Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

ΦΟΒΕΡΟ ΘΕΙΟ ΜΥΝΗΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

ΘΑΡΣΕΙΤΕ ΜΕΤ’ ΕΜΟΥ ΕΙΣΘE




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Ο Κύριος του παντός, 
ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ απευθύνω, 
προς τον Ελληνικόν Λαόν.

Λαέ Μου, δεν θέλω να φοβηθείς, 
αλλά με θάρρος να αντιμετωπίσεις 
ό,τι από δω και πέρα θα συμβεί. 

Από κάμινο θα περάσεις, λαέ Μου αγαπητέ, 
γιατί πρέπει να καθαριστείς 
και σαν τον χρυσό στο χωνευτήρι, 
να αποβάλεις κάθε σαπρό, για να λαμποκοπήσεις, 
όπως θέλω ο Μέγας Θεός.

 Θέλω ΦΩΣ να γενείς, για να φωτίσεις όλη την γη. 
Αλλά για να γίνει αυτό, πρέπει Λαέ Μου εσύ
 από κάθε τι σαπρόν και βρώμικο να καθαριστείς. 

Σε είχα γι’ αυτό πολλάκις ειδοποιήσει, 
πως έπρεπε να ετοιμαστείς, 
πως έπρεπε λαέ Μου με την θέλησή σου να καθαριστείς
 και αντάξιος της μεγάλης σου αποστολής να ευρεθείς, 
όμως δεν έδωσες σημασία εις την εντολή Μου αυτή,
και τώρα δεν Μου αφήνεις άλλη επιλογή, 
από το να φροντίσω Εγώ να καθαριστείς. 

Η πρώτη σου ήταν ανώδυνη η επιλογή, 
όχι όμως και η δεύτερη, η αναγκαστική, 
που θα είναι Λαέ Μου για σε πολύ οδυνηρή. 
Δική σου η επιλογή. 

ΟΠΛΙΣΟΥ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, 
ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΛΕΥΡΟ,
 ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΑ, ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ, 
ΜΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ, ΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ, 
ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΡΔΙΑ,
 ΚΑΙ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, 
ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ.

Από καταβολής κόσμου, έχεις από Εμέ διαλεχθεί, 
γιατί έχεις όλα τα στοιχεία, 
να Με δοξάσεις και μαζί Μου και συ να δοξαστείς.

 Είσαι τόσο μικρός, αλλά τόσο μεγαλειώδης και δυνατός, 
όταν εις το πλευρό σου βρίσκομαι
 ο Μέγας Παντοδύναμος Τριαδικός Θεός. 

Γι’ αυτό εις το στόχαστρο όλων έχεις Λαέ Μου μπει,
 και ειδικά όλων των σατανολατρών όλης της γης,
 πώς εσύ θα εξαφανιστείς από προσώπου της γης
 και το όνομά σου πλέον δεν θα ξαναακουστή. 

Τους έχει γίνει αυτό βραχνάς, 
πώς γίνεται εσύ κάθε εμπόδιο που σου προκαλούν να ξεπερνάς;
 Πώς γίνεται εσύ μια Χώρα τόσο μικρή, 
που χρειάζεται φακός εις τον χάρτη για να φανεί, 
πώς γίνεται να αντιστέκεσαι εσύ εις τους κολοσσούς της γης; 

 Πώς να το αντέξουν όλοι οι ισχυροί; 
πως σπάζει τα μούτρα του, 
όποιος επιχειρεί εις εσέ να επιτεθή; 

ΓΙ’ ΑΥΤΟ Η ΛΥΣΣΑ ΤΟΥΣ 
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. 
ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ,
 ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ.

Ξεχνούν αυτοί οι μιαροί, 
πως εις το πλευρό σου ευρίσκομαι
 η Παντοδύναμη Τριαδική Αρχή, 
και μπορεί να Με έχουν και από σας αρνηθεί πολλοί,
 όμως υπάρχει ανάμεσά σας η μερίδα Μου η εκλεκτή, 
η ζύμη η καλή, που θα ζυμώση όλην την γη. 

Μην ξεχνάτε πως μόνον δώδεκα ήσαν οι Απόστολοί Μου,
 και όμως εφώτισαν όλην την γη Μου.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, 
ΑΞΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΣΚΟΠΟ, 
ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ 
ΤΟΝ ΕΧΩ ΠΡΟΟΡΙΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ. 
Η ΗΡΑ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ, 
Ο ΤΥΦΩΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΡΘΕΙ ΤΗΝ ΗΡΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ. 
ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ, 
ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΩΘΕΙΤΕ,
 ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΘΑ ΦΥΛΑΧΘΕΙΤΕ. Θ
ΑΡΣΕΙΤΕ ΜΕΤ’ ΕΜΟΥ ΕΙΣΤΕ. 


Γένοιτο αμήν και δόξα και τιμή εις την Τριαδική Αρχή. 

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου