Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

O Άγιος χάρισε τη ζωή στον ανιψιό μου. Οι γιατροί δεν μας έδιναν καμία ελπίδα !!!


Θα ήθελα να σας πώ κι εγώ τη δική μας οικογενειακή ιστορία .Στίς 28-12-02 το πρωί ,με πήραν τηλέφωνο κ μού είπαν ότι ο ανιψιός μου Μιχάλης έπεσε μόνος του με τή μηχανή του,χτύπησε πολύ άσχημα στο κεφάλι του καί έχει χάσει πολύ αίμα.Από τό νοσοκομείο τού Αγίου Νικολάου έφυγε επειγόντως για Ηρακλειο κ δεν υπήρχαν ελπίδες ζωής.
Όταν φτάσαμε στό Βενιζέλειο νοσοκομείο,τον κράτησαν τέσσερις ώρες κ επειδή δέν υπήρχε κρεβάτι στην εντατική σε κανενα από τα δύο νοσοκομεία τού Ηρακλείου,μας έστειλαν στα Χανιά.
Στό δρόμο,λίγο πρίν τα Χανιά,υπάρχει το μοναστήρι τού Αγίου Ραφαήλ,μεγάλη η χάρη Του,στό οποίο έταξα τον αγαπημένο μου ανιψιό,κ άναψα μιά λαμπάδα γιά την υγεία του,με το που σταμάτησα να προσκυνήσω.Μετά από μερικές μέρες, κ εφόσον ήταν ακόμα σε καταστολή,ξαναπέρασα από το μοναστήρι,όπως έκανα κάθε φορά πόυ πήγαινα στά Χανιά.

Πήγα με την γυναίκα μου κ τό γιό μου.Ανάψαμε τα κεράκια μας κ με δάκρυα στα μάτια παρακαλούσαμε για τη ζωή τού Μιχάλη.Μετά την εικόνα τού Αγίου Ραφαήλ,ακριβώς αριστερά,υπήρχε άλη μία.Φτάνοντας εκεί προσκύνησα,παρακάλεσα λέγοντας να γλιτώσει το παιδί μας καί έσκυψα να ασπαστώ την εικόνα. Δέν πρόλαβα να σηκώσω το κεφάλι μου από την εικόνα καί ακούστηκε ένας μικρός θόρυβος,ο οποίος ήταν σάν να κούνησα τά τάματα πού είχαν βάλει επάνω,καί ένα μικρό αεράκι σάν να φύσηξε.
Η γυναίκα μου ,μού φώναξε κ μού είπε να προσέχω μήν κάνω ζημιά.Τής είπα ότι δέν εκανα τίποτε. Πλησίασε να δεί κ ρώτησε τί ήταν αυτό,αφού δεν κουνιόταν τίποτε,καί τής απάντησα:''Ο Αγιος Ραφαήλ δεν θα αφήσει το Μιχάλη μας να πάθει τίποτε''. 
Στό δρόμο,μού είπε ή γυναίκα μου ότι δεν πρέπει να ήταν ή εικόνα πού νόμιζα εγώ,παρά κάποια άλλη.Γι αυτό ,όταν ξαναπήγα γιά να ανάψω τα κεράκια μου,κοίταξα να δώ άν είχε δίκιο.Πράγματι,ήταν η εικόνα τού Αγίου Εφραίμ,τόν οποίο δυστυχώς δεν ήξερα. Μετά από μερικές μέρες ο ανεψιός μου άρχισε να κουνά χέρια κ πόδια.Μετά από ένα μήνα,ο ανεψιός μου έπαθε αλλεργικό σόκ κ έφυγε επειγόντως γιά Αθήνα,στό Αγία Ολγα.
Καί πάλι ήμουν σίγουρος ότι ο Αγιος Εφραίμ,δεν θα τον άφηνε να πάθει τίποτε.Τό δέρμα του,ήταν κατακόκκινο με πληγές,αλλά μόνο εξωτερικά.Μέσα δέν είχε πάθει τίποτε.Μεγάλη η χάρη τού Αγίου Εφραίμ.Τώρα,αυτή τη στιγμή πού σας γράφω,είμαστε στά Νέα Λίόσια,στό κέντρο αναπήρων,κι έχουμε αρχίσει την γυμναστική Ο Αγιος Εφραίμ τού χάρισε τη ζωή,τώρα Τόν παρακαλώ να τού χαρίσει καί την υγεία του.
Σε ευχαριστώ πολύ Αγιέ μου.
Κουτουλάκης Ε.
Αγιος Νικόλαος
 Κρήτη.     http://orthodoxianpress.com/didagmata/psixofeleis/2525-o-agios-charise-ti-zoi-ston-anipsio-moy-oi-giatroi-den-mas-edinan-kamia-elpida- 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου