Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤ ΟΝΟΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ...

 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΟΜΙΛΩ

ΣΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ,
ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,
ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ.
 






ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Ο λόγος Μου ο άγιος που δίδεται σε σας,
 σκοπό έχει να δώσει δύναμη στας ψυχάς.
Σ’ αυτούς που ολιγοπίστησαν, και υπαναχωρήσαν,
και στον εχθρό τον μιαρό, δικαίωμα δωρίσαν.

Λίγη ακόμα υπομονή τους είχε απομείνει,
και θάπαιρναν όλοι αυτοί, της νίκης το στεφάνι.
Μα όμως βασιστήκανε στις ίδιες δυνάμεις,
μα έτσι άνθρωπε φτωχέ, πάντα αποτυγχάνεις.

Μα όποιος εστηρίχτηκε σε Μένα τον Θεό του,
και εμπιστεύθηκε σε Με, όλον τον εαυτό του,
ενίκησε τον βρωμερό και ύπουλο εχθρό του.

Σας δοκιμάζω τέκνα Μου ο Κύριος συνεχώς,
 θέλω να είναι άψογος ο ιδικός Μου ο στρατός.
Να είναι αυτός ανίκητος, να είναι κραταιός,
 αφού θ’ αντλεί δυνάμεις από Εμέ, τον Κύριο του παντός.

Να μην φοβάται τίποτα, κανέναν στην ζωή,
αφού θα έχει Αρχηγό Εμέ την Τριαδική Αρχή,
 και είναι πεπεισμένος πως κανείς
και τίποτα δεν ημπορεί σε Με να αντισταθεί.

Γι’ αυτό αγωνίζονται οι δαίμονες, μα και οι ανθρωποδαιμόνοι,
να σας χωρίσουν από Εμέ, για να βρεθείτε μόνοι.
Χωρίς την προστασία Μου, χωρίς την δύναμή Μου,
να είστε αβοήθητοι, δύστυχοι εσείς αμνοί Μου.

Για να μπορούν οι λύκοι αυτοί, να σας καταξεσχίσουν,
 και εάν τους είναι δυνατόν, να σας εξαφανίσουν.
Χρόνια και χρόνια προσπαθούν, για να το κατορθώσουν,
την πίστη απ’ την ψυχούλα σας, αυτοί να ξεριζώσουν,
 και από Μένα τον Θεό, για να σας αποκόψουν.

Και όσοι δεν είχαν στην ψυχή την πίστη κραταιή,
όλοι αποκοπήκανε και μείναν μοναχοί.
Μόνοι και αβοήθητοι, εις την μανία την σατανική.

Γι’ αυτό και ξεχωρίζω, τους λίγους τους δικούς Μου,
για να τους κατατάξω, Εγώ στους εκλεκτούς Μου,
θα είναι ο στρατός Μου,
 που θα αλυσοδέσει τον βρωμερό εχθρό Μου,
και θα σκορπίσει εις την γη, το Φως το ιδικό Μου.

Ήθελα όλοι να είσαστε μέσα στους εκλεκτούς Μου,
γι’ αυτό συνέχεια έστελνα τους λόγους τους δικούς Μου.
Για να σας δώσω δύναμη, για να αγωνιστείτε,
και από την μάχη με τους εχθρούς, εσείς νικηταί να είστε.

 Μα λίγοι με πιστέψατε με απλήν σας την καρδία,
 οι άλλοι Με αρνηθήκατε με υστεροβουλία.
Δική σας η απόφαση, δική σας και η ευθύνη,
για ό,τι εδιαλέξατε το μέλλον θα σας κρίνει.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΟΜΙΛΩ
ΣΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ,
ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ...

 ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,
ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΛΥΤΡΩΤΗ ΣΑΣ,
ΑΛΛΑ ΚΟΨΑΤΕ ΚΑΙ ΡΑΨΑΤΕ
 ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ,
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΑΣ.

ΟΠΩΣ ΕΣΑΣ ΕΒΟΛΕΥΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ,
 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ,
ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΖΟΥΣΕ.

Έτσι σας έλεγε ο εχθρός μέσα εις το αυτί σας,
να είστε αυτεξούσιοι εσείς εις την ζωή σας
 να μην τηρείτε ΕΝΤΟΛΕΣ, τα ΜΗ του Λυτρωτή σας.

Μα όσοι δεν τηρήσατε την κάθε εντολή Μου,
 δεν είσαστε εσείς τέκνα Μου, δεν είσαστε δικοί Μου,
μα είσαστε αντίδικοι, μα είσαστε εχθροί Μου.

Μιλώ ο Ιησούς Χριστός, ο Κύριος και Θεός σας,
θέλοντας να κάνω φανερό, το λάθος το δικό σας,
που θα πληρώσετε ακριβά, με τον αιώνιο χαμό σας.

Όσο για σας τους λίγους, δικούς Μου οπαδούς,
που προσπαθείτε να τηρείτε τους λόγους Μου τους Θεϊκούς,
ποτέ μην πτοηθείτε, απ’ ό.τι και να ’ρθεί
και θα στεφανωθείτε εσείς εν Ουρανοίς,
για την δική σας πίστη σε Με τον Λυτρωτή
και την υπομονή σας σε τούτη την ζωή.

Και κλείνω την γραφή Μου και την πιστοποιώ,
βάζοντας την σφραγίδα τον Τίμιο Σταυρό.

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου