Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Τα μυστικά του θεϊκού έρωτα.


 Όταν σας βλέπω να αγαπάτε τον Θεό, χαίρεται η καρδιά μου. Πιο πολύ όμως χαίρεται η καρδιά του Θεού Πατέρα, όταν βλέπει τις καρδιές σας να Τον αναζητούν. Όταν βλέπει τις ψυχές σας με πολύ νοσταλγία, να ζητούν να Τον αγαπήσουν, δεν μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά που κάνει. Όπως εσείς οι ίδιες οι μητέρες που αγαπάτε τα παιδιά σας, τρελαίνεστε από χαρά όταν έρχεται το παιδί σας και σας αγκαλιάζει και σας εκφράζει την παιδική του αγάπη, το ίδιο ακριβώς κάνει και ο Θεός σε όλους εσάς, όταν Τον αγαπάτε. Πολλές φορές όμως πολλοί από σας με ρωτάτε για ένα πράγμα: «Αχ, πάτερ, μακάρι να ξέραμε με ποιο τρόπο θα μπορούμε να αγαπήσουμε τον Θεό ακόμα περισσότερο. Μακάρι να ξέραμε πως θα μπορούσαμε να Τον ερωτευτούμε ακόμα περισσότερο και να μπούμε στην καρδιά Του ακόμα πιο σωστά, όπως μας το ζητάει». Όλοι αυτοί που αγαπούν τον Θεό και Τον αναζητούν με νοσταλγία, έχουν ακριβώς την ίδια απορία. Όλοι Τον αναζητούν με μεγάλη νοσταλγία, γιατί η νοσταλγία είναι η βάση της επίσκεψης του Αγίου Πνεύματος
Όταν ο Θεός δει έναν άνθρωπο με νοσταλγία να Τον αναζητά, τότε του χαρίζει πολλές χάρες και βέβαια και την ίδια τη Χάρη του Παναγίου Πνεύματος. Οι άνθρωποι που Τον αναζητούν, έχουν όλοι αυτό το κοινό χαρακτηριστικό: Θέλουν να μάθουν τους τρόπους, που θα Τον λατρέψουν ακόμα πιο πολύ. Με λίγα λόγια, αν μπορούσα όλες αυτές τις απορίες και τις αγωνίες τους, να τις συμπυκνώσω σε μια φράση, θα έλεγα αναζητούν τα μυστικά του θεϊκού έρωτα.
Το βαθύ μήνυμα του «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση»
οδηγεί στα μυστικά του θεϊκού έρωτα
Όμως εδώ τώρα, όσοι λατρεύουν τον Βασιλιά μας, όσοι αναζητούν με νοσταλγία τον Ιησού μας, όσοι θέλουμε να γίνουμε ένα με τον Θεό Πατέρα μας, ας ανοίξουμε τα αυτιά μας καλά, να δούμε τι λέει το Άγιο Πνεύμα. Αυτό θα μας διδάξει τα μυστικά του θεϊκού έρωτα, γιατί αυτός είναι ο χορηγός του θεϊκού έρωτα. Το Πανάγιο Πνεύμα δεν είναι τίποτα άλλο, από την ίδια την θεϊκή αγάπη, από τον ίδιο τον θεϊκό έρωτα. Ακούστε λοιπόν, τι λέει το Άγιο Πνεύμα σε όλους τους θεϊκά ερωτευμένους, αυτούς που αναζητούν με πολύ αγάπη και νοσταλγία τον Βασιλιά τους Θεό: Γράφτηκε μέσα στην Αγία Γραφή, ότι ο Θεός έκανε τον άνθρωπο «κατ’ εικόνα». «Έκανα, λέει ο Θεός Πατέρας, όλα Μου τα σπλάχνα «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση». Τους έκανα «κατ’ εικόνα Μου» και τους έδωσα την δυνατότητα να Μου μοιάσουν, να πετύχουν το «καθ’ ομοίωση». Τι είναι το «κατ’ εικόνα;» Πολλοί ερευνούν και θέλουν να διδάξουν το «κατ’ εικόνα». Είναι σωστά όλα αυτά που λένε, ότι πράγματι Εγώ έδωσα εξαιρετικές χάρες στον άνθρωπο. Του έδωσα νου, λόγο και πνεύμα, όπως και σεις πολύ σωστά μέσα στην υμνολογία το αναφέρετε και συγκεκριμένα στον κανόνα του Μεσονυχτικού του πρώτου ήχου, που λέει: «Πλάσας τον άνθρωπο κατά την σην εικόνα διαμόρφωσας, νουν αυτό και λόγο και πνεύμα δους ως φιλάνθρωπος».
       Και το ερμηνεύει στη συνέχεια: «Νους μεν ο αγέννητος Πατήρ, Λόγος δε ο συνάναρχος Υιός και Πνεύμα άγιον τω εν της Παρθένω κτίσας την σάρκωση». Σας έδωσα, λέει ο Θεός, νου, λόγο και πνεύμα και με αυτά σας καταξιώνω να είστε το πιο πολύτιμό Μου δημιούργημα, το τόσο διαφορετικό σε όλη τη κτίση και μέσα σας μετά σας εμφύσησα την πνοή Μου. Την ώρα που σας έκανα από το χώμα, σας έβαλα μέσα στο είναι σας την ίδια Μου την πνοή, σας έδωσα δηλαδή το «κατ’ εικόνα Μου».
Ποιο είναι το «κατ’ εικόνα»; Είναι η ίδια η αγάπη, γιατί Εγώ είμαι η Αγάπη. Και εσείς είσαστε η αγάπη Μου και θέλω να είστε η αγάπη Μου. Όμως δείτε τι σας ζητάω: Ενώ την αγάπη σαν Θεός την διέχυσα σε όλη Μου την δημιουργία και μέσα από αυτήν να αναγνωρίζετε Εμένα σαν Δημιουργό σας, μέσα απ’ αυτήν να αναγνωρίζουν όλοι ότι είστε τα δικά Μου τα παιδιά, όμως αυτό δεν είναι αρκετό. Ξέρετε γιατί; Γιατί υπάρχει αυτό που ζητάω από σας να πετύχετε, το «καθ’ ομοίωση». Το «κατ’ εικόνα Μου» είναι η δυνατότητα εκείνη, που σας δίνει μέσα από την αγάπη, δηλαδή την ίδια Μου την πνοή που ενεφύσησα μέσα σε εσάς, να πετύχετε αυτό που είμαστε Εγώ, ο Γιος Μου και το Άγιο Πνεύμα.
Αυτό που σας χάρισα με το «κατ’ εικόνα» είναι η αγάπη. Αυτό όμως είναι αλήθεια, όλη η ουσία της δημιουργίας Μου; Όχι. Εγώ σας ζητάω αυτό που αποτελεί τον πυρήνα της αγάπης! Σας ζητάω αυτό που λαμπρύνει την αγάπη! Θα σας το πω απλά και μετά θα σας το ερμηνεύσω: Όλοι μεταξύ σας έχετε αγάπη, ο ένας αγαπά τον άλλον, αγαπά τον φίλο του, αγαπά τον αδελφό του, αγαπά  τον συγγενή του. Όμως με όλους αυτούς τρώτε κάθε μέρα; Με όλους αυτούς θέλετε να είστε κάθε μέρα; Με όλους αυτούς ζείτε κάθε μέρα; Όχι. Με ποιους ζείτε; Μόνο με εκείνα τα πρόσωπα, που εσείς έχετε επιλέξει να είναι κτητικά στη ζωή σας.
Δεν είναι η ζωή σου το μωρό σου μαμά; Αλλά πως συνδέεσαι με το μωρό σου; Κτητικά, είναι το μωρό σου! Το μωρό ζει με τη μάνα του κτητικά, «είναι η μαμά μου!» λέει. Και ότι να του χαρίσεις, τη μαμά του ζητάει. Και η μαμά μόνο το μωρό της ζητάει. Το ίδιο συμβαίνει και μέσα στους ερωτευμένους: Ο άντρας όταν αγαπάει την γυναίκα του, την γυναίκα του αναζητάει. Το ίδιο και η γυναίκα. Και ενώ έχουμε τόσους ανθρώπους που αγαπούμε και είναι διάχυτη η αγάπη μέσα μας σε όλη την φύση, ακόμα και στους φίλους μας και στους συγγενείς, στους πάντες, όμως δεν ικανοποιούμαστε σε αυτήν την αγάπη. Ξέρετε γιατί; Γιατί αναζητάμε αυτήν την εξαιρετική αγάπη, που λέγεται κτητική αγάπη, που λέγεται έρωτας!
-Τι είναι εκείνο που ενώνει ένα ζευγάρι; Δεν είναι ο έρωτας;
-Τι είναι εκείνο που ενώνει τη μάνα με το μωρό της; Δεν είναι ο έρωτας;
-Τι είναι εκείνο που ενώνει δύο ανθρώπους και τους κάνει να γίνονται ένα; Δεν είναι ο έρωτας;
Αυτό, λέει ο Θεός, ζητάω κι Εγώ. Αν το «κατ’ εικόνα Μου» είναι η αγάπη, που με την πνοή Μου έδωσα σε όλους τους ανθρώπους την δυνατότητα να αγαπάνε, το «καθ’ ομοίωση» είναι να γίνω Εγώ κτητικά ο μοναδικός σου έρωτας και συ ψυχή Μου και συ σπλάχνο Μου, να είσαι το παν για Μένα. Εσύ, σπλάχνο Μου, να θεωρείς Εμένα, τον Θεό σου, το παν, ότι είμαι τα πάντα για σένα, γιατί εσύ ήδη σπλάχνο Μου, είσαι για Μένα το παν και αυτό το έδειξα με τη σταυρική Μου θυσία.
Ποια είναι τα μυστικά του θεϊκού έρωτα;
Ποια είναι τα μυστικά του θείου έρωτα; Είναι η κτητική αγάπη ανάμεσα σε δύο πρόσωπα. Ε λοιπόν, αυτή είναι η αλήθεια! Εγώ, ο Θεός σας, ζητάω κτητικά να Μου ανήκετε και μάλιστα αποκλειστικά, με απόλυτο τρόπο! Ζητάω να είστε τα σπλάχνα Μου, να είστε τα μωρά Μου, να είστε τα βασιλόπουλά Μου, γιατί Εγώ είμαι ο Βασιλιάς σας κι εσείς τα βασιλόπουλά Μου! Γι’ αυτό και σας ζητάω να συμπεριφέρεστε όπως τα βασιλόπουλα.
Να μην ξεχνάτε ποτέ την ευγενική σας καταγωγή, ότι δηλαδή έχετε βγει μέσα από την καρδιά του Θεού Πατέρα σας, ενός Βασιλιά υπέροχου που είναι γεμάτος αγάπη, γεμάτος ευσπλαχνία, γεμάτος καλοσύνη, γεμάτος αγαθοσύνη. Θυμάστε τι λέμε στις ευχές; «Ότι αγαθός και φιλάνθρωπος». Αυτό ζητάω όμως και από τις μικρές Μου βασιλοπούλες και από τα βασιλόπουλά Μου. Θέλω να Μου μοιάσετε!
Ξέρετε αυτό πως μπορεί να γίνει; Με αυτό που σας ζήτησα, να αγωνιστείτε για το «καθ’ ομοίωση». Αλλά για να Μου μοιάσετε, πρέπει να γίνετε ότι Είμαι και Εγώ. Και Εγώ είμαι ο απόλυτος θεϊκός έρωτας, που εκφράζεται με την απόλυτη στοργή και τρυφερότητα στα σπλάχνα Μου, αλλά  ταυτόχρονα και με την απόλυτη ευσπλαχνία στα πληγωμένα Μου παιδιά. Γι’ αυτό, αυτός που θα Με αγαπήσει απόλυτα, αυτός θα Με ερωτευθεί απόλυτα και μέσα σε αυτόν τον έρωτα, θα ζω Εγώ, όχι μονάχα σαν ο Γιός Μου ή μονάχα σαν Θεός Πατέρας, αλλά σαν Αγία Τριάδα μέσα στην ψυχή του
     Γι’ αυτό εκείνοι που θα Με ερωτευθούν, θα αναγνωρίσουν Εμένα τον Θεό Πατέρα τους, ότι Είμαι η πιο ευσπλαχνική, γλυκιά, τρυφερή, στοργική Μανούλα. Αυτοί που θα Με αγαπήσουν και θα Με ερωτευθούν, θα αναγνωρίσουν την θυσία του μονάκριβού Μου Γιού Ιησού, τον οποίο σας χαρίζω να είναι όχι απλώς δικός Μου Γιός, αλλά και δικός σας Γιός αγαπημένος. Όπως Εγώ Τον κρατάω με απόλυτο έρωτα μέσα στο Είναι Μου, γιατί είμαστε ένα Εγώ και ο Γιός Μου, έτσι δίνω και σε σας τους ανθρώπους την δυνατότητα, να Τον κάνετε δικό σας Γιό, ένα απόλυτα με εσάς. Και σας έδειξα σαν παράδειγμα την ίδια Μου τη Μανούλα, που Τον κράτησε στα χέρια της, στην αγκαλιά της, στην καρδιά της και Τον φώναζε «Γιέ μου, Μωρό μου, και Θεέ μου».                       
«Η αναγνώριση της σταυρικής θυσίας του Γιού Μου
αποτελεί βασικό κριτήριο του θεϊκού έρωτα»
Μόνο που αυτοί που θέλουν να καταλάβουν τα μυστικά του θεϊκού έρωτα, αυτοί που θέλουν να τα νιώσουν, πρέπει να περάσουν μέσα από ένα δρόμο, τον δρόμο της αναγνώρισης της σταυρικής θυσίας του Γιού Μου. Γιατί μέσα στη σταυρική θυσία, θα αναγνωρίσετε γιατί Εγώ σαν Πατέρας άφησα τον Γιό Μου να θυσιαστεί για σας. Δεν Τον έστειλα για να σώσει τις ψυχές σας, όπως λέτε σχεδόν όλοι σας. Ο καθένας βέβαια το ερμηνεύει διαφορετικά. Εγώ όμως, λέει ο Θεός Πατέρας, θα σας πω ποια είναι η αλήθεια:
Σας Τον έστειλα να σωθεί η ψυχή σας μέσα από την ένωση την δική σας με τον δικό σας πλέον έρωτα, τον Ιησού. Η θεϊκή ένωση ανάμεσα σε εσάς, τις ψυχές Μου, τα παιδιά Μου, τα σπλάχνα Μου, με τον Βασιλιά σας Ιησού, με τον Γιό Μου τον μονάκριβο, στο να γίνετε ένα, αυτό είναι που σας κάνει να σώσετε την ψυχή σας. Δεν σώζει την ψυχή του αυτός που αποφεύγει τον κίνδυνο, αλλά αυτός που ερωτεύεται και γίνεται ένα με τον αγαπημένο του. Δεν σας έστειλα τον Γιό μου μονάχα για να σας σώσει από τις διάφορες πληγές. Σας Τον έστειλα για να ενωθείτε μαζί Του μέσα στην άπειρη ευσπλαχνία, μέσα στη μοναδική αυτή θεϊκή ένωση. Αυτή είναι η σωτηρία σας!
Ρωτήστε τους εαυτούς σας: Πότε θεωρείτε τον εαυτό σας ευτυχισμένο και σωσμένο; 
      Όταν γλυτώνετε κάθε φορά από έναν κίνδυνο; Ή όταν ζείτε συνέχεια μέσα από τον έρωτα με τον αγαπημένο σας; Τι είναι αυτό που αναζητάτε; Τον έρωτα με τον αγαπημένο σας. Αυτόν σας τον δίνω να γίνει μέσα από ένα δρόμο, αυτόν που μίλησε ο ίδιος Μου ο Γιός και είπε σε όλο τον κόσμο: «Εγώ είμι ο άρτος ο ζων ο εκ του ουρανού καταβάς, εάν τις φάγη εκ τούτου του άρτου, ζήσεται εις τον αιώνα» Ιωάν. 6,51. Δηλαδή: «Εγώ είμαι ο Άρτος ο  ζων, που κατέβηκα από τον ουρανό, για να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να τον φάτε και να ζήσετε». Τι λέει όμως στην συνέχεια; «Εάν δεν φάγητε την σάρκα του Υιού του ανθρώπου και πίητε το αίμα αυτού, δεν έχετε ζωήν εν εαυτοίς». Ιωάν. 6,53.
Δεν θα έχετε ζωή αιώνιον, γιατί η αιώνιος ζωή είναι ο θεϊκός έρωτας, που αντέχει διαχρονικά στο πέρασμα των αιώνων, στην απειρότητα του χρόνου. Μόνο αυτός, λέει ο Θεός Πατέρας, που θα θελήσει να γνωρίσει τον Γιό Μου και θα Τον αγαπήσει, θα Τον ερωτευθεί. Μόνο αυτός αντιλαμβάνεται την αξία της μυστικής θυσίας που γίνεται κάθε φορά μέσα από τη θεία Λειτουργία. Πολλοί θα υπάρξουν που θα Με γνωρίσουν, πολλοί θα υπάρξουν που θα Με αγαπήσουν, πολλοί θα είναι αυτοί που θα μιλούν στο όνομά Μου, αλλά πολλοί ελάχιστοι είναι αυτοί, που θα γνωρίσουν και θα ζήσουν το «καθ’ ομοίωση». Οι περισσότεροι αρκούνται στο να ξέρουν ότι πέτυχαν να ζουν στο «κατ’ εικόνα Μου», αλλά αυτό δεν αρκεί. Εγώ σας δίνω την δυνατότητα του «καθ’ ομοίωση και αυτό γίνεται μόνο μέσα από τον θεϊκό Μου έρωτα. Μόνο το Πανάγιό Μου Πνεύμα μπορεί να σας διδάξει μυστικά, πως θα γίνεται ένα με Εμένα.
Πως μπορούμε να απολαμβάνουμε εν Αγίω Πνεύματι
την σχέση μας με τον Τριαδικό Θεό;
Πολλοί από σας έχουν αυτόν τον λογισμό: «Πως είναι δυνατόν να μιλάω σ’ Εσένα, Θεέ μου Πατέρα, και ταυτόχρονα να μιλάω στον Γιό σου, που Εσύ μου ζητάς συνέχεια να Τον ζω μέσα στην καρδιά μου; Πως είναι δυνατόν εγώ, σαν σπλάχνο Σου, να απολαμβάνω εν Αγίω Πνεύματι αυτήν την σχέση, με Εσένα τον Τριαδικό ευσπλαχνικό Θεό μου;»  
Ο Θεός Πατέρας λέγει τα εξής: «Ακούστε τον Γιό Μου τι λέει».
Και ο  Ιησούς, τι απαντά σε όλες αυτές τις ψυχές που έχουν αυτή την αγωνία και Του λένε: «Θα ήθελα συνέχεια Εσένα να κρατώ στην αγκαλιά μου. Μα αλήθεια, πως είναι δυνατόν να σκέπτομαι και τον Θεό Πατέρα;».  
Προσέξτε τι λέει ο Ιησούς για όλα αυτά:  
«Εγώ από την ώρα που σαν άνθρωπος άνοιξα τα μάτια Μου εδώ στη γη, βγαλμένος μέσα από την πιο αγιασμένη μήτρα της Βασίλισσάς Μου Μαριάμ, τίποτα άλλο δεν έκανα από το να μιλώ συνέχεια με τον Πατέρα Μου. Αν και ο  Ιωσήφ, ο θετός Μου πατέρας, έβλεπε το μεγαλείο της Μητέρας Μου να προσεύχεται πάρα πολλές ώρες στον ουράνιό Μου Πατέρα, δεν μπορούσε να μην θαυμάσει, πως ο μόνος που την ξεπερνούσε στην αρετή, ήταν ο μικρός της Γιός Ιησούς, που προσευχόταν ακόμα πιο πολύ από Αυτήν. 
      Μάλιστα ακόμα και η ίδια η Μητέρα Μου θαύμαζε αυτό το γεγονός. Όποτε μιλούσε Εκείνη σ’ Εμένα για τον Πατέρα Μου, έβλεπε τα μάτια Mου να γλυκαίνονται και να δακρύζουν από θεϊκό έρωτα για τον Πατέρα Μου και απορούσε η Μάνα Μου, ποιος Με δίδαξε αυτόν τον θεϊκό έρωτα. Απορούσε η Μάνα Μου πως μπόρεσα Εγώ να ξέρω τα μυστικά μεγαλεία του θεϊκού έρωτα. Μα τότε ακόμα αγνοούσε ότι Εγώ ήμουν ο Γιός του Θεού. Δεν της είχε αποκαλυφθεί ακόμα το μεγαλείο της θεϊκής Μου παρουσίας.
Γι’ αυτό και επέτρεψε ο Θεός να Με μεγαλώνει σαν κανονική Μάνα, που μεγάλωνε ένα κανονικό μωρό, σαν μια κανονική γυναίκα, που μεγάλωνε ένα κανονικό παιδί. Το μόνο που θαύμαζε ήταν, πως δεν μπορούσα να αφήσω από τα χείλη Μου το όνομα του θεϊκού έρωτα, του πολυαγαπημένου Μου Πατέρα. Και όταν γονατίζαμε μαζί για να προσευχηθούμε, άφηνε τη δική της προσευχή, για να ακούει τη μελωδία της δικής Μου παιδικής λατρείας στον μονάκριβο Μου Πατέρα.
Έτσι Μ’ αρέσει να αναπαύομαι στην κάθε μια ψυχή, που λέει πως Με αγαπά. Αναπαύομαι στις ψυχές εκείνες που Με κρατούν στην αγκαλιά τους, λέει ο μικρός Ιησούς. Με κρατούν σαν Βρέφος της Βηθλεέμ, με όλη την μητρική λαχτάρα που μπορεί να έχει μια καρδιά, είτε είναι γυναικεία, είτε είναι πατρική και μέσα από αυτό το αγκάλιασμα να νιώθω, ότι η ψυχή αυτή μιλάει συνέχεια στον ουράνιο Μου Πατέρα. Είναι το πιο γλυκό νανούρισμα, που μπορεί να ακούσει η ψυχή Μου! Είναι η πιο γλυκιά μελωδία που μπορεί να δεχτεί η θεϊκή καρδιά Μου, του Γιού του Θεού, όταν ακούει μια ανθρώπινη ψυχή να λατρεύει ερωτικά τον Βασιλιά της Θεό.
Εγώ, λέει ο Ιησούς, σαν Βρέφος της Βηθλεέμ, Μ’ αρέσει να αναπαύομαι στις καρδιές εκείνων των ανθρώπων, που η καρδιά τους χτυπάει ερωτικά μόνο για τον Θεό Πατέρα. Εκεί γλυκοκοιμάμαι, εκεί ξεκουράζεται η ψυχή Μου και σ’ αυτήν την αγκαλιά θέλω πάντα να βρίσκομαι και να μην βγαίνω έξω από αυτήν, γιατί όταν θα βγαίνω έξω από αυτήν την αγκαλιά, θα στερούμαι εκείνα τα γλυκά ερωτικά λόγια, που λέει η ψυχή στον δικό Μου Θεό Πατέρα. Όταν βλέπω μια ψυχή να αγαπάει τον Θεό Πατέρα Μου, όπως Τον λάτρεψα Εγώ και όπως πάντα μιλούσα γι’ Αυτόν, εκεί ξεκουράζομαι και γλυκοκοιμάμαι.
Ανοίξτε την Καινή Διαθήκη και διαβάστε, πότε έκανα κάτι χωρίς να ρωτήσω τον Πατέρα Μου; Ποιο θαύμα έκανα πριν σηκώσω τα χέρια Μου στον γλυκύτατο Μου Πατέρα;  Και ο Θεός Πατέρας επέτρεψε να πω μια φράση, που θα την νιώσουν μόνο οι ερωτευμένοι με τον Θεό Πατέρα τους. Αυτό μάλιστα γράφτηκε μέσα από το χέρι του αγαπημένου Μου Μαθητή, που αν και ήταν άντρας, Με λάτρεψε με μητρικό τρόπο διδαγμένος από την Μητέρα Μου, την Βασίλισσά Μου Μαριάμ, γι’ αυτό και του επετράπη να είναι ο μόνος από τους άντρες κάτω από το Σταυρό μαζί με τη Μητέρα Μου. 
Γράφτηκε λοιπόν: «Μείνατε εν εμοί, καγώ εν υμίν» (Ιωάν 15, 4). Αυτό του είπα, του αγαπημένου Μου Μαθητή, και αυτός το είπε σε όλους εσάς μέσα από το Ευαγγέλιό του. Με τα λόγια αυτά εννοούσα, πως ο Θεός Πατέρας Μου μόνο μια μοναδική χαρά έχει: Να νιώθει όλα Του τα σπλάχνα, να κλείνονται με νοσταλγία ερωτική μέσα στην δικιά Του την καρδιά. Τότε πραγματοποιείται αυτό το «μείνατε εν εμοί». Είναι όλες εκείνες οι ψυχές, που Τον λατρεύουν ερωτικά και θέλουν να κλειστούν μέσα στην καρδιά του Θεού Πατέρα.
Και τότε ο Θεός Πατέρας Μου, τους κάνει το μοναδικό, ανεπανάληπτο δώρο, μοναδικό στην κυριολεξία δώρο, το «καγώ εν υμίν». Και Εγώ, λέει ο Θεός Πατέρας, σε όσους θέλετε να κλειστείτε μέσα στην καρδιά Μου σαν σπλάχνα Μου, σαν μωρά Μου, και να είμαι Εγώ η Μάνα σας και ο Πατέρας σας, σας δίνω σαν δώρο, τον ίδιο Μου τον Γιό, να Τον  κλείσετε τώρα με τη σειρά σας μέσα στην αγκαλιά σας και μέσα στην καρδιά σας. Κι έτσι γίνεται σε εφαρμογή το «μείνατε εν εμοί, καγώ εν υμίν». Γιατί την ώρα που Εγώ κλείνομαι στην αγκαλιά σας, σαν Υιός του Θεού, κλείνεται όλη η Θεότητα, γιατί Εγώ και ο Πατέρας Μου είμαστε ένα και εν Αγίω Πνεύματι συντελείται η θεία ένωση.
«Το μυστήριο του θεϊκού έρωτα αποκαλύπτεται μονάχα σε εκείνους, 
που με νοσταλγία και αγάπη Με αναζητούν 
και παίρνουν μέσα τους το πανάγιο Σώμα και Αίμα Μου».
Όμως όλο αυτό το μυστήριο του θεϊκού έρωτα, δεν αποκαλύπτεται σε κανέναν, παρά μονάχα σε εκείνους που ερχόμενοι στην Εκκλησία Με αναζητούν πραγματικά και με πολύ αγάπη Με παίρνουν μέσα τους κάθε φορά που αναγνωρίζουν την σταυρική Μου θυσία και προσέρχονται ταπεινά να μεταλάβουν. Όλοι οι υπόλοιποι, που λέτε πως Με αγαπάτε και Με αναγνωρίζετε σαν Θεό σας και Με αναγνωρίζετε σαν Δάσκαλό σας και Με αναγνωρίζετε σαν Κυρίαρχο σας, απλώς έρχεστε στην Εκκλησία, για να ακούσετε τα θεϊκά λόγια, να ψάλετε και εσείς, να προσευχηθείτε, αλλά ποτέ σας δεν θα υπερβείτε το «κατ’ εικόνα», για να  μπείτε στο «καθ’ ομοίωση». Απλώς παραμένετε εκεί στο «κατ’ εικόνα», απλά να Με γνωρίζετε, απλά να έχετε την δυνατότητα, αλλά όμως να μην εφαρμόζετε το «καθ’ ομοίωση».
Εκείνοι που πραγματικά θέλουν να πετύχουν το «καθ’ ομοίωση», είναι αυτές οι πολλοί λίγες ερωτευμένες ψυχές με Εμένα, και το λέω αυτό με πολύ θλίψη, που θέλουν νοσταλγικά, θεϊκά, ερωτικά να έλθουν να Με πάρουν στην καρδιά τους και να γίνω Εγώ ο Βασιλιάς τους. Τότε, ο Θεός Πατέρας Μου, την ώρα που προσέρχονται για να μεταλάβουν, μας ενώνει και μας κάνει ένα Εμένα και το σπλάχνο Μου. Γινόμαστε ένα και σαν ένα στην ανθρώπινη Μου φύση βοηθάω το σπλάχνο Μου, πως να προσευχόμαστε μαζί στον Θεό Πατέρα μας.
 
       Την ώρα που εσείς Με παίρνετε μέσα στην καρδιά σας και εμποτίζω την ψυχή σας με το Άγιο Μου Πνεύμα, που ο Πατέρας Μου στέλνει με την ικεσία Μου σε εσάς, τότε ανάβετε και γίνεστε όλο φωτιά! Και αυτή η φωτιά όλο και φουντώνει, όλο και μεγαλώνει, όλο και γίνεται πύρινη σε τέτοιο σημείο, που να μην μπορεί ο σατανάς ούτε καν από μακριά να σας ατενίσει. Αυτός που ζει στη φωτιά του μίσους και της κακίας και μέσα στη φωτιά έχει μάθει να ζει, γιατί μέσα εκεί ρίχνει τα σπλάχνα Μου, δεν μπορεί να αντέξει την φωτιά του θεϊκού Μου έρωτα, γιατί η φωτιά του θεϊκού Μου έρωτα είναι ο ίδιος ο Θεός μέσα στην καρδιά σας.
Όσοι λοιπόν απλά Με αγαπάτε, καταλαβαίνω γιατί δεν έρχεστε να Με πάρετε στην καρδιά σας και να μεταλάβετε. Όσοι απλά Με αναγνωρίζετε σαν Θεό σας και θέλετε να ακούτε απλά τα λόγια της διδασκαλίας Μου, καταλαβαίνω γιατί δεν έχετε αυτή την ερωτική νοσταλγία να γίνετε ένα με Εμένα. Όμως όσοι είσαστε ερωτευμένοι με τον Θεό Πατέρα σας, μέσα από τον Γιό Του, που σας άνοιξε τα μάτια, για να σας πλημμυρίσει με το φώς της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος, όλοι εσείς οι θεϊκά ερωτευμένοι, έρχεστε με πολύ λαχτάρα να Με πάρετε, να Με ζήσετε και συνέχεια να μιλάτε για Μένα. Τώρα καταλαβαίνω, γιατί στη Θεία Κοινωνία έρχονται πολλοί λίγοι. Οι Εκκλησίες μπορεί να είναι γεμάτες, οι ψαλμωδίες να είναι πολλές, αλλά οι θεϊκά ερωτευμένοι πολλοί ελάχιστοι… Είναι αυτοί που προσέρχονται να πάρουν μέσα στην καρδιά τους τον θεϊκό έρωτά τους.
Επίλογος
Γι’  αυτό, ρωτάει ο Θεός, όλους σας: Τι θέλετε, απλά να Με αγαπάτε; Ή να είμαι Εγώ ο θεϊκός έρωτάς σας; Απλώς να Με γνωρίζετε; Ή να είμαι ο Βασιλιάς σας; Απλώς να Με ξέρετε; Ή να Είμαι η ψυχή της ψυχή σας; Ή να είμαι Εγώ το είναι σας; Όσοι απλώς Με αγαπάτε, αρκείστε μονάχα στο πρώτο. Στο να έρχεστε δηλαδή στην Εκκλησία, στο να μιλάτε δήθεν για Μένα, στο να λέτε ότι Μου ανήκετε, αλλά Εγώ σας λέω αλήθεια, δεν σας ξέρω. Γιατί δεν Με αφήσατε ποτέ να μπω μέσα στην καρδιά σας με έρωτα και να γίνετε εσείς και Εγώ ένα. Η ερώτηση αυτή ισχύει για σας και για όλους όσους θα ακούσουνε αυτά τα λόγια.
Σκεφτείτε εάν θέλετε απλώς να Τον αγαπάτε ή να είσαστε ερωτευμένοι Μαζί Του. Αν θέλετε να είστε ερωτευμένοι θεϊκά μαζί Του, τότε μάθετε να Του μιλάτε όπως μιλούν οι ερωτευμένοι, με κτητικό, ερωτικό τρόπο. Πως μιλάνε οι ερωτευμένοι μεταξύ τους; Ψυχή μου, βασιλιά μου, ζωή μου, χαρά μου. Αυτά όλα τα λόγια ανήκουν στο λεξιλόγιο των θεϊκά ερωτευμένων με τον Βασιλιά Θεό.
Εύχομαι σε εσάς σήμερα να γίνει αυτή η υπέρβαση, έχοντας το «κατ’ εικόνα» να πετύχετε το «καθ’ ομοίωση». Αλλά το «καθ’ ομοίωση» είναι ο θεϊκός έρωτας!
Ο Θεός να σας ευλογεί όλους! Αμήν.
Κήρυγμα πατρός Ελπιδίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου