Κυριακή 2 Απριλίου 2023

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΣΤΑΥΡΩΝΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΣΕ ΓΟΛΓΟΘΑ ΣΕ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΕΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ 

   +++ 

 

Καιρός οδύνης,
εσένα Ελλάδα έβαλαν σε οδυνηρό καμίνι,
έκοψαν τα φτερά σου, σου φόρτωσαν σταυρό,
εις τον εχθρό σε δώσανε, χωρίς μετανοώ. 

Ω!  Γραμματείς και Φαρισαίοι της Νέας Εποχής,
Νέρωνες ‘σείς γινήκατε και Διοκλητιανοί. 
 Άνομοι ηγέτες, άθεοι τώρα σε κυβερνούν,
σε ωκεανό αμαρτίας το πλοίο σου ωθούν. 

 Ήσουν Ελλάδα κάποτε, φάρος ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ,
μα σε κατάντησαν βωμό το της ανωμαλίας.
Αλλοίωσαν τα ήθη σου, όλα τα Ιερά σου,
πόλεμο κάνουνε εδώ εις τα πιστά παιδιά σου.

  Τα λένε αυτά θρησκόληπτα, πως έχουνε ταμπού,
γιατί τώρα δεν προσκυνούν τους νόμους του εχθρού. 

Σχεδιάζουνε οι άνομοι, σφράγισμα φοβερό,
με νέες τις ταυτότητες να φέρουν στο λαό. 
 Θέλουνε για να σβήσουνε ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ το φως,
εσάς να παραδώσουνε στο σκότος το εχθρικό.

Ύπουλα σχεδιάζουνε ετούτο από καιρό, |
με υποκρισία εργάζονται ΠΛΑΝΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ.
  Σε πρόδωσαν Ελλάδα μου, πάθη κι εσύ περνάς,
σε Γολγοθά ανεβαίνεις, αργά, μα σταθερά. 

Ήσουνα μέγας αετός, ψηλά εσύ πετούσες,
 σε ιδανικά ανώτερα σαφώς οδοιπορούσες.
Σε φθόνησε ο πονηρός, γιατί είχες πίστη εσύ,
με αίμα των Αγίων είχες ΝΑΙ ποτιστεί. 

Μάρτυρες εμαρτύρησαν για Εμένα ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,
 κι αυτοί εστεφανώθηκαν ψηλά ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ.
Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΑΝΑΣΣΑ, ΣΚΕΠΕΙ ΝΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
 ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ.

  Έρχεται καταιγίδα, ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΠΕΤΟΣ,
 σας το προλέγω Ο ΚΥΡΙΟΣ σε ετούτο το γραπτό.
  Θα σταυρωθείτε, τέκνα μου, και εσείς μετά Εμού,
 μα γρήγορα θα βγείτε απ’ την οδύνη αυτού.

  Θε να ‘ρθει πάλι ΑΝΑΣΤΑΣΗ μα και ΑΝΑΨΥΧΗ,
 αρκεί να μείνετε εσείς πιστοί, σε κάθαρση ψυχής.
  Εν προσευχή, σε νήψη, ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ γραμμή.

 Θα πάρει πάλι η ΕΛΛΑΔΑ της πίστεως τη δάδα,
 θα γίνει η αναμόχλευση και εις τα κράτη τα άλλα.
  Θαρσείτε, μην πτοείστε, γίνετε απόστολοι μου,
 θερμοί, πιστοί μου οπαδοί, γίνετε όλοι δικοί μου.

  Όπως η όρνιξ τώρα εδώ, σκέπει τα νεοσσά της,
 έτσι κι εσείς αλώβητοι θα μένετε κοντά μου,
 θα προστατεύω, θα φρουρώ, θα σκέπω τα παιδιά μου.

  Ανάσταση πάλι θα ‘ρθεί, σε ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ,
 τα πάθη θα διέλθουνε, ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ ΑΓΙΑ Η ΔΑΔΑ.

Μοίρασε το γραπτό μου εις τον πιστό λαό,
ενίσχυση να λάβει, να φέρει Λυτρωμό,
  ΣΦΡΑΓΙΖΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΩ.


                           ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ

                                                       +++   

                                 oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου