Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΠΑΡAΜΥΘΙΑΝ ΚΑΙ ΕΓΡΗΓΟΡΣΙΝ.

 ΕΧΕΤΕ  ΝΑ  ΔΕΙΤΕ  ΤΕΚΝΑ  ΜΟΥ ΤΕΡΑΤΑ  ΚΑΙ  ΣΗΜΕΙΑ…



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++    

 Πρόφθασε Κύριε, πρόφθασε και σώσε τα παιδιά Σου,
 Σε ικετεύουμε Εύσπλαχνε, εμείς τα αμαρτωλά Σου.
Μας πήρε ο κατήφορος, σταματημό δεν έχει,
ο τρόμος μας παρέλυσε, ο πόνος μας κατέχει.

Μοναδική ελπίδα μας Είσαι Εσύ Χριστέ μας,
μην μας αφήνεις άλλο πια, έλα βοήθησέ μας.
 Όντως δεν το αξίζουμε, Σε έχουμε προδώσει,
 πολλάκις εμείς οι άθλιοι Σε έχουμε ξανασταυρώσει.
Με λόγια, έργα, λογισμούς Σε έχουμε πληγώσει,
 καρφιά όλοι μας πάμπολλα Σου έχουμε καρφώσει.

Μα Είσαι ΠΟΛΥΕΛΕΟΣ, μα Είσαι ΠΑΝΟΙΚΤΙΡΜΩΝ,
η μόνη μας καταφυγή, ημών των επιλήσμων*.
 Προσπίπτουμε Πατέρα μας και Σε παρακαλούμε,
από τον λάκκο τον βαθύ, βοήθα μας να βγούμε.

 Ωσάν  τον άσωτο και μείς ΗΜΑΡΤΟΝ Σου ζητούμε,
μην μας αφήσεις τους φτωχούς Κύριε να χαθούμε.
Έλα Θεέ μας γρήγορα, έλα να μας λυτρώσεις
και από τα νύχια του εχθρού, να μας ελευθερώσεις.

Κατ’ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΙΝ μας έφτιαξες Θεέ μας,
και τώρα μας αλλάζουνε Πλάστη, Δημιουργέ μας.
Με πίεση αφόρητη και εξαναγκασμό,
πειράματα επάνω μας, κάνουνε δυστυχώς.

 Γι’ αυτό Σε ικετεύουμε και Σε εκλιπαρούμε,
 μην μας αφήσεις Κύριε, όλοι ν’ απολεστούμε.
Λυπήσου μας Πατέρα μας, εμάς τα αμαρτωλά Σου,
άπλωσε το χεράκι Σου και πάρε μας κοντά Σου....

--------

Μόνα ποτέ δεν μείνατε, παιδιά Μου αγαπημένα,
πάντα κοντά σας βρίσκομαι, παιδιά δυστυχισμένα.
Ούτε λεπτό δεν μείνατε, χωρίς την Πρόνοιά Μου,
 ούτε λεπτό δεν άφησα ο Κύριος τα παιδιά Μου.

Μόνοι σας φεύγετε  από Εμέ και πάτε στον εχθρό σας,
 του δώσατε δικαίωμα εσείς στον εαυτό σας
και όλοι σας επάξια παίρνετε τον μισθό σας.
Μα για τα λίγα τέκνα Μου, ο Κύριος θα επέμβω,
δεν θέλω άλλο να πονούν, να θλίβονται και να θρηνούν,
χαρούμενα τα θέλω.

Ετοιμαστείτε κι έρχομαι ο Κύριος και Θεός σας,
θα σταματήσω τον κατήφορο, Εγώ ο Δημιουργός σας.
Θα σταματήσω του εχθρού την κάθε πανουργία,
θ’ αλυσοδέσω τέκνα Μου τα βρωμερά θηρία.

Τα σκοτεινά τα έργα τους  θα τα εξαφανίσω,
μαζί με όλους τους κακούς, αυτά θα αφανίσω.

Άγγελοι πήραν εντολή, την γη να καθαρίσουν,
και ρυπαρό και βρωμερό κανένα μην αφήσουν,
σε όσους μείνουν στην ζωή κακό να μην θυμίζουν.
Έχετε να δείτε τέκνα Μου τέρατα και σημεία,
θα γίνει του αιώνος, παιδιά Μου η συντελεία**.

Γι’ αυτό ετοιμαστείτε, τα τέκνα τα δικά Μου,
στην μάχη που θ’ αρχίσει να βρίσκεστε κοντά Μου.
Εγώ ο Παντοδύναμος και σεις οι δυνατοί,
αφού εις το πλευρό Μου θα βρίσκεστε εσείς.

Χωρίς κανέναν φόβο, χωρίς καμιά δειλία,
να έχετε ατρόμητη παιδιά Μου την καρδία.
 Ο φόβος δεν αρμόζει στα τέκνα τα δικά Μου,
 τον φόβο τον αισθάνονται όσοι είναι μακριά Μου,
είναι της συνειδήσεως ο έλεγχος παιδιά Μου.

Γι’αυτό σας λέω τέκνα Μου νάστε καθαρισμένοι,
 φόβος και τρόμος τέκνα Μου, μέσα σας να μην μπαίνει. 

Σφραγίζω τούτο το γραπτό, ο Κύριος και Θεός σας
και δίνω δύναμη πολλή Εγώ στο ψυχικό σας,
ν’ αντισταθείτε τέκνα Μου στον βρωμερό εχθρό σας.

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++


*επιλησμόνων

**συντέλεια του αιώνος : εννοεί την συντέλεια της αμαρτίας, όχι την Δευτέρα Παρουσία.

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου