Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Οι υποψήφιοι, οι βοηθοί και η διχοτόμηση

 

amfia

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να σας ευχηθώ! Για άλλους ξεκινούν οι άδειες αλλά για μένα ξεκινάει η εργασία!

Τι και αν είμαι Νεωκορός.... προβλέπω τους επόμενους δύο - τρεις μήνες να έχω αρκετή δουλειά.

Ορίστε δεν με αφήνουν σε ησυχία σας λέω… πάνω που είπα φέτος το καλοκαίρι να ξεκουραστώ λιγάκι, ήλθε αυτό το δείπνο με θέα τον Κορινθιακό και αναστάτωσε τον σύμπαντα κόσμο με το φωτογραφικό υλικό που κυκλοφόρησε....

Μετά ήλθαν οι προφητείες και τα αρχιερατικά ξεκατινιάσματα και είδατε που κατέληξα εγώ και που κατέληξαν και οι υπόλοιποι!

Μέσα τα κεφάλια πάλι… δουλειά φωνάζει το αφεντικό! Να είναι ευλογημένο Άγιε Πατέρα… μπορείς να πεις και όχι; Μαλώνει και όταν θυμώσει γίνεται αγύριστο κεφάλι… κάτι σαν αρβανίτικο που λέει και ο λαός…

Πάντως πριν μπω στο ζουμί, δεν μπορώ να μην σχολιάσω ότι με αυτά και με αυτά, σε όλη την επικράτεια ο ιδρυτής της Εκκλησίας της Ελλάδος εορτάστηκε με μεγαλοπρέπεια και με την παλιά αίγλη προ covid!

Πάντως ο σοφός γέρων προτίμησε την ησυχία της Ζάλτσας και τον στοχασμό για τις επικείμενες εκλογές!!! Με το καλό…που λένε και οι φίλοι μου οι Γάλλοι…

Ξέρω δεν θα με πιστέψετε αλλά εκεί που καθάριζα το μανουάλι και πετούσα τα απόκερα, κάτι μου ήρθε σαν φώτιση και μια φωνή μου είπε: "Υποψήφιοι"

Για την Μητρόπολη Γόρτυνος άκουσα να μου λέει ότι κατέληξαν στον υποψήφιο που θα φέρει τη Νίκη....όμως ένας ακόμη προστίθεται και μεγαλώνει επικίνδυνα η «ομάδα» του πορθμού του Ευρίπου… έπονται και άλλοι!

Στη Δράμα αν και στην αρχή ακούστηκε έντονα το όνομα του «πρωτοκορυφαίου», τελικά φαίνεται να υπερισχύει η Ειρήνη…Βλέπω μετά την εκλογή να ανάψει μέχρι και ο φάρος στο λιμάνι!

Όσον αφορά την Μητρόπολη Αιτωλοακαρνανίας, η φωνή έλεγε: "ακόμη παίζεται η διχοτόμηση της!"

Αν και ο προϊστάμενος του Ναού μου έλεγε προχθές, πως τα ονόματα των υποψηφίων έχουν ξεκαθαριστεί είτε πρόκειται για ενιαία είτε για διχοτομημένη!

"Νεωκόρε μου, απομένει η έγκριση του Ελληνικού Κοινοβουλίου… μάλλον δεν θα αργήσει να ολοκληρωθεί το παζλ!" - μου έλεγε και κατέβαζε τα κεράσια δύο - δύο.

Και για να μην σας κρατώ σε αγωνία, δεν θα μείνουμε μόνο σ’ αυτές… θα στηθούν κάλπες τουλάχιστον για μία ή δύο ακόμη Μητροπόλεις… αναμένουμε να ξεκλειδωθούν τα έγγραφα από το συρτάρι!

Άντε και συν κάποιοι βοηθοί… σίγουρα δύο οι ημέρες των εκλογών: 6 - 7 Οκτωβρίου… σας είπα έχω δουλειά με τα τσαρούχια και πιάνουν κι αυτές οι ζέστες και δεν ξέρω και τι άλλο θα προκύψει!

Προς το παρόν σας χαιρετώ γιατί ίσα που προλαβαίνω να βρέξω λίγο τα νεωκορικά σανδάλια μου… έφθασε προ ολίγου ένα γράμμα - πρόσκληση για να παρευρεθώ σε ένα επίσημο λέει γεύμα αυτή τη φορά: μου μυρίζει θαύμα γεύση… και από ότι ψιλιάζομαι θα έχει και δροσερά αναψυκτικά εξαιρετικής προελεύσεως: βρε πώς τα φέρνει η μοίρα!

Και για να ευλογήσω λίγο τα γένια μου, δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι σας λέω από αρχές καλοκαιριού τι θα γίνει από Σεπτέμβριο!

Και όπως είπαμε, προς το παρόν σας χαιρετώ...

Ο ΝΕΩΚΟΡΟΣ

romfea.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου