Κυριακή 4 Ιουνίου 2023

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 

ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΕΔΩΣΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΪΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΜΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΙΑ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΙΣΘΑΠΟΔΟΣΙΑ.



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Άπειρα στη γη σας τα θαύματα μου, 
τα αφυπνιστικά σημεία τα δικά μου,
 που σε εσάς δίνω,
 μήπως εις οδόν επιγνώσεως και ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ σας κατευθύνω. 

 Άγιες εικόνες δακρύζουν, 
θαυματουργικά εδώ μυροβλίζουν. 
 Στην Κωνσταντινούπολη, η μορφή Εμού ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, 
αίμα γέμισε αυτή (προσφάτως αυτό έχει γενεί). 

 Στον Πειραιά, σε ναό (στα Καμίνια η περιοχή), 
εν ώρα Θείας Λειτουργίας,
 έπεσε αίμα στο Άγιο Ευαγγέλιο εξ ουρανοίς. 

 Στο ναό του Βύρωνα, τρία σχεδόν χρόνια τώρα, 
κλαίει η Μητέρα της Ζωής 
και μύρο ρέει από την εικόνα της την Ιερή. 
 
Επίσης, δάκρυα ρέουν από την εικόνα του Αγίου Παϊσίου. 
 Τόσα σημεία Θεία καθημερινώς, 
θαύματα θαυμάτων επιτελούνται στη γη σας, 
μα δυστυχώς νεκρή παραμένει παιδιά μου η ψυχή σας.

 Ως πότε ΚΥΡΙΟΣ θα σας αναμένω; 
 Ως πότε στη ζωή σας αλλαγή πλεύσεως θα προσμένω; 
 
ΝΑΙ, θα ενεργήσει η ΜΙΣΘΑΠΟΔΟΣΙΑ. 
 Μήπως εγερθεί η ναρκωμένη σας καρδία, 
μήπως συνετιστείτε, 
πρωτού τα φοβερά δεινά στην ΕΛΛΑΔΑ δείτε. 

 Γιατί, σας ρωτώ, τόσο έχετε αποθρασυνθεί, 
γιατί έχετε δοθεί αμαχητί 
στου σκότους, στης απωλείας την τομή; 

 Γιατί τα ψέματα τα τόσα δεν βλέπετε μπροστά, 
της πουλημένης ηγεσίας που την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ κυβερνά; 

 Θα φανερώσω, ΝΑΙ ΘΕΟΣ, 
τα καταραμένα, κρυφά σχέδια τους, 
θα δώσω ΤΕΛΟΣ ΕΓΩ στα εγκλήματα τους, 
δεν θα αφήσω τα πιστά παιδιά μου έρμαια 
στους αντισυνταγματικούς τους νόμους. 

 Δεν θα επιτρέψω, ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ
 να πεταχτούν στους δικούς τους υπονόμους.
 ΘΑΡΣΕΙΤΕ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, 
Εγώ θα διαφυλάξω εσάς, από τη λαίλαπα την σατανική. 

 Κάτω τα χέρια σας άνομοι, 
από κάθε δική μου ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ,
 Εγώ θα προστατέψω αυτήν, 
γιατί ΘΕΟΣ, ΟΧΙ ΔΕ ΝΙΚΙΕΤΑΙ,
 μόνο προς τα Άνω πλανιέται. 

 Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΑ ΓΕΝΕΙ ΘΕΪΚΗ ΦΩΝΗ, 
ΝΙΚΗ, ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ.
 Θάρρος δικοί μου αμνοί, μαζί σας ΕΓΩ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΡΙΤΗΣ. 
 
Μη λυγίσει κανείς, γιατί όπου βούλεται 
ΥΨΙΣΤΟΣ, ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ, 
νικάται, νεκρώνεται 
του πονηρού το κράτος το σατανικό.



ΑΜΗΝ, ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ 


 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου