Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

ΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ.

«...ΘΑ ΕΞΑΠΟΛΥΣΕΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΑΔΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ...»


    

ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

Γράψε παιδί Μου και μην καθυστερείς,
 ο καιρός γαρ εγγύς, εγγύτερος πάσης άλλης εποχής,
 είναι πολύτιμο το κάθε λεπτό,
γι’ αυτό ας μην σπαταλάμε αυτό.
Γράψε ό,τι ο Κύριος σου πω
και ενημέρωσε τον ιδικό Μου πιστό λαό.

Παιδιά Μου, ακούστε προσεκτικά τα λόγια τα δικά Μου.
Σας μιλώ μέσα από το γραπτό αυτό, ο Κύριός σας και Θεός,
ο Πατέρας σας ο στοργικός,
που απεγνωσμένα προσπαθώ να σώσω κάθε ψυχικό,
έστω και στο τελευταίο λεπτό.

 Οι περισσότεροι έχετε εντελώς σκοτιστεί
 και καθόλου δεν βλέπετε, ούτε αντιλαμβάνεστε το τι γίνεται,
 αλλά και ούτε τι μέλλει να γενεί.
 Ζείτε μόνον για την κάθε στιγμή,
σαν να είναι αυτή όλη σας η ζωή,
 και καθόλου δεν σκέπτεστε, ούτε σας απασχολεί
τι επιπτώσεις θα έχει αυτό εις την αιώνια ζωή,
για την αθάνατη δική σας ψυχή.  

Γι’ αυτό και δεν καταλαβαίνετε
την μεγάλη δική Μου αγωνία,
βλέποντας την δική σας απραξία,
αλλά και τα καραδοκούντα βρωμερά θηρία.

Ακούστε Με λοιπόν
και τυπώστε εις την καρδιά σας ό,τι σας πω,
για το δικό σας καλό.
 Θα είναι Θείες και Ουράνιες οδηγίες για την ώρα των δεινών,
 που έρχονται ολοταχώς.
Σας έχω ενημερώσει ξανά και ξανά,
πως θα γίνουν γεγονότα φριχτά,
γι’ αυτό πάλι σας ειδοποιώ αγαπητά Μου παιδιά,
 πώς θα σωθείτε απ’ αυτά.

Ο βρωμερός σατανάς θα εξαπολύσει
εις τους δρόμους τους δικούς του οπαδούς,
για να προκαλέσει μεγάλη καταστροφή, 
πέτρα καμία να μην μείνει ορθή. 

Γι’ αυτό αγαπητά Μου παιδιά,
ΕΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΠΙΤΙΚΑ,
ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΦΑΛΙΣΤΑ
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΑΥΤΗ Η ΟΡΓΗ. 

ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΩ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ,
ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΡΕΜΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ.
ΤΟΣΟ, ΟΣΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ,
 ΚΑΘΕ ΣΑΠΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΕΙ,
 ΚΑΘΑΡΗ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΓΕΝΕΙ.

Ο διάβολος θα πάρει μαζί του,
 όσους τον ακολούθησαν και έγιναν οπαδοί του.
Γι’ αυτό σας είπα μέσα να κλειστείτε,
 γιατί μαζί με τα σαπρά, δεν θέλω κι εσείς να παρασυρθείτε,
εφ’ όσον εις την μανία της καταστροφής θα βρεθείτε. 

ΟΠΛΙΣΤΕΙΤΕ  ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΚΑ ΣΑΣ,
 ΜΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ, ΑΓΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΛΙΒΑΝΙ,
ΠΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΤΟΝ ΕΧΡΘΟ ΒΑΝΕΙ.
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣ ΕΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΣ,
ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΕΞΩ Η ΓΗ. 

ΑΓΓΕΛΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ,
 ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΣΑΣ,
ΚΑΘΩΣ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΡΟΕΙΠΕΙ,
ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ Ο ΘΕΟΣ.

Καθόλου να μην φοβάστε, ατρόμητοι θέλω νάστε,
 τα λόγια Μου να θυμάστε,
και σας το εγγυώμαι ασφαλείς θάστε.

Άφησα ελεύθερο τον εχθρό
να πάρει μαζί του κάθε δικό του οπαδό,
γιατί δεν αντέχω άλλο την δυσωδία της αμαρτίας
 εις τον κόσμο αυτό.
Φθάνει εις τον θρόνο Μου τον Θεϊκό
η δυσωδία και η βρωμιά,
απ’ αυτήν την γενιά και είπα, στόπ φθάνει πια.

Παιδιά Μου, σας τόχω πολλάκις ειπεί,
πως μία μπόρα θα είναι αυτή,
 που θα είναι πολύ δυνατή,
ούτως ώστε ο καθαρισμός να επιτευχθεί 
και ΜΕΤΑ Ο ΗΛΙΟΣ ΟΛΟΛΑΜΠΡΟΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΓΕΙ
ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΗ Θ’ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΑΡΗ. 

Εσείς πάντα με Εμέ μαζί,
 την Παντοδύναμη Τριαδική Αρχή,
δύναμη θα αντλείτε, από την δική Μου ανεξάντλητη Θεία πηγή,
και κάθε δυσκολία παιδιά Μου θα ξεπεραστεί.

Σας αγαπώ, σας ευλογώ, και δύναμη σας χορηγώ
ο Πατέρας σας ο στοργικός
ο Παντοδύναμος Τρισυπόστατος Θεός


Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 


 +++


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ...

ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ, ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΛΙΓΟΙ…

oimos-athina.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου