Έχω δει και συναντήσει αγγέλους μεταμφιεσμένους σε συνηθισμένους ανθρώπους,
Δεν είχαν φτερά,
ούτε άφηναν ίχνη φωτός πίσω τους.
Τους αναγνώρισα από την καλοσύνη τους,
από μια ζεστή λέξη την κατάλληλη στιγμή,
από ένα χαμόγελο που γιατρεύει
και από μια καρδιά που δίνει περισσότερα από όσα ζητάει.
Μερικές φορές οι μεγαλύτεροι άγγελοι είναι ακριβώς αυτοί
που περνούν ήσυχα από τις μέρες μας,
κάνοντας τον κόσμο πιο όμορφο μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν.
Η πολύχρωμη γωνιά μου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου