Πέμπτη 25 Μαΐου 2023

ΛΟΓΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ 21-05-2023)

 ΕΙΜΙ ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,

 ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΒΛΕΠΩ, ΘΩΡΩ, 
ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΨΕΜΑ, ΤΗ ΝΟΘΕΙΑ,
ΕΛΕΓΧΩ, ΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΡΔΙΑ.

 


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Γράψε το Άγιο Γραπτό μου, διάδωσε το,
 ανάρτησε το να το διαβάσει ο πιστός,
 Ελληνικός λαός μου. 
 ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ, ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
 ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ,
 ουδείς που από Εμέ μπορεί να κρυφτεί. 

 Γνωρίζω άνθρωπε της γης, 
όχι μόνο τα έργα μα και τα κρύφια της ψυχής.
 Και σας λέω πως - 
 ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ, 
ΔΕΝ ΗΤΟ, ΟΧΙ, ΚΑΘΑΡΟ. 

Είχε μέσα νοθείας βαθμό, 
το οποίο μετέτρεψε την αλήθεια,
 σε ψέματος, σε μετατροπής πεδία.

Μη διστάζεις, εσύ που χρησιμοποιείσαι
 στην Ιερά ταύτην ώρα της προσευχής 
και γράφει το χέρι τη γραφή μου, 
να την διαδώσεις παιδί μου.

ΝΑΙ, πρέπει ο λαός μου να μάθει, 
πως παίζεται δυστυχώς, 
ΘΕΑΤΡΟ ΦΘΗΝΗΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ, 
το ξέρω, το γνωρίζω Ο ΜΕΓΑΣ ΜΕΣΣΙΑΣ. 

 ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, 
ΣΕ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙ, 
σε χέρια ανάξια δυστυχώς,
 σε έχουνε αφήσει. 

 Αυτό που έβγαλαν σήμερα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ,
 είναι φτιαχτό και ψεύτικο εδώ.
 ΟΧΙ, δεν ψήφισε έτσι ο Ελληνικός λαός.
 Γι’ αυτό, για μια έτερη Ο ΚΥΡΙΟΣ ΦΟΡΑ,
 θα πω ότι σε Εμένα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΦΑΝΕΡΑ.

 Γραμματείς και Φαρισαίοι της τώρα εποχής, 
σε επίγνωση ερθείτε ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ γραμμή,
 γιατί η ΕΛΛΑΔΑ θέλει γνήσιους Χριστιανούς, 
Εγώ να ευλογήσω στα ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΔΕΙΝΑ. 

 Ουχί σε Εμένα υβριστές μα και φέροντες ΑΦΟΡΙΣΜΟ,
 διότι τότε, ΟΧΙ, ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΥΛΟΓΩ. 

Κατάρα θε να πέσει στη δύστυχη Ελλάδα, 
κάτω σε λάσπη θε να πεταχτούν, 
της πίστεως, ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΑ ΠΛΑΝΑ. 

 Ξυπνήστε Ελληνίδες και Έλληνες της γης, 
Η ΕΛΛΑΔΑ θε να πέσει, σε απωλείας τομή.

Εσείς που την πουλήσατε, 
ζητήστε ΟΛΟΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, 
μόνο η ΜΕΤΑΝΟΙΑ, 
τώρα εσάς εδώ σας σώνει. 

 Όσοι είστε αφορισμένοι, δάκρυα χύστε εσείς, 
γιατί η ΕΛΛΑΔΑ καίγεται, θε να καταστραφεί. 
 Άνομα σχεδιάζετε για τον πιστό λαό μου, 
όμως δεν θα προλάβετε να τα παρουσιάσετε,
 θα επέμβω ΕΓΩ ΔΥΝΑΜΙΚΑ, 
ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ,
 θα διαλύσω Ο ΚΥΡΙΟΣ δικά σας παραμύθια. 

 Σταθήκατε ανάξιοι τιμόνι να κρατείτε, 
γι’ αυτό σε ανυπαρξίας έδαφος, 
ΥΠΟ ΕΜΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ.

ΕΓΩ ΔΙΔΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, 
ΕΓΩ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ 
ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, 
ΣΩΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ.

ΑΜΗΝ

 +++

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. 

 Κάνε εσύ που γράφεις το γραπτό μου υπακοή, 
και συνέχισε τη ροή.

Πέσετε στα γόνατα, ΟΛΟΙ, 
και με την προσευχή, 
παρακαλέστε εσείς, 
οι κυβερνώντες την ΕΛΛΑΔΑ να συνετιστούν,
 με αυτογνωσία και ταπείνωση,
 ΤΟ ΗΜΑΡΤΟΝ, σε Εμέ το ΘΕΟ να πουν. 

 Μη συνεχιστούν τα λάθη,
 τα εγκλήματα του περασμένου καιρού. 
 ΝΑ ΑΡΘΕΙ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ 
ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ, 
ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΘΑ ΓΕΝΕΙ. 

 Όταν του φτωχού λαού η οργή ξεσπάσει 
κι αυτός επιτεθεί στη βουλή, 
νύχτα τότε θα εξαφανιστούν πολλοί. 

 ΜΕΓΑ ΚΑΚΟ ΘΕΛΕΙ ΕΚΕΙ ΓΕΝΕΙ. 
 Και μην τώρα περάσουν για λόγια ανθρώπινα
 τα ρήματα μου αυτά, 
είναι δοσμένα ΑΠΟ ΟΥΡΑΝΟ ΨΗΛΑ. 

 Το ανθρώπινο χέρι, το ‘χω ξαναπεί,
 απλά για σας χρησιμοποιείται, 
Ουράνιος Λόγος, ΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΩΡΕΙΤΑΙ,
 μήπως στο παρά ένα κατανοήσετε 
τη φωνή του ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ 
και με ΜΕΤΑΝΟΙΑ, 
διορθωθούν τα εγκλήματα του πρώην καιρού. 

 Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΦΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ, 
ΚΥΡΙΟΣ, ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ
 ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΜΕΝΕΙ, 
ΠΡΙΝ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΑΟΣ 
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΤΟΥΤΗ ΧΩΡΑ ΒΡΕΘΕΙ. 
 ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΥΤΟ, ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΗΓΕΤΕΣ ΕΣΕΙΣ.

Τώρα βάλε παιδί μου το ΑΜΗΝ 
και με συναίσθηση ευθύνης, κλάψε κι εσύ.

ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 

 +++

2 σχόλια:

  1. Κάποτε είχε κυκλοφορήσει κάτι για Ιούνιο (μετά κάποιοι είπαν πως δεν είναι από τη γνωστή γερόντισσα Αττικής, ίσως από άλλη κλπ). Πάντως έχει ειπωθεί και για οικουμενική, αν το τραβήξουμε κάπως και αυτή η υπηρεσιακή κυβέρνηση θα στηριχτεί από τα κόμματα. Τέλος πάντων, θα δείξει. Ακόμα δεν έχει φύγει και ο Ερντογάν που είναι σημείο εξελίξεων.
    Αλίμονό μας όμως αν συνεχιστεί και άλλο αυτή η αντίχριστη πολιτική με τις ταινίες που προβάλλονται σε παιδιά και όλα τα άλλα αντιχριστιανικά και δεν θα με εκπλήξει αν συνεχιστεί ακόμα αυτή η κατάσταση, γιατί παρόμοια προειδοποιητικά ποιήματα έχεουν βγει και παλιότερα. Αφού για τον Θεό αλλιώς μετράει ο χρόνος δεν σημαίνει ότι θα γίνουν αύριο αυτά, μπορεί ακόμα να τραβήξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υπηρεσιακή υπάρχει για να κάνει τις εκλογές.Εαν ο κ.Κούλης επανεκλεγεί με 41% στις εκλογές που θα είναι και με ενισχυμένη αναλογική,το α κόμμα λαμβάνει μπονους βουλευτες,θα κάνει μια πανίσχυρη κυβέρνηση κανονικά για 4 χρόνια.Δεν ξέρω εάν κιόλας πλησιάσει τους 180 βουλευτές ή τους φτάσει.Θα είναι απόλυτος κυρίαρχος και με 180 βουλευτές μπορεί να γίνει και Συνταγματική αναθεώρηση.
      "Ο έχων ώτα ακούειν ακουετω".Πολιτική ανωμαλία με πρώτο κόμμα Αυτοκράτορα δεν μπορεί να υπάρξει.
      Με τέτοιες εξελίξεις,θεωρώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν οι λεγόμενες προφητείες.Θα προχωρήσουν ταχύτατα προς την εκτέλεση της ατζέντας 2030,κώδιξ αλιμεντάριους,ηλεκτρονική ταυτότητα,ψηφιακό νόμισμα κ.α.
      Τι να ευχηθούμε;Εθνικά συλλυπητήρια;Ας ευχηθούμε ο Θεός να φωτίσει;Να επέμβει;Αλλά πώς να επέμβει;Συν Αθηνά και Χείρα κίνει!

      Διαγραφή