Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

ΒΟΜΒΑ από Γέροντα Αθανάσιο – Ρασοφόροι: Ζήλιες, ίντριγκες, κόμπλεξ, υποκρισία – Κλαίει η ψυχή μου

 Αποκαλυπτικός ο Αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Μισσός - Με την δύση του 2022, δύουν και για μένα πολλά θετικά αλλά και αρνητικά. Σαν άνθρωπος δοτικός, αφελής, απονήρευτος, άκακος και κυρίως αμαρτωλός ιερέας, έσφαλλα. Τα σκέφτομαι και κλαίει η ψυχή μου, γιατί έχω φόβο Θεού πάντα και πάντοτε θέλω να ξέρω ότι με βλέπει και με ακούει ο Θεός.

Ποια ή πόσα ήταν τα θετικά ή τα αρνητικά στο παρελθόν έτος ;
Ο Θεός γνωρίζει.

Αυτά τα λίγα που έχω να γράψω είναι ενδεικτικά και μόνο.
Ρασοφόροι : Εκεί τα είδα και φέτος όλα με ορισμένους. Ζήλιες, ίντριγκες, κόμπλεξ, υποκρισία όχι διπλομούρηδες αλλά εκατομούρηδες, με έκλεψαν, με ψεύδη, απαίσιοι χαρακτήρες που σαφώς δεν είναι κοντά μου και αν τύχει να είμαι κοντά με κάποιον από αυτούς δεν συλλειτουργώ, όταν προηγουμένως εγώ πρώτα δεν έχω καθαρά τη συνείδηση και το συγγνώμη στα χείλη μου. Απέχω συστηματικά από ψωνισμένες υπάρξεις αλλά και από γηραιούς, ασπρομάλληδες, τάχα φωτισμένους και στην πραγματικότητα είναι μεγάλες Μουχρίτσες. Ο Θεός να μας φυλά από προβατόσχημους.

Ο ρασοφόρος είναι σαν το κάρβουνο, όταν ανάβει καίγεσαι και όταν είναι σβηστό μουτζουρώνεσαι.
Συγχωρώ, απέχω και προχωρώ.
Άνθρωποι της σάπιας κοινωνίας : Με δολιότητα υφάρπαξαν το υστέρημα μου, υφάρπαξαν και τον μισθό μου, υφάρπαξαν ακόμα και την μπουκιά μου και τα ιερατικά μου ρούχα – άμφια. Καταχράστηκαν την καλοσύνη μου.

Έδωσα την ψυχή μου σε άτομα που βρέθηκαν στο διάβα μου και σήμερα δεν με γνωρίζουν. Ανταμοιβή ; Απαξίωση, εχθρότητά, ανυπαρξία.
Συγχωρώ και προχωρώ…..
Δίνεις ; Σε ρωτούν που τα βρήκες. Δεν δίνεις ; Σε κατηγορούν. Πάντα η κρίση και η κατάκριση από λίγους και από αυτούς τους ποιμενατζήδες ….. από εκεί που τα βρήκατε εσείς, εγώ όχι, που ούτε στον άγγελο σας νερό δεν δίνετε. Ότι έχω τα δίνω παντού. Καταθέσεις, ακίνητα δεν έχω δεν θα πάρω τίποτα μαζί μου στον Άδη.

Συγχωρώ και προχωρώ ανήμπορος και πληγωμένος αλλά πολύ δυνατός ψυχικά.
Αρθρογραφώ και κρίνομαι : Πολύ θα ήθελα δημόσια, γραπτώς επί των επωνύμων άρθρων μου, να αντιπαρατεθούν μαζί μου με ιστορικά, θρησκευτικά στοιχεία. Έκαψαν αρκετούς γιατί αναφέρω γραπτώς με ακράδαντα στοιχεία την αλήθεια. Δεν υπήρξα απόλυτος και δεν θα υπάρξω, Μόνον Ο Θεός !
Προχωρώ.

Φιλάσθενος κατά 75% ΚΕΠΑ : Νοιάστηκαν τηλεφωνικά και τυπικά κάποιοι, έτσι για την και καλά υποχρέωση, εξαιρούνται ορισμένα άτομα φιλικά. Δεν ήθελα καν να απαντήσω, όμως κακός δαίμονας το κινητό….. Ποιοι με πόνεσαν ; Η μάνα μου, που μόνον σε αυτήν και τον Χριστό κύπτω αυχένα και λίγα μετρημένα άτομα που με γνωρίζουν πραγματικά. Από τα αληθινά μηνύματα ειλικρινών ευχών, αναφέρω δημοσίως Του Λεβέντη Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ.κ. Ευγενίου άγνωστου για μένα αλλά φρόντισα και τον γνώρισα. Οι υπόλοιποι ευεργετημένοι ; Δεν έχουν ανάγκη πλέον, δουλεύουν για τα καλά άλλους τώρα…..

Πολλά μα πάρα πολλά θα μπορούσα να γράψω στον απολογισμό μου.
Γίνετε παρακαλώ καλύτεροι όλοι εσείς από μένα και παράδειγμα προς μίμηση και έχετε με διάκονο σας και ταπεινό ταχυδρόμο των αιτημάτων σας στο Χριστό.
Προσπάθησα, δεν ήμουν συνεπείς Ιησού Χριστέ μου !

Τι καλό έκανα ; Μια τρύπα στο νερό !
Τι είμαι ; Ένας αμαρτωλός !
Τι είμαι ; Ένα χοντρό τίποτα !
Τι θέλω να είμαι ; Τίποτα !
Τι θα ζητούσα ; Συγχώρεση απ’ όλους !
Τι θέλω για κάθε μέρα της ζωής μου ; Μην τα βάλεις με την πίστη μου και τα πιστεύω μου.
Αν θα ζητούσα συγγνώμη ή θα συγχωρούσα όποιους με έβλαψαν, με πίκραναν κλπ ;
Φυσικά, πρώτος εγώ, με δάκρυα και γονυπετώς !
Συγχωράτε με όλοι.
Καλή χρόνια να έχετε, εύχεστε και προσεύχεστε !

ekklisiaonline.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου