Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Ο ΜΟΝΑΧΌΣ ΣΆΒΒΑΣ Ο ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΠΛΆΝΗ.! ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ.!

 

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ

1 σχόλιο:

  1. Όταν λέμε αποτείχιση, εννοούμε αποτείχιση.
    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ [ΟΧΙ ΗΜΙ-ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!!!]

    ΜΕΤΑ την σύνοδο του Κολυμπαρίου, «διαμορφωθήκανε» -τρόπον τινά- οι εξής τρείς (ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ) κατηγορίες κληρικών, μοναχών και λαϊκών, οι οποίοι συγκοινωνούν με το δόγμα-αίρεση του Κολυμπαρίου:
    1η κατηγορία. Οι κατ' εξοχήν ιερωμένοι(επίσκοποι) που υπέγραψαν στο Κολυμπάρι το ασεβές δόγμα. (Οι πρωταίτιοι, οι πρωτεργάτες της αίρεσης.)
    2η κατηγορία. Οι ομόφρονες και συγκοινωνούντες εκκλησιαστικώς με τούς πρώτους(1).
    3η κατηγορία.[!!!ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!!!] Αυτοί που ισχυρίζονται ότι δεν συμφωνούν με το δόγμα-αίρεση του Κολυμπαρίου, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΜΩΣ να συγκοινωνούν , εκκλησιαστικώς , με όλους τους παραπάνω(1,2).

    Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης:
    «Οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν΄ οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς ού κατεποντίσθησαν, ὅμως τῆ κοινωνία τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (P.G. 99, 1164 Α). Δηλαδή: «Ἄλλοι μέν(1,2) ἐναυάγησαν περί τήν πίστιν τελείως, ἄλλοι δέ(3) καίτοι ἐσωτερικῶς δέν ἀσπάσθηκαν τήν κηρυττομένην κακοδοξίαν[Κολυμπάρι], συναπωλέσθησαν ὅμως μέ τούς λοιπούς(1,2) λόγω τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μετ’ αὐτῶν» (P.G. 99, 1164A).

    Μέγας Βασίλειος:
    «Οἵτινες τήν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι(3) ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι(1,2), τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσιν, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν..» [ἁγ. Μάρκου Ἐφέσου, Ὁμολογία, CFDS, Ser. A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 (24-28) ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή