Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

GEWKWN : ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ 6/2/2014 OI ΩΡΕΣ ΕΦΤΑΣΑΝ.

 GEWKWN 











Τα χειρόγραφα με τα μηνύματα του Γέροντα ξεκίνησαν από το 2010 και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, για ευνόητους λόγους ο Γέροντας δεν αποκαλύπτει το όνομα του γιατί αυτά τα μηνύματα είναι Ουράνια και ο Γέροντας είναι πολύ ταπεινός και δεν θέλει να βγει μπροστά……… ‘’ παιδιά μου από

την ψυχή μου και από την καρδιά μου σας στέλλω τις ευχές μου και την ευλογία του Κυρίου, καλό αγώνα καλό κουράγιο καλή λευτεριά με μετάνοια εξομολόγηση Θεια Κοινωνία και να μην απομακρύνεστε από την πίστη σας από τις εκκλησίες και από την αγάπη και ευσπλαχνία του Θεού… Αγαπώ και λατρεύω και πιστεύω τον τριαδικό θεό γι’αυτο με την ψυχή μου αγαπώ και εσάς και όλον τον κόσμο, και τα δημιουργήματα του Θεού Πατέρα στον ουρανό και επί της Γης, μείνετε στην ορθοδοξία με πίστη αγάπη και αγαπάτε τον πλησίον σας όπως μα διδάσκει ο κύριος……τις ευχές μου’’ 

GEWKWN : ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ    6/2/2014     ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ, Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  

 Αυτή η προδοσία, ισοδυναμεί με την προδοσία της Κωνσταντινουπόλεως και όχι μόνον, ότι θα είναι απλή προδοσία, αλλά θα ανήκει ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝ ΔΥΟ ΚΡΑΤΗ. 



 Εννοώ μ’ αυτό, τουρκο-θρακο-κυπριακο κρατίδιο, μεγάλη Μακεδονία, και Αθηναϊκό Ελληνικό κράτος. 

 ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ και με την Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα της Μακεδονίας. 

 Αυτό θα προσπαθήσουν να το πραγματοποιήσουν , που θα είναι η μεγάλη αλλαγή των συνόρων. 

 Αλλά για ποια σύνορα παιδιά μου μιλάτε ; δεν εννοούν άλλα σύνορα εκτός της χώρας που ευλογεί Ο Χριστός ( Ελλάδα ) 

 Θα τα ακούσετε και θα τα δείτε μπροστά σας σύντομα, όμως, γράψτε τώρα με μεγάλα γράμματα…… 

 ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ( ΒΑΛΟΥΝ ) ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΝ, Μ’ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ ( ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ) , Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΗ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΑΦΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ. 

 Παιδιά μου να είσθε πάντοτε δίπλα στον Χριστό μας , βαδίστε μαζί με τον Κύριο και γλεντήστε στην μεγάλη πολη που κάποτε έπεσαν, αλλά όχι μόνον αυτό παιδιά μου τα γλέντια θα γίνουν μετά την καταστροφή και στην άλλην πολην που πέφτει την Κύπρο. 

 Παιδιά μου ένα έχω να σας πω, Ο Κύριος και Θεός μας δεν θα σας αφήσει, έως τώρα, ότι σας είπα όλα τα είδατε. 

 ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ , όμως Ο Χριστός και Ο Θεός Πατέρας θα εφαρμόσουν τάχιστα το σχέδιο της αναστάσεως της ευλογημένης χώρας αυτής,  ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ….. 

ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ 6/2/2014 

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ  

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023 

GEWKWN : NEO MHNYMA ΓΕΡΟΝΤΑ…… Παιδιά μου Οι εκλογές που θα γίνουν εδώ στην Ελλάδα θα γίνουν όχι σε δυο Κυριακές αλλά πιθανόν σε 3, την πρώτη Κυριακή δεν θα μπορέσουν να βγάλουν αυτό που θέλουν την δεύτερη Κυριακή θα έχουν πάλι προβλήματα και τότε θα προχωρήσουν στην τρίτη Κυριακή θα τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιος θα αναλάβει, και τότε πιθανόν θα κάνουν άρον άρον μίαν κυβέρνηση την οποία θα ονομάσουν εθνικής σωτηρίας η οποία δεν θα παραμείνει παραπάνω από 15 έως 30 μέρες. 

Η Ελλάδα θα βρίσκεται σε πλήρη ακυβερνησία πριν ανάψουν τα αίματα από την άλλη πλευρά, πριν χτυπήσουν οι τούρκοι, θα γίνει μια πολιτειακή ανωμαλία μέσα στην Ελλάδα, θα ξεσηκωθούν όλοι οι ξένοι και θα κάνουν ζημιές και φόνους στους δρόμους και μαχαιρώματα, μετά από αυτό θα αναλάβει ο στρατός 

Παιδιά μου Το θέμα το δικό σας είναι ότι ψάχνετε ηγέτες οι οποίοι δεν είναι ηγέτες….. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ-ΦΑΡΜΑΚΑ, ΤΙΠΟΤΑ,ΤΙΠΟΤΑ.’’ 

Σας προετοιμάζω παιδιά μου ότι θα περάσετε πολύ περισσότερα δεινά, σας υπενθυμίζω όμως ότι ο ΧΡΙΣΤΟΣ, μας έχει αφήσει την Μητέρα του για προστασία, θα βρίσκεται πάντοτε με σας και μέσα στην ψυχή σας. Μην σκεφτείτε άσχημα την ώρα των γεγονότων, θα περάσετε μέσα από έναν δρόμο που δεξιά και αριστερά θα καίγονται με φλόγες που δεν θα έχετε ξαναδεί………Η ζέστη μπορεί να σας κάψει την άκρη των μαλλιών, όμως άθικτοι θα περάσετε απέναντι.  

‘’ Μετάνοια, μετάνοια, μετάνοια, προσευχή, στα σπίτια σας να έχετε ΑΓΙΑΣΜΟ – ΚΕΡΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και να προσεύχεστε συνεχώς ….’’ 

ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡ. ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου