Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Μόρφου Νεόφυτος: Έμπλεξε η Νέα Τάξη Πραγμάτων αν γίνει θαύμα και εκλεγώ (VID).

Συνέντευξη στο ελλαδικό Focus FM 103.6  ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος, ενόψει της υποψηφιότητάς του για την Αρχιεπισκοπή της Κύπρου.  Η ιστοσελίδα του καναλιού παρουσίασε ένα μικρό απόσπασμα των όσων θα μεταδοθούν σήμερα το βράδυ.  Ο Μητροπολίτης Μόρφου έκανε λόγο για διωγμό που έχει υποστεί από δημοσιογράφους σε θέματα προφητειών, κορωνοϊού και των ομοφυλοφίλων.











Αρχικά είπε πως «εάν γίνει το θαύμα των πάλαι θαυμάτων» και οι αρχιερείς της Κύπρου μαζί με τον λαό τον βάλει στο Τριπρόσωπο και εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος Κύπρου «τότε έμπλεξε Νέα Τάξη Πράγματων και η πολιτική με έναν που γνωρίζει γεωστρατηγική και την μελετά».

Για εμάς, είπε, εθνικό θέμα είναι και το μεταναστευτικό , είναι και τα διαζύγια, τα ναρκωτικά, η υπογεννητικότητα , η επιθετικότητα των Τούρκων και οι σκοπιμότητες της Νέας Τάξης Πραγμάτων για μείωση του πληθυσμού της γης.


Για τους ομοφυλόφιλους, O Mόρφου Νεόφυτος είπε πως δεν είναι οι ίδιοι το πρόβλημα και έδειξε μια εικόνα της Αγίας Μαρίας της Αιγυπτίας την οποία όπως είπε του την δώρισαν τα πνευματικά του παιδιά οι ομοφυλόφιλοι.

«Τώρα έχουμε και επιθυμίες των παιδόφιλων, έχουμε και επιθυμίες των κτηνοβατών και επιθυμίες των μεταναστών που ορισμένοι θέλουν να επιβληθούν στην κοινωνία με τον νόμο της Σαρίας οι φανατικοί Μουσουλμάνοι.»

«Ο θεός έχει σχέδιο. Να ανακαινήσει την Εκκλησία με ανθρώπους γνήσιους. […]. Εγώ είμαι παιδί προφητών. Εμένα με γέννησαν και με διαμόρφωσαν αυτοί. Αν αρνηθώ τον προφητικό λόγο Παϊσίου, Ιακώβου, Πορφυρίου, Σοφρωνίου, τότε τι μένει από εμένα; Να αρνηθώ τον εαυτό μου;»

«Δεν μπορώ να ξεφύγω από την Αλήθεια. Όχι ας μην γίνω  Αρχιεπίσκοπος, ας με βγάλουν και από Μητροπολίτη Μόρφου. Το κελί μου το έχω για να ζήσω ασκητικά τα υπόλοιπα 30 χρόνια που μου εναπομένουν»

sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου