Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

ΕΛΠΊΖΩ...

 


"Χριστιανοί, προσευχηθείτε! Γιατί θα έρθουν μεγάλα προβλήματα στους ανθρώπους. Οι άνθρωποι δεν προσεύχονται πια στον Θεό. Θα δείτε, τα λόγια μου δεν είναι ψέματα. Δεν ξεφεύγουμε, δεν ξεφεύγουμε εύκολα, γιατί δεν παίζουμε με τον Θεό. Εμεις. απλά δεν θα ζήσουμε όσο τα βουνά.Ναι, είσαι νέος τώρα, είσαι... Αλλά να δεις πότε θα γεράσεις!Αν είσαι ακόμα μεγάλος...

 Ο θάνατος δεν είναι παιχνίδι.  Φεύγουμε για πάντα από αυτόν τον κόσμο και μπαίνουμε σε έναν κόσμο αιωνιότητας.  [Δεν ξέρει τι θα κάνει ο Θεός μαζί μου].  Ξέρω όμως ότι θα Του απαντήσω για τις πράξεις και τα λόγια μου ακόμα και τις σκέψεις μου!  Το ελπίζω επίσης...ναι...δεν είμαι σίγουρος.  Αλλά ελπίζω να μείνω μαζί Του για πάντα».

 𝐼𝑒𝑟𝑜𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑜𝑛𝑎ℎ𝑢𝑙 𝑆𝑖𝑚𝑒𝑜𝑛 𝑍𝑎𝑎

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου