Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗΣ, ΠΡΟ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ, «ΠΑΤΕΡΑ, ΠΑΡΕΛΘΕΤΩ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥΤΟ, ΠΛΗΝ, ΟΥΧΙ ΩΣ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΣΥ»



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Πνεύμα υποταγής, πνεύμα αυταπαρνήσεως,
πνεύμα προσφοράς.
 Το αυτό να ποιείς και εσύ τώρα ανθρωπίνη καρδιά.

 Υποτάχθηκα Εγώ ολοτελώς
στας βουλάς του ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΜΟΥ ΠΑΤΡΟΣ
και συνετελέστη η σωτηρία σου άνθρωπε της γης
με την προσευχή της Γεσθημανής.

 Μείζων η θυσία αυτή, πρώτη, μέγιστη
και διά εσέ αρετή που αν την ποιήσεις κι εσύ,
θα εισέλθεις διά της ταύτης θυσίας
στην ΔΟΞΑ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ.

 Η αυταπάρνηση, η προσφορά τώρα στον ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΝΟΜΟ,
θα σε κάνει τεκνίο μου, ΟΥΡΑΝΙΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟ.
 Θα σου χαρίσει , ψυχή, έπαθλα Θεία,
ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.

 Τώρα λίγη άθληση στον στίβο της γήινης σου ζωής,
 ΑΙΩΝΙΑ παιδί μου η ανταμοιβή.
 Αξίζει, ΝΑΙ, να θυσιάσεις κι εσύ τα πάντα
 στο βωμό της υποταγής.

 Εσαεί θα χαίρεσαι τότε,
ατελείωτα θα απολαμβάνεις,
αμύθητη, άπειρη δόξα,
ουράνια θα λάβεις.

 Θα θωρείς Εμένα ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΠΟΙΜΕΝΑ.

 Οι πόνοι τότε,
οι θλίψεις θα εκλείψουν,
χαράς πεδία και ευτυχίας
οι οπαδοί οι πιστοί μου θα αγγίξουν.

 Μακάριος ο άνθρωπος αυτός
που στη δόξα ταύτην θα εισέλθει,
 θα ‘χει το ΤΕΛΕΙΟ εκλέξει.

 Διά των λίγων χρόνων του αγώνα,
αιωνίως θα χαίρει, 
θα αγάλλεται σε ΟΥΡΑΝΙΟ ΘΕΙΟ ΝΥΜΦΩΝΑ.

 Με οσίους, με αγίους θα ψάλλει, 
τέλεια μακαριότητα θα λάβει. 
 ΜΕΤΑ ΠΑΤΡΟΣ, ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΙΕΡΟΥ,
 στου παραδείσου την ατελείωτη μέθεξη θα μπει,
 θα ‘ναι ΝΑΙ πανευτυχής. 

 Τί λες παιδί μου, δεν αξίζει τώρα κι εσύ να αγωνιστείς; 
 Να επαναλάβεις με πνεύμα υποταγής 
ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗΣ; 

 Να δώσεις και τη ζωή σου, αν χρειαστεί, 
για Εμέ τον Σταυρωθέντα για εσέ Λυτρωτή; 
 ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΜΙΚΡΑ,
 τελειώνουν αυτά στα γήινα σου χρονικά. 

 Μα Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ
 ατελείωτη ευτυχία, μέθεξη, ευδαιμονία, 
χωρίς λήξη, τέλους πεδία. 
 ΑΙΩΝΙΑ θα αγάλλεσαι, θα σκιρτάς από ΙΕΡΗ ΗΔΟΝΗ. 

 Μόριο τότε ευθύς, θα σου φανεί όλη η ψεύτικη,
 η φευγαλέα, η στιγμιαία ηδονή της γήινης τομής.
 Θα ευχαριστείς τότε Εμένα
γιατί με τη θυσία μου την Σταυρική,
 ΕΣΩΣΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ.

 Σου χάρισα, για λίγη άσκηση, ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
 Σε πήρα, πιστέ οπαδέ μου, από του σκότους τα θηρία.
 Σου δώρισα ΟΥΡΑΝΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ,
ανάστησα την πεσούσα σου καρδία.




ΑΜΗΝ, ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ

                                                          +++ 

oimos-athina.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου