Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Είν’ η ζωή σου άνθρωπε μικρός υποσταθμός,
 λίγο σ΄ εκείνον κάθεσαι, σταθμεύεις εις αυτόν
 και σε ρωτάω τώρα στο Άγιο μου γραπτό.
 Αξιολόγησες εσύ το χρόνο που σου ΄δωσα
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ;
 Απάντησε μου ειλικρινά, χωρίς περιστροφές.

Μήπως με ψυχική αδράνεια βάδισες στις γήινες γραμμές;
 Μήπως μόνο στο σώμα σου έδωσες την αξία
και την ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ πέταξες στα σκουπίδια;
 Τον χρόνο που σου δίδω τον αξιοποιείς;
 Απάντησε μου άνθρωπε χωρίς περιστροφή.

 Πριν λίγες μέρες μπήκε στην πλεύση της γραμμής,
ένας καινούριος χρόνος και σε ρωτώ ευθύς.
 Έχεις αλλάξει μέσα σου ψυχή αμαρτωλή;
 Μια έτερη ευκαιρία στο διάβα σου μπροστά,
 πώς θα σταθείς εσύ, ανθρώπινη καρδιά;

 Μήπως πάλι στα ίδια χωρίς συναίσθηση καμία,
χωρίς την συντριβή, σκοτώνεις ΄συ το χρόνο σου
στης ύλης την τομή;
 Σκέψου με δέουσα προσοχή,
τί έκανες εσύ στο ΄21 που πέρασε;
 Εγίνεις πιο καλός;

 Τί πρόσφερες πνευματικά, για να σε κρίνω εγώ;
 Μήπως μόνο ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ εστάθμευσες εκεί
| και η ζωή σου όλη χωρίς καν αλλαγή;
 Κι αν απόψε Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥ κόψω το νήμα της ζωής;
 Πώς θε να δικαιολογηθείς, σε ΄μένα τί θα πεις,
 πως τάχα εσύ δεν ήξερες, δεν είχες ενημερωθεί;

 Αφού συνέχεια σου μιλώ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
 Φωτίζω αγραμμάτους, τους δίδω Θεία γραπτά,
ΜΕ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΪΚΟ, ΔΙΔΟΜΕΝΑ ΡΗΤΑ.
 Σε νουθετώ συνέχεια, μα εσύ αδιαφορείς,
 γελάς ίσως ειρωνικά και πλήρως αδρανείς.

Ο χρόνος δε σκοτώνεται, είν΄ ύψιστο αγαθό,
υπό εμού διδόμενο στον άνθρωπο εδώ.
 Όμως τον δαπανάτε όχι στην αρετή,
μα μόνο εις τα πάθη σας στης γης τη διαδρομή.

 Καθόλου δεν σκεπτόσαστε με σύνεση εσείς,
πως και τούτη εδώ την ώρα μπορεί για να κοπεί
το νήμα της ζωής σας απ΄ το Θεό ευθύς.
 Εις το κριτήριο μου όταν εσύ σταθείς,
πώς θα με αντικρίσεις και τί σε εμέ θα πεις;

 Σκέψου και συνετίσου ανθρώπινη ψυχή,
δώσε ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
 ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΑΣΚΟΠΑ, ΣΤΑ ΓΗΙΝΑ ΣΤΑΘΜΑ,
 γιατί θα μετανιώσεις, θα κλάψεις ‘συ πικρά.

Για μια έτερη παιδί μου φορά
σου μίλησα στο ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΓΡΑΠΤΟ
μήπως σε συνετίσω και αλλάξεις ‘συ σκοπό.

 Ο χρόνος είναι έσχατος, φεύγουνε συνεχώς οι άνθρωποι,
λήγει η προσμονή, το Θείο έλεος μου.
 ΘΕΛΕΙ ΓΕΝΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΙΚΟ,
 ΜΟΝΟ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟ ΔΡΑΣΤΙΚΟ,
 ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ.

ΑΜΗΝ ΓΕΝΟΙΤΟ

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου