Κυριακή 19 Μαΐου 2024

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑΣ ΑΓΙΑΣ ΜΥΡΟΦΟΡΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

 

ΟΙ ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Πίστη, Αγάπη, Ανδρεία, 
παράδειγμα προς μίμηση για κάθε ανθρώπινη καρδία.
 Τρεις μέγιστες, μείζονες αρετές, 
αυτές έβαλαν φτερά στις γυναικείες καρδιές. 

 Ξεκίνησαν άφοβα λίαν πρωίαν 
αψηφώντας την κάθε φοβίαν, 
ίνα δώσουν τιμή σε Εμέ τον Σταυρωθέντα Μεσσία.

 Μα τι έκπληξη Θεία,
 με αντίκρισε η Μαγδαληνή Μαρία, 
έμπροσθεν της Αναστάντα, με πλήρωση αληθείας.

 «Ραβουνί!», μου είπε αυτή,
 «ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ», της απάντησα ο Λυτρωτής. 
 Άνοιξαν τότε διά αυτάς οι ουρανοί.
 Ευτυχία ανείπωτης χαράς 
που έβαλε στας πόδας τους φτερά. 

 Έγιναν Ευαγγελίστριες πρώτες, 
άνοιξαν ευθύς του παραδείσου οι πόρτες. 
 Έδωσαν, μετέφεραν στους φοβισμένους μαθητάς,
 της Αναστάσεως μου τη χαρά. 

 Απόστολοι οι γυναίκες αυτές έγιναν,
 στην προσμονή της 
Επουράνιας μου Βασιλείας πρώτες μπήκαν.
 Ω! τι κάνει η πίστη. Ω! τι δίδει η αγάπη. 

 Ω! τι προσφέρει στον πιστό η ανδρεία. 
 Ύψιστα, ασύγκριτα βραβεία, 
Θεία ανωτέρα μέθεξη ηδονής 
που δεν υπάρχει άνθρωπε στη γη. 

 ΝΑΙ, την τέλεια ευτυχία μην τη ζητάς σε γήινα, 
ευτελή, μικρά εδώ σημεία. 
 Μόνο Εγώ, Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
 παιδί μου την κρατώ. 

 Έλα κι εσύ, λίαν πρωίαν, 
στον κενό τάφο μου να με βρεις. 
 Λάβε, φόρεσε πρωτίστως χιτώνα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ, 
ελθέ, σε αναμένω αγαπητή μου καρδία.

 Λάβε Αναστάσεως πεδίο,
 Εγώ ειμί διά Εσέ Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΝΥΜΦΙΟΣ. 
 Μην, ωσάν Άσωτος Υιός, 
τώρα τρέφεσαι εδώ με τα χαρούπια της αμαρτίας,
 ελθέ στην απόλυτη ουσία της ευτυχίας. 

 Κι αν περνάς τώρα παιδί μου Γολγοθά, 
κοίτα μπροστά, αχνοφέγγει 
της Αναστάσεως η ατελείωτη χαρά. 

 Και σε σένα, όπως στην Μαγδαληνή, ευθύς θα εμφανιστώ,
 τη χάρη του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΧΟΡΗΓΩ,
 απόστολο μου θα σε σφραγίσω, 
στην Βασιλεία μου κληρονόμο θα σε εγκαταστήσω. 

 Λίγο τώρα εδώ θα κουραστείς, 
μα αιωνίως θα καταταχτείς στην χαρά του Κυρίου, 
μετά των σεσωσμένων πιστών,
 κάτοικος των Ουρανίων μονών.

Λένε τώρα μερικοί – 
«Η γυναίκα δεν πρέπει για ΘΕΟ να κηρύττει, να ομιλεί".
 
Όμως Εγώ, ως ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ,
 πρώτα εις γυναίκας ενεφανίσθην 
και εβράβευσα σε αυτάς ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, 
ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ. 
 Γιατί αυτό το ξεχνάς αγαπητή μου καρδία;


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, 
 ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ
ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου