Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΗΚΟΥΣΤΗ ΥΒΡΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

 Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΣΑΣ ΟΜΙΛΩ          


      ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

   +++   


Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΣΑΣ ΟΜΙΛΩ
 με δάκρυα στα μάτια μου διά τη βλασφημία,
 σε σας παιδιά μου ομιλώ, των πάντων Η ΚΥΡΙΑ.

Πόνος πολύς κατέχει τη μητρική καρδιά μου,
γι’ αυτό αδιάκοπα και συνεχώς ρέουν τα δάκρυα μου.
  Και σας ρωτάω η Άνασσα, η μήτηρ η δική σας

γιατί πληγώνετε Εμέ με τη διαγωγή σας; 

Εγώ για σας γονυπετής στον θρόνο του Υιού μου,
για όλους σας παρακαλώ διά την σωτηρία,
να γίνει αναγέννηση, αγαπητά τεκνία. 

Θαύματα ναι και θαυμαστά πάντα σε ‘σας χαρίζω,
να ζείτε με μετάνοια, αυτό προσδιορίζω. 
 Πάντα στον πόνο σας μπροστά, χαίρομαι στη χαρά σας,
σκέπω, φυλάττω και ικετεύω για ‘σας και τα παιδιά σας. 

 Την σκέπη μου σας ρίχνω στον πόλεμο σιμά,
με έβλεπαν σε όραμα, Ελλάδος τα παιδιά. 
Ωσάν Ελευθερώτρια τον τόπο ελευθερώνω,
για όλους θυσιάζομαι, το λυτρωμό γυρεύω. 

Στα άχραντα πόδια του Υιού φέρνω τα αιτήματα σας,
κλαίω, πονάω, οδύρομαι διά τα αμαρτήματα σας. 
 
Εμετατέθην άφθαρτη εις τον ουράνιον χώρο,
πάντα για σας προσεύχομαι η μήτηρ Παναγία.
  Τα Σεραφείμ, τα Χερουβείμ μου ψάλλουν υμνωδία,
 αμύθητη, ουράνια η δόξα η δική μου,
μεγίστη η πρεσβεία μου που κάνω στο παιδί μου. 

 Αγγέλων ναι τα τάγματα Εμένανε υμνούνε,
μόνο ανθρώπων στόματα τώρα με βλασφημούνε.
 Τί πώρωση πνευματική, ΜΕΓΙΣΤΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ!
  ΑΛΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΝ, ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ.

  ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΕΓΩ ΑΛΙ, αν δε μετανοήσει,
 με συντριβή ειλικρινή εις τον Υιόν ζητήσει. 
Αιώνια στη άβυσσο, με τα άνομα θηρία,
εκείνος θε να κείτεται ΣΕ ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ. 

Ο Υιός και ΚΥΡΙΟΣ μου οργίσθη διά εκείνον,
γιατί καρφιά τα λόγια του σαν τον καιρό εκείνον. 
Δίκαιος ο αφορισμός, όπου σε αυτόν εγίνη,
αιώνια θα οδύρεται σε κόλασης ωδίνη. 

Μακάρια είναι τα παιδιά και ο πιστός λαός μου
 όπου κάτω τώρα στη γη, ζητούν το έλεος μου. 
 Όταν σε Εμέ προσεύχονται, παράκληση μου κάνουν
 και τους χαιρετισμούς μου με ευλάβεια και πίστη τους διαβάζουν,
εν ώρα της αποδημίας τους θα βρίσκομαι κοντά τους, 
 θα μεσιτεύω στον Υιόν διά τα αμαρτήματα τους.

  ΣΤΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ αυτούς θα εισαγάγω,
σε αιωνία ανάπαυση όλους θε να τους βάλω.
  Θε να βοηθήσω τας ψυχάς, στην κρίσιμη στιγμή,
 η δική τους η ψυχή ίνα αυτή σωθεί.

Μοίρασε το γραπτό μου,
ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ,
το ‘δωσα για να διαβαστεί εις το πιστό λαό μου.


ΑΜΗΝ   

+++ 

oimos-athina.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου