Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΩΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ.

 ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΧΘΡΟ


Γράφει ο Γεωκών

Φίλε Ρωμανέ, μπαίνοντας σήμερα το πρωί στο ΟΙΜΟΣ έμεινα άναυδος βλέποντας το άρθρο του Κυανού Ουρανού το οποίο αναφέρεται σ’εμενα και με κατηγορά για αιρετικό κλπ, δεν με στενοχώρησε τόσο το άρθρο του, διότι λέει τις απόψεις του, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ είναι διότι εσύ ο Φίλος, αρνήθηκες να δημοσιεύσεις το κείμενο μου, το οποίο βασικά όλα όσα έγραψα είναι από την Παλαια Διαθήκη, δεν είναι δικά μου, ο Κυανός Ουρανός έγραψε  «Ας δούμε και κάποια στοιχεία της Παλαιάς Διαθήκης (ΠΔ)…» εγώ δηλαδή τι έγραψα; έγραψα αποσπάσματα από την Π.Δ .
Ειλικρινά φίλε Ρωμανέ δεν μπορώ να καταλάβω ( ίσως τελικά έχουν δίκαιο και είμαι ένας ηλ..ος, μαλ...ς) που πιστεύω ότι τον 21 αιώνα, μπορώ να λέω την άποψη μου ελεύθερα…ενώ οι άλλοι μπορούν να με κατηγορούν, να με βρίζουν να με μειώνουν και εγώ δεν μπορώ να τους απαντήσω όχι βρίζοντας τους και μειώνοντας τους, αλλά χρησιμοποιώντας αποσπάσματα από την Παλαιά Διαθήκη.

Ότι και αν κάνουν είναι όλα γραμμένα στην Π.Δ δεν μπορούν να τα αρνηθούν ούτε να τα κρύψουν, όταν λέει η Π.Δ «…και πάσας τας εν αυτή εγκυμονούσας διέσχισεν (ξεκοίλιασε)» είναι θεόπνευστο;

Και ότι για να μας συγχωρέσει ο θεός (των εβραιων) πρέπει να του πάρουμε ένα κατσικάκι, είναι αυτό θεϊκό μήνυμα;…Πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια μήπως και ενοχληθούν κάποιοι;

Όταν γράφει η Π.Δ « Και τη νύχτα εκείνη βγήκε ο άγγελος του Κυρίου, και πάταξε στο στρατόπεδο των Ασσυρίων 185.000· και όταν σηκώθηκαν το πρωί, τι να δουν, ήσαν όλοι νεκρά σώματα» (Βασιλειών Β’, 19: 35).» Τι πρέπει να σκεφτώ ότι οι Ασσυριοι ξύπνησαν το πρωί και είδαν οι ίδιοι ότι ήσαν νεκροί;

Γράφει ο Κυανός Ουρανός σε μένα (άρα πρέπει να απαντήσω αν μου το επιτρέψεις) «Έρχεσαι λοιπόν εσύ σήμερα και λες : "αυτά τα βιβλία 'δεν τα γουστάρω και δεν μου κάθονται καλά' και τα απορρίπτω!" Με τί προσόντα καλέ μου; με τί γνώσιν εκφράζεις γνώμην; Η αμφισβήτησις του Αγίου Πνεύματος συνιστά μη συγχωρούμενον αμάρτημα. Το γνωρίζεις;»

Αμφισβήτησα ποτέ μου το Άγιο Πνεύμα; είναι όμως δυνατόν το Άγιο Πνεύμα να έχει σχέση με το ξεκοίλιασμα των εγκύων, είναι δυνατόν να έχει σχέση με εντολή να βιάζουν γυναίκες και να σκοτώνουν βρέφη και παιδιά; αυτά είναι που αμφισβητώ, διότι τρομάζω όταν σκέπτομαι ότι κάποιοι πιστεύουν σε ένα τέτοιον θεό…

Είναι θεοπνευστία όλα αυτά που ανέφερα στο κείμενο μου; ( που δεν το δημοσιεύεις για να μην προκαλέσουμε)

Είναι δυνατό ο Θεός , Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ, Ο ΠΟΛΥΕΥΣΠΛΑΧΝΟΣ, να διατάζει να σκοτώσουν και να ξεκοιλιάσουν έγκυες, να βιάζουν γυναίκες και μικρά κοριτσάκια, να σφάζουν παιδιά, άνδρες, γυναίκες, ηλικιωμένους, και αυτά όλα να τα ονομάζουν θεόπνευστα, διότι κάποιοι εβραίοι τα έγραψαν αυτά;

Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλα αυτά είναι θεόπνευστα, διότι εγώ ο αμαρτωλός πιστεύω ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ, Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ,

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. Δεν πιστεύω σε ιδεολογίες , είμαι εναντίον όλων, όσων πολεμούν την Ορθοδοξία, την Ελλάδα και τον απανταχού Ελληνισμό, είμαι εναντίον όσων καίνε την Ελληνική σημαία, είμαι εναντίον όσων καταστρέφουν την Ελληνική Παιδεία, για μένα δεν υπάρχουν ιδεολογίες, υπάρχει μόνο Ο ΧΡΙΣΤΟΣ……

ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΧΘΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΨΥΧΗ, ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΣ.

Σ’ευχαριστω Ρωμανέ που με άκουσες…

Σημείωση 

Κατόπιν αυτού το άρθρο θα δημοσιευθεί για λόγους δικαιοσύνης  και θα το προλογίσουμε σημειώνοντας τις απόψεις του ιστολογίου. Ήδη έχουμε λάβει και νέο άρθρο του Κυανού Ουρανού το οποίο είναι σε αναμονή. Ίσως να δημοσιευτούν παράλληλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου