Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΙΤΟΥΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΓΡΑΠΤΑ...

 ΡΙΧΝΟΥΝ  ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ, ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ΚΡΑΤΕΙ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ,ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

  Γράψε παιδί Μου το θείο γραπτό, 
εντέλλομαι αυτό ο Μέγας Θεός,
Θεός ο Τρισυπόστατος πάντων Δημιουργός,
 για όποιον Με πιστεύει και δέχεται αυτό. 

Γιατί πολλοί αρνούνται τα Θεία Ρήματά Μου,
 λένε πως είναι πλάνη τα λόγια τα δικά Μου. 
Λένε πως είναι ΑΙΡΕΣΙΣ, πως είναι ανθρωπινά,
πως τά φτιαξαν ανθρώπινα και χοϊκά μυαλά.

 Χωρίς καθόλου να σκεφθούν, χωρίς να τα αναλύσουν,
χωρίς καθόλου προσευχή, φώτιση να ζητήσουν,
βιάζονται τα Θεία λόγια Μου να τα κακολογήσουν,
το Πνεύμα Μου το Άγιον αυτοί να βλασφημήσουν.

Τι και αν είναι ΚΛΗΡΙΚΟΙ, τι και αν είναι μορφωμένοι,
από την Θεία Χάρη Μου, μακρυά είναι νυχτωμένοι.
Σχέση δεν έχουν με Εμέ τον Κύριο και Θεό,
γιατί το ψυχικό τους δεν είναι καθαρό.

 Είναι γεμάτο ΑΛΑΖΟΝΙΑ  και ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟ,
νομίζουν ότι είναι, πιο πάνω απ’ τον Θεό,
θα πρέπει Εγώ ο Κύριος να τους συμβουλευτώ,
 σε ποίον να μιλήσω; Τι πρέπει για να πω;

Ρίχνουν όλο το βάρος ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ΚΡΑΤΕΙ;
 ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ, ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.

Πολλάκις σας εξήγησα, σας τά κανα λιανά, 
αλλά είναι πωρωμένα τα ιδικά σας τα μυαλά.
 Σας τα είπα πάμπολλες φορές μήπως το καταλάβετε,
 τα λόγια Μου τα άγια, μες στην ψυχή σας βάλετε.

Ανέθεσα στους κληρικούς έργο το θεϊκό,
με θείο ζήλο και ιερό, να προστατεύουν,
να καθοδηγούν το ποίμνιό Μου το αγαπητό.

Μα αυτοί εκτός ολίγων, επρόδωσαν Εμένα,
μα και όλο τον λαό, αφού αντί για φύλακες ,
 ένα αυτοί γενήκαν με λύκο τον μιαρό.

Πουλήθηκαν στον μαμωνά για ΑΡΓΥΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ
και Μένα τον Θεό τους , Με άφησαν στην πάντα.

Και σεις παιδιά Μου αγαπητά, μόνα εγκαταλελειμμένα,
 στο έλεος του πονηρού, παιδιά δυστυχισμένα.
 Χωρίς καμιά κατήχηση, και στήριξη καμία,
αντίθετα σας οδηγούν εις την ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ. 

ΜΑ Εγώ Είμαι ο Πατέρας σας και όλους σας αγαπώ,
 να σας αφήσω μοναχούς, αυτό δεν το μπορώ.


 Βλέπω την ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ,
 ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΔΑΙΜΟΝΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
 ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟΝ  ΑΦΑΝΙΣΜΟ,
Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ.

 Και σας ρωτώ παιδιά Μου ο Κύριος και Θεός,
γιατί δεν βλέπετε πως απεγνωσμένα για να σας σώσω προσπαθώ; 

Αφού οι αντιπρόσωποί Μου, Μου γίνανε ΠΡΟΔΟΤΕΣ,
και για το ποίμνιό Μου γίνανε ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ,
 αφού σε Μένα και σε σας εκλείσανε τις πόρτες,
γι’ αυτό ο Πατέρας σας Θεός στέλνω τα Ρήματά Μου,
που γράφουνε καθ’ υπαγόρευσή Μου, τα διαλεχτά παιδιά Μου.


 Αυτά  που υποτάξανε σε Με την θέλησή  τους,
και εργάζονται εντατικά, πρώτα Εγώ να δοξαστώ
και ύστερα να σωθούν κι αυτών οι αδελφοί τους.
 Ζητάτε να υπογραφούν οι άγιες γραφές Μου,
 μα πώς θα βάλουν όνομα, αφού είναι δικές Μου;

Δεν βλέπετε πως είναι αυτό παγίδα του εχθρού,
 για να μην δίνετε την πρέπουσα σημασία,
εις την ουσία του γραπτού;

Αφού σας βεβαιώνω ο Ίδιος ο Θεός,
 αφού βάζω σφραγίδα τον Τίμιο Σταυρό,
η κάθε αμφιβολία πηγάζει απ’ τον εχθρό
.

Για πείτε Μου παιδιά Μου, τι βρήκατε κακό,
όταν εσείς διαβάζετε το κάθε Μου γραπτό;
Πού βρίσκετε την ΑΙΡΕΣΗ; Παιδιά Μου σας ρωτώ.
 Όταν σας παροτρύνουν να εκκλησιαστείτε,
πάντοτε με μετάνοια στο πετραχήλι του παπά να εξομολογηθείτε,
το ΣΩΜΑ και το ΑΙΜΑ ΜΟΥ συχνά για να γευθείτε;

Όταν σας λένε ΑΓΑΠΗ νά χετε εσείς εις την ψυχή σας,
 και όλους ν’ αγαπάτε γιατί είναι αδελφοί σας,
πως πρέπει να τηρείτε τις δέκα εντολές,
και νά χετε ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, εσείς μες στις καρδιές;
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ νά χετε μα και ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ,
πού βρίσκετε σας ερωτώ Εγώ, ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ;

Και εσύ που ακόμα αμφισβητείς και αμφιβολίες έχεις,
γιατί παιδί Μου δεν ζητάς Εγώ να σε φωτίσω
και αν είναι αυτά αληθινά, Εγώ ο Θεός να σου το δείξω;
Χαίρομαι όταν ψάχνετε να βρείτε την αλήθεια,
όταν εσείς δεν δέχεστε όλα τα παραμύθια,
αρκεί εσείς με ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ σε Με να δεηθείτε,
και θα σας φωτίσω τέκνα Μου την ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ.

Παιδάκια Μου αγαπητά, κάντε την προσευχή σας,
ζητήστε να σας οδηγώ Εγώ ο Λυτρωτής σας
και η Παναγιά η Παντάνασσα η Μάννα η Αγνή σας,
και θά ναι πάντα ασφαλής η πορεία η δική σας.

Εγώ Σταυρώθηκα για σας, Παράδεισο ν’ ανοίξω,
πώς τέκνα Μου αγαπητά μόνα να σας αφήσω;
 Κλείστε τ’ αυτιά σας στον εχθρό, και μην παραπλανάστε,
 μόνον σε Μένα τον Θεό εσείς να απευθυνθείτε,
 εάν θέλετε με ασφάλεια εσείς να περπατείτε,
 και λόγια λίγα και καλά παιδιά Μου να λαλείτε.

Ο χρόνος είναι λιγοστός, πολύτιμος παιδιά Μου,
κάνετε τέκνα προσευχή για να είσαστε κοντά Μου
 και μην φοβάστε τα δεινά που έρχονται παιδιά Μου,
αφού εσείς θα βρίσκεστε μέσα στην αγκαλιά Μου.

 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου