βασίστηκε σὲ Μυστήριο τῆς Ὀρθοδοξίας σημαντικό, 
γι’ αὐτὸ μεγαλούργησε εἰς τοὺς αἰῶνες τὸ ἔθνος σας αὐτό.

Ἐπαναποκτήσατε πάλι ὅλες τὶς ἀρετὲς
 ποὺ σᾶς εἶχα δώσει Ἐγώ, ὁ Ἴδιος ὁ Θεός, 
ὅπως τῆς Ἀγάπης, Ἐλεημοσύνης, Ταπεινοφροσύνης,
 Σεβασμοῦ, Ἀλληλοβοηθείας
ἀλλὰ καὶ κάθε ἄλλης καλῆς Εὐλογίας.

 Διαδῶστε τις καὶ κυρίως δῶστε τὸ παράδειγμά σας 
στὸν καθένα ἄνθρωπο στὴν Γῆ
 καὶ ἔτσι Ἐγώ, ὁ Τρισυπόστατος Θεός σας, 
σᾶς τὸ Ὁμολογῶ θὰ σᾶς ἀνταμείψω 
καὶ θὰ σᾶς τοποθετήσω τὸν καθένα ἀπὸ ἐσᾶς 
ἐκεῖ ποὺ δικαιοῦται, 
ἐκεῖ ποὺ δικαιωματικὰ τοῦ ἀνήκει αὐτὴ ἡ θέση ἡ καλὴ 
εἰδικὰ γιὰ τὴν ψυχή του 
ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ἐπὶ Γῆς ζωή του.

Σᾶς δίδω τὴν Εὐλογία Μου νὰ ζεῖτε ἐν Εἰρήνῃ, 
ἀγαπημένοι, μονιασμένοι καὶ γεμάτοι μέσα σας 
ἀπὸ Ἐμένα τὸν Θεὸ ἀφοῦ θὰ εἶστε εὐλογημένοι.

Δόξα εἰς τὸν Τριαδικὸν Θεόν, 
τὸν Πατέρα μας τὸν Δίκαιον 
καὶ τὸν ἀπείρως Στροργικόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου