Κυριακή 28 Μαΐου 2023

ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΦΙΣΤΩ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΓΡΑΠΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙΡΟ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++ 

  Όλα σε Εμένα εμφανή, ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΡΥΦΟ, 
σας το ‘χω ξαναπεί,
 γνωρίζω όσα έγιναν στον πρώην τον καιρό. 

Τώρα γελάτε, χαίρεστε με αλαζονεία εδώ,
 μα Εγώ Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΘΕΟΣ το νήμα σας κρατώ.
Ζητώ μετάνοια από εσάς, συνέσεως βαθμό,
γιατί θε να ΄στε οι φορείς, οι φέροντες εδώ
ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ σε ετούτον το λαό.

  Θα έχετε εξουσία πάλι στη δύστυχη ΕΛΛΑΔΑ
αλλά ΠΡΟΣΕΞΤΕ, πάνω σας της κρίσεως μου η δάδα.
Μαρτύρησε κοντά σας, φτωχός μου ο λαός,
 σε νόμους αντιχριστιανικούς θυσία εγίνη αυτός.

  Με άνομα τα μέσα, αναρριχηθήκατε εσείς στην ηγεσία,
 πετώντας εις τα κάτω ΤΑ ΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΙΑ.
  Εχρίσατε το νόμο σε ομόφυλα ζευγάρια,
 παιδιά για να υιοθετούν, σε ανωμαλίας πλάνα.

Γονέας λέτε 1ος, γονέας 2ος
και φθείρεται, μειώνεται η ΕΛΛΑΔΑ.
Εβγάλατε μάθημα των θρησκευτικών από τα Ελληνόπουλα,
με πλήρη αναισχυντία το αντικαταστήσατε
 ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ.

Βγάλατε ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ από Ελλάδος τη σημαία,
σβήσατε από ταυτότητα το ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
γιατί σας το εζήτησε ο Αντίχριστος κλοιός.

Βγάλατε τα μικρά παιδιά από την εκκλησία,
κατάργηση της προσευχής, εικόνας μου της ΘΕΙΑΣ.
  Βάλατε αντισυνταγματικό πρόστιμο σε ηλικιωμένους,
 θεσπίσατε, υπογράψατε νόμους καταραμένους.

  Ελάβατε αφορισμό, πολλοί στην ηγεσία,
φέρνοντας ‘σεις κατάρα σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ,
 καταδικάζοντας ασύστολα της ευλογίας τη δάδα.

Πορώθηκε ολοτελώς τώρα η συνείδηση σας,
γι’ αυτό θα είστε υπόλογοι ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΤΗ ΣΑΣ.
  Δώσατε με εκβιασμό εμβόλια θανάτου,
χάνονται τώρα συνεχώς τα νέα παιδιά του κράτους.

  Εγκλήματα πάρα πολλά υπό εσάς εγίναν,
μα όμως δεν σας νοιάζει, συνείδηση επορώθη
και η ηγεσία Ελλάδος στον σατανά εδόθη.

  Βρίζετε τη Μητέρα μου, Εμένα ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ,
 τους Αγίους μου και σας ρωτώ
– τα δάκρυα της Παναγιάς εσάς δεν συγκινούνε;
  Τα μάτια σας γιατί, γιατί δεν ημπορούν να δούνε;

  ΘΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΝΑ εις την Ελλάδα τώρα,
εάν δεν πέσετε εσείς ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΡΟΔΑ.
Υπό Εμού δεν μπορεί κανείς σας να κρυφτεί.
 ΛΑΟΣ, ΗΓΕΤΕΣ, ΚΛΗΡΟΣ, σε όλους
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΟΥ
Ο ΠΕΛΕΚΗΣ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ. 

Ταχέως να αναρτηθεί,
στον Ελληνικό λαό μου να δοθεί.


ΑΜΗΝ   

+++  

oimos-athina.blogspot.com

4 σχόλια:

  1. Το κατάλαβα καλά; Θα ξανακυβερνήσουν; " Θα έχετε εξουσία πάλι στη δύστυχη ΕΛΛΑΔΑ". Μήπως τότε θα γίνει οικουμενική; Και σιγά μη μετανοήσουν αυτοί, πάλι διωγμό θα μας κάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως δεν θα επιτευχθεί αυτοδυναμία,θα μπουν και άλλα κόμματα στην Βουλή,μικρότερα κ θα πάμε σε οικουμενική,μαλλον λόγω κάποιου έκτακτου γεγονότος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν βγαίνει αυτοδύναμη στις επομενες..
    Τα λένε οι πατέρες..
    Έρχεται η οικουμενική…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή