Κυριακή 30 Απριλίου 2023

ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΘΕΩΣ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΝΙΚΩΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

 ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΘΑ ΠΕΤΑΧΘΟΥΝ, ΑΙΩΝΙΑ ΕΙΣ ΑΒΥΣΣΟ ΣΚΟΤΟΥΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ

ΕΑΝ ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΔΕ ΜΕΤΑΜΕΛΗΘΟΥΝ.



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ. 
+++ 

 Γράψε τεκνίο μου ό,τι υπο Εμού, 
ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ ΘΕΟΥ, 
θα σου υπαγορευθεί. 

 Το κείμενο θα ‘ναι πολύ αυστηρό, 
διά τους απειθούντας δίδεται αποκλειστικά αυτό.
Μη διστάσεις να το διαδώσεις.

 Αφορά τους υψηλά ηγέτες, 
αφορά και την πρόεδρο της Δημοκρατίας 
που η ζωή της τώρα, οι λόγοι της,
 σε πλήρη ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΙΑ. 

 Εγίνη δυστυχώς φορεύς ανωμαλίας, 
αφού σε Δημοτικά σχολεία κηρύττει, 
χωρίς ίχνος ντροπής, 
στα παιδιά ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ. 

 Αφού καταπατά τον Ιερό θεσμό της οικογενείας,
 αφού εξυμνεί σαν επιτρεπόμενη 
την ΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ. 

 Αφού συζεί παρανόμως, χωρίς μυστήριο γάμου. 
 Αφού τις Θεϊκές μου αλήθειες 
ΠΕΤΑΞΕ ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ, ΧΑΜΩ.

 Πολλά ναι τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ, 
ΟΛΑ Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ. 
 Δεν είναι, ΟΧΙ, ΑΞΙΑ να κρατά 
στην ορθόδοξη μου ΕΛΛΑΔΑ τη θέση αυτή,
 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ. 

 Αφού σύζευξη έχει με εβραϊκές μασονικές στοές,
 αφού κρατά στα χέρια της σημαίες ΕΒΡΑΪΚΕΣ.
 Δηλαδή, ΠΛΗΡΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ 
ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ. 

 ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ 
εάν με δάκρυα μετανοίας 
και εσωτερικής επιγνώσεως
 ΔΕ ΜΕΤΑΜΕΛΗΘΕΙ. 

 Γιατί νομίζει πως ζει 
μα ουσιαστικώς,
ΓΙΑ ΕΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΛΥΤΡΩΤΗ, 
ΝΕΚΡΑ ΕΣΤΙ. 

 Κι τώρα ας μη το κατανοεί, 
ΝΑΙ ΕΙΣ ΑΒΥΣΣΟ ΚΟΛΑΣΕΩΣ οδοιπορεί. 
 Κι ας γελά, ας χαίρεται στα αξιώματα της ηγεσίας, 
αυτά που της χάρισε η σατανική μασονία.

Γράψε, μη σταματάς, 
ΠΡΕΠΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ.
 Κάνε υπακοή, ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ ΛΑΛΕΙ, 
ΕΓΩ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.

Και τώρα ΣΕ ΣΕΝΑ, ηγέτη της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, 
που κάτω πέταξες κι εσύ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗ ΔΑΔΑ.
 Που πουλήθηκες στη μασονία, 
που ΕΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΜΕΣΣΙΑ 
έθιξες, ΜΕ ΑΙΣΧΡΑ ΛΟΓΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

 Έχουν λήξει για εσένα της σωτηρίας τα ρολόγια. 
 ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΩΣ, ΛΑΒΕΙ. 
 Κι όμως, τόσο εσύ επορώθεις που δε σε νοιάζει. 

 Γελάς, παίζεις με πόρωση καρδίας, 
δεν έχεις πια δικαίωμα ΗΓΕΣΙΑΣ. 
 ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ, όσο ακόμα ζεις, 
αρκετά σε ανέχτηκα Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΛΥΤΡΩΤΗΣ. 

 Αν ένιωθες τί εστί ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ, 
ΘΑ ΕΤΡΕΜΕΣ ΩΣΑΝ ΦΥΛΛΟ ΞΕΡΟ. 
 ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ, ΚΛΑΨΕ ΕΣΥ 
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΓΓΥΣ.

Μη διστάσεις να δώσεις το γραπτό μου 
ΕΓΩ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ.

ΑΜΗΝ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 

 +++

Κι ωσάν Θείο Υστερόγραφο αυτό, πρόσθεσε το στο γραπτό.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, 
δεν θα επιτρέψω Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΜΕΣΣΙΑΣ, 
να τη ποιήσετε, ηγέτες εσείς, άνομοι, 
κέντρο και πεδίο μασονίας. 

 Θα επέμβω ως ΚΥΡΙΟΣ 
ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ, 
ΔΥΝΑΜΙΚΩΣ.
 Και ΑΛΙ σε εσάς 
απειθούντας, αθέους, αφορισμένας ψυχάς.
 ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙΤΕ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ, 
από την ηγεσία της ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙΤΕ,
 ΣΤΑΘΗΚΑΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΕΙΤΕ.

Βάλε τώρα το ΑΜΗΝ, 
ανάρτησε τη δική μου ταύτην γραφή. 
 Δώσε την στους πιστούς μου να διαβαστεί.

ΑΜΗΝ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ 
 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου