Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

Ξέρεις Ποιος Είναι Ο Δικός Σου Σταυρός;

 

Ποιο είναι το πρόβλημα που μας εμποδίζει να προχωρήσουμε μπροστά; Ποιος είναι όμως ο σταυρός μας; Ποια είναι τα πάθη και ο σταυρός που έχουμε στη ζωή μας που χρειάζεται να εστιάσουμε για να βγούμε νικητές; Ποια είναι τα βήματα που χρειάζεται να κάνουμε για να τα καταφέρουμε; Οι εχθροί μας κατά τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας είναι τρεις.

 Ο διάβολος, ο κόσμος και ο εαυτός μας. Ο διάβολος παρέα με τον κόσμο προσπαθούν να μας περάσουν την αμαρτία ως καθημερινότητα, ως τρόπο ζωής. Όμως ο χειρότερος εχθρός είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Διότι δεν έχω να πολεμήσω με άλλους ανθρώπους, ούτε με μια προσωπικότητα, αλλά έχω να πολεμήσω με τον ίδιο μου τον εαυτό, με τα πάθη μου, τα ελαττώματά μου και τον χαρακτήρα μου. 

--

Ιερά Μονή Αγίων Αυγουστίνου Ιππώνος και Σεραφείμ του Σαρώφ


Τρίκορφο Φωκίδος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου