Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ, ΠΙΣΤΗ ΨΥΧΗ 




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Ένας χρόνος πέρασε, σχεδόν, 
και τα δάκρυα εξακολουθούν να ρέουν
 στην Αγία μου μορφή εμπρός 
στου Αγίου Δημητρίου το ναό. 

 Το όνομα μου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ»
 γιατί παρηγορώ, σκέπω, 
βοηθώ τον πιστό μου λαό, 
ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ 
ΔΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΦΟΒΕΡΑ ΔΕΙΝΑ,
 που ταχέως έρχονται παιδιά μου αυτά, 
μήπως και εσάς αφυπνίσω,
 μήπως από την ψυχική σας νάρκη εσάς τώρα, 
έστω και στο ύστατο λεπτό, ξυπνήσω.

Είστε ΝΕΚΡΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ! 
 ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΤΕ! 
 Έσχατος ο χρόνος, δυστυχώς, 
στη δίνη των δεινών όταν βρεθείτε, 
πού σας ρωτώ θα πιαστείτε; 

 Μήπως στην επιστήμη; 
 Μα αυτή σας ΠΡΟΔΩΣΕ ΗΔΗ! 
 Μήπως στους πολιτικούς; 
 Στους δολοφόνους σωμάτων και ψυχών, 
με τα ψέματα τους και τα σκοτεινά σχέδια τους; 

 Αυτοί ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, 
θα σεβαστούν εσάς δικά μου τεκνία; 
 Ή μήπως στον κλήρο, ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ; 
 Εκείνοι πρώτοι πρόδωσαν του υιού μου 
ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ 
για να τα ‘χουν καλά 
με την ΑΘΕΗ ΨΕΥΔΟΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ! 
 «ΟΥΕ! ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ!»

 Θα ακούσουν από του υιού μου τη φωνή. 
 Έχει χάσει πλέον ο κλήρος την υψηλή του κλήση.
 Έρμαιο ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ 
γιατί, αντί αυτοί να κάνουν απ’ το ναό 
κηρύγματα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ, 
έκαμαν προβολή για τα εμβόλια του θανάτου. 

 Τα είπαν και δώρο ΘΕΟΥ αυτοί.
 Μα πόσο ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ, 
ΠΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗ! 
 ΑΛΙ! Θα δώσουν φρικτό λόγο 
στον ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΥΙΟ ΜΟΥ 
όταν έμπροσθεν του σταθούν, 
ΘΑ ΤΡΕΜΟΥΝ, ΘΑ ΡΙΓΟΥΝ 
γιατί πούλησαν αντί πινακίου φακής 
το μέγα λειτούργημα τους. 

 Άφησαν ΜΟΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
 ΟΥΧΙ! ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΙΔΟΥΝ ΑΝΟΣΙΑ, 
ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ,
 διότι οι εμβολιαζόμενοι, δυστυχώς, 
ΚΑΙ ΝΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟΝ. 

 Αφυπνιστείτε πιστά τεκνία, 
εμβολιαστείτε εσείς ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. 
 Μιλήστε, κηρύξτε διά αυτήν με επίγνωση ψυχής,
 μετανοήστε, εξομολογηθείτε, κοινωνείτε συνεχώς, 
προσευχηθείτε με δάκρυα ψυχής, 
ΑΛΛΑΞΤΕ ΡΟΤΑ ΖΩΗΣ, 
ζήστε ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΣ ΚΟΠΕΤΟΣ.

Θα τρέμει η γη, πλημμύρες θα σας πνίξουν,
 αλλόθρησκοι λαθρομετανάστες στα σπίτια σας θα διεισδύσουν.
 ΜΟΝΟ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ.
 Αυτό η ψυχή σας ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ.

 Η μητέρα ΠΑΝΑΓΙΑ σας μίλησα στο Άγιο μου αυτό γραπτό
 ΜΕ ΡΗΜΑΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΘΕΙΑ
 και όποιος αυτό τώρα το αμφισβητήσει,
 μπροστά του γοργώς θα το συναντήσει. 

 ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΛΑΙΩ Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ 
ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΘΕΙΑ.

ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου