Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΙΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΔΕΙΝΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ, ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΙΣΧΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Κάντε υπομονή παιδιά μου, 
εις το δρόμο της ζωής, 
πάντα στέκω Εγώ κοντά σας 
Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΛΥΤΡΩΤΗΣ. 

 Κι αν μπόρες, καταιγίδες, 
στη ζωή σας θα ξεσπούν,
 Εγώ η χείρα βοηθείας 
κι όλα θα ξεπεραστούν. 

 Εις το πλοίο της ζωής σας
 Καπετάνιος Κραταιός, 
Εγώ θα σας εισαγάγω 
σε λιμάνι Θεϊκό. 

 Εγώ θα ΄μαι η άγκυρα σας,
 καταφύγιο ψυχής,
 δύναμις και προστασία
και ασφάλεια Ιερή.

 Είστε τέκνα αγαπημένα,
δικοί μου αδερφοί
και θα ζήσουμε ενωμένοι
σε ΟΥΡΑΝΙΑ ΓΙΟΡΤΗ.

 Εκεί όλα τα δεινά σας,
όλα εκεί θα ξεχαστούν,
σε ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ
οι πιστοί θα πορευτούν.

 Κι αν πονάτε, κι αν κλαίτε,
κι αν σηκώνετε σταυρό,
μη φοβάστε, μην πτοείστε,
 δίπλα σας ειμί Εγώ.

 Κι αν Γολγοθάς εγίνη
η δική σας η ζωή,
ΑΙΩΝΙΩΣ θα χαρείτε
κάποτε εν ουρανοίς.

 Με Αγίους, με Αγίες,
με τη μάνα ΠΑΝΑΓΙΑ,
 στην ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ,
σε ευτυχία Θεϊκιά.

 Τον ΠΑΤΕΡΑ ευχαριστείτε
και τον ΑΧΡΑΝΤΟΝ ΥΙΟΝ
ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
που σας δίδει το γραπτό.

 Διδαχή την Ουρανία
εις την έσχατη εποχή,
αξιολογείστε όλοι,
πρόσκληση τη θαυμαστή.

 Πολεμήστε τα πάθη,
της αμαρτίας τη ροή
και γενείτε Θεία Άνθη
 εις την σήψη της ζωής.

 Σφράγισμα σας έχει θέσει
η Μητέρα η Αγνή,
 μαθητάς και μαθητρίας
σε εργασία Ιερή.

 Δώσατε εσείς την ύλη
και στους άλλους αδελφούς,
την ΑΛΗΘΕΙΑ ομολογείστε,
κάντε όλοι σας καρπούς.

 Ακριβά θα ανταμειφθείτε
απ΄ τον Ύψιστο ΘΕΟ,
με ασύγκριτα βραβεία
κι έπαθλο πνευματικό.

 Η αρετή γίνεται σκάλα
που ψηλά σας οδηγεί,
ανεβείτε για να ‘ρθείτε
σε επουράνια γιορτή.

 Ό,τι δίνετε για Εμένα,
επουράνιον ΘΕΟ,
γράφεται αυτό παιδιά μου
σε βιβλίο Θεϊκό.

 Θα το βρείτε εσείς γραμμένο
εις τη βίβλο του ουρανού,
ΑΙΩΝΙΩΣ να χαρείτε,
τέκνα μου μετά Εμού.

 Όσο αξίζει μια στιγμούλα
Ουρανίας ηδονής,
δεν αξίζουν χίλια χρόνια
κι αν θα ζούσατε στη γη.

 Εξετάσεις δίδει ο δούλος,
 στο πανεπιστήμιο της Αρετής,
 για να πάρετε εις χείρας
το Ουράνιο χαρτί.

 Εισιτήριο αυτό να γίνει
για την κάθε τη ψυχή,
ΑΙΩΝΙΩΣ να αγάλλει,
να ευφραίνεται, να ζει.

 Σε Ουράνιο παλάτι,
δόξα να απολαμβάνει,
με Αγίους, με Αγγέλους Δ
ΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ να ψάλλει.

Αγαπητικό ετούτο,
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΡΗΤΟ,
 σας το δίδω Ο ΚΥΡΙΟΣ σας,
ωσάν δώρο Ιερό.

 Μοίρασε το στα παιδιά μου,
 ίνα αυτά ενισχυθούν
και μέσα στα δεινά που θα ΄ρθουν,
όλα όρθια να σταθούν.

ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου