Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2022

Λογαριασμός 100€ θα εκτοξευτεί στα… 900€!

 

 

Λογαριασμός 100€ θα εκτοξευτεί στα… 900€!

 

 Η εικόνα είναι η ίδια που έβλεπα από παιδάκι στην εκκλησία του χωριού μου και την οποία είχε βάλει ο μητροπολίτης μας, ο Καντιώτης.

Τώρα μεσήλιξ πλέον και μετά τις τελευταίες επιθέσεις που δέχθηκα ότι με την στάση μου να υποστηρίζω ότι «ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ» εφησυχάζω τους αναγνώστες του μπλογκ, δεν ξέρω τι να γράψω...

Απλά παραθέτω τον λόγο του Πατροκοσμά κι ο καθένας ας κάνει ό,τι τον φωτίσει ο Θεός:

67. «Θὰ σᾶς ἐπιβάλουν μεγάλο καὶ δυσβάστακτο φόρο, ἀλλὰ δὲν θὰ προφθάσουν».



Υ.Σ.

Ξέρω από την αρχή ότι θα είμαι πρώτο τραπέζι πίστα ή στην κόλαση ή στον παράδεισο, μ' αυτό που κάνω.

Έχω ελαφρά την συνείδησή μου κι ο χρόνος θα δείξει εάν αυτό είναι μία πλάνη.

Ποτέ δεν πρότεινα την παθητικότητα κι ότι όλα θα τα κάνει ο Θεός.

Ακριβώς το αντίθετο!

Πάντα έλεγα ν' αγωνιζόμαστε για να δώσουμε στον Θεό την αφορμή να μας βοηθήσει. 

iliarihto.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου