Κυριακή 5 Απριλίου 2020

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!

ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΧΘΗΡΙΑ;
ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

 Εσύ Θεέ μου, 
Είσαι η μόνη ελπίδα και παρηγοριά. 
Το Θείο Σου Φως, διώχνει το σκότος 
και πλημμυρίζει τα πάντα με ομορφιά, 
διώχνοντας μακρυά την πίκρα
 και την απελπισιά, 
που μας προκαλεί ο βρωμερός σατανάς. 


Όμως εμείς οι αμαρτωλοί, 
μόνοι μας διώξαμε το Θείο Σου Φως,
 από την δική μας ζωή 
και δώσαμε δικαιώματα στον βρωμερό εχθρό, 
να μαυρίζει και να τυραννά, 
τα δικά μας ψυχικά. 

Το σκότος του πλάκωσε όλη την γη, 
και μαύρισε κάθε ανθρώπινη ψυχή. 
Εσύ όμως Κύριέ μου και Θεέ μου, 
Τρισυπόστατε Παντοδύναμε Δημιουργέ μου, 
ΕΙΣΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ Ο ΝΟΗΤΟΣ, 
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, 

Σε ικετεύω, το πλάσμα Σου, 
το πιο εις τον κόσμο αμαρτωλό, 
ρίξε μια ακτίνα του Θείου Σου Φωτός, 
σε κάθε ανθρώπινο ψυχικό 
και διάλυσε το σκότος το σατανικό. 

Πολυέλεος Είσαι Ουράνιε Πατέρα, 
ελέησε την γήινη σφαίρα. 
Καταύγασέ μας την διάνοια
 και φώτισέ μας τον νου,
 την ΑΛΗΘΕΙΑ επιτέλους να δούμε
 και κοντά Σου, μετανοημένοι να ‘ρθούμε. 
Είμαστε τα δικά Σου παιδιά, 
μην μας αφήνεις άλλο εις τα χέρια
 του βρωμερού σατανά.

Παιδί Μου, αληθώς 
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ Ο ΝΟΗΤΟΣ 
και δεν σταμάτησα ούτε λεπτό, 
το Θείο Μου Φως στην γη να σκορπώ.
 Όμως εσείς οι ίδιοι κάνετε την επιλογή,
 εσείς μόνοι διαλέγετε το σκότος
 να βασιλεύει εις την δική σας ζωή.

 Εγώ σας στέλνω πλούσιο το δικό Μου Φως, 
αλλά εσείς κλείνετε πόρτες και παράθυρα 
και βάζετε στόρια βαριά, 
που τίποτα δεν διαπερνά. 

Έχετε τα μάτια σας ερμητικά κλειστά, 
πώς το Φως Μου να περάσει,
 τον νου και την καρδιά σας να καταυγάσει; 
Όταν μόνοι αφήνετε τον βρωμερό σατανά, 
να σας φορά κατάμαυρα παραμορφωτικά γυαλιά, 
και δεν σας αφήνει να αντιληφθείτε, 
το χάος που βρίσκεται σε σας μπροστά; 

Δεν άλλαξα παιδί Μου Εγώ, αλλά όλοι εσείς,
 που σκοτιστήκατε από την σατανική επιρροή.
 Στο χέρι σας είναι λοιπόν, 
ΝΑ ΑΡΝΗΘΗΤΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ 
ΚΑΙ ΝΑ ΡΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΦΩΣ.

 ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ, 
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ν’ ΑΝΟΙΞΕΤΕ 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΤΕ.

 ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΧΑΣΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ, ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕ.

 ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ
 ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΧΘΗΡΙΑ ΤΟΥ ΒΡΩΜΕΡΟΥ ΣΑΤΑΝΑ; 
ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΟΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 
ΥΠΟΣΤΗΚΑΤΕ ΑΠ’ ΑΥΤΟΝ ΔΕΙΝΑ; 

ΠΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ, 
Α  Ρ  Κ  Ε  Τ Α  ΩΣ ΕΔΩ,
 ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, 
ΗΜΑΡΤΟΜΕΝ ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΣ ΚΡΙΤΗ

. ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΕΟΣ:
 Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΑΣ 
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ,
 ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΧΤΑΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 
ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ,

 ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ. 

Και τότε το σκότος το σατανικό
 θα εξαφανιστεἰ
 και ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΦΩΣ 
ΘΑ ΠΛΗΜΥΡΡΙΣΗ ΤΗΝ ΓΗ.

Σας λέω όμως η Τριαδική Αρχή,
 πως αν συνεχίσετε την ίδια διαγωγή, 
σας περιμένει ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. 

ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ,
 ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ 
ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΤΗΝ ΣΚΟΤΟΔΙΝΗ.

 Είπα και ελάλησα ο Τριαδικός Θεός,
 και ο λόγος Μου είναι ο ΜΟΝΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ, 
η σωτηρία ή η καταστροφή, 
έγκειται εις την διάθεση 
του καθενός την προσωπική. 

Αμήν και δόξα και τιμή εις την Τριαδική Αρχή. 

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου