Κυριακή 21 Ιουλίου 2024

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 

ΔΕΝ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ, ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Άνθρωπε της γης,
 ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ,
 μαζί σου επικοινωνεί. 
 Το ρήμα ετούτο εστί αληθές, 
σφραγίζει αυτό ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΑΡΧΗ.

Όλοι εδώ στη γη μπορεί κάποτε
 να σε απαρνηθούν στη δύσκολη σου στιγμή,
μόνο να σε αφήσουν,
να σε προσπεράσουν, να αδιαφορήσουν, 
ακόμα και να σε πληγώσουν,
 χολή και ξίδι αντί νερό, παιδί μου να σου δώσουν.

 ΟΜΩΣ ΕΓΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
 δίπλα, κοντά σου, σιμά σου θα ‘μαι,
 σε κάθε σου λεπτό, σε κάθε σου δοκιμασία
 θα σου λέω: «Μη φοβού, 
μόνο πίστευε αγαπητή μου καρδία, 
βασίσου, στηρίξου με πίστη
στην Θεϊκή μου παντοδυναμία. 

 Μείνε στας εντολάς μου, 
στα Θεία προστάγματά μου, 
ανήκεις στα πιστά παιδιά μου. 

 Σου στέλνω τα δώρα τα δικά μου, 
αγγελική συνοδεία δίπλα σου θέτω,
 σε βοηθώ, σε παραστέκω». 

 Τα αδύνατα παρά ανθρώποις,
δυνατά διά Εμέ, ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΘΕΟ, 
μην το ξεχνάς άνθρωπε πιστέ,
 ποτέ σου αυτό. 

 Δεν είσαι, όχι, μόνος και ασκεπής,
 σε καλύπτει η χάρις μου η Θεϊκή, 
αρκεί σε Εμέ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ, 
πλήρως να αφεθείς. 

 Αρκεί να μάθεις να συγχωρείς, 
το σώμα και το αίμα μου να λαμβάνεις ανελλειπώς,
 να βαδίζεις στης αρετής την οδό, 
να ποθείς τον αγιασμό της ψυχής, 
κι αν ωσάν άνθρωπος πέφτεις, 
αμέσως να μετανοείς,
 να καθαρίζεις το εσωτερικό σου, 
να αγαπάς και τον εχθρό σου. 

 Μην πικρία μέσα σου κρατείς, 
ξέχασε ό,τι σε πλήγωσε και σε στενοχωρεί, 
συνεχώς να κοινωνείς για να ‘χεις πάντα πανοπλία Ιερή,
 να ‘χεις ταπεινώσεως πεδίο, 
τότε μαζί σε άρητο σύνδεσμο ενώσεως, εμείς οι δύο.

 Όλα τότε ευθύς θα τα προσπερνάς, 
όταν πιστέ μου οπαδέ, 
σε Εμέ με καίουσα πίστη εσύ θα ακουμπάς. 

 Η ζωή της γης, ναι, έχει δοκιμασίες πολλές, 
μα σας επιφυλάσσει Ουράνιες, αιώνιες χαρές,
 μάθε να αγωνίζεσαι διά αυτές.

 Λίγος κόπος τώρα 
μα αιώνια τα άνω δώρα, 
μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό,
 γράψ’ το βαθιά στην καρδιά,
 σου μιλά ο Επουράνιος Βασιλιάς, 
σου στέλνει ύδωρ από του ουρανού τη βρύση
 ίνα την ψυχή σου δροσίσει.

Βάλε εδώ το αμήν στη γραφή μου,
 μοίρασε την σε κάθε πονεμένο παιδί μου.


ΑΜΗΝ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ 
 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου