Τῇ Θʹ(9ῃ) τοῦ μηνὸς Σεπτεμβρίου ἡ Σύναξις τῶν Δικαίων Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννης τῶν θεοπατόρων.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ ἅγιος Μάρτυς Σεβηριανός ὁ συγκλητικός, λίθον παρὰ τοὺς πόδας φέρων καὶ ἐπὶ τοῦ τείχους εἰς τὸν ἀέρα κρεμασθείς, τελειοῦται. (322)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ μνήμη τοῦ ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Θεοφάνους τοῦ Ὁμολογητοῦ τοῦ πρὸ τοῦ Διοκλητιανοῦ ἀσκήσαντος.(299)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ ἅγιος Χαρίτων ξιφει τελειοῦται.
Μνήμη τῆς ἁγίας καὶ Οἰκουμενικῆς Τρίτης Συνόδου τῶν ἁγίων διακοσίων θεοφόρων Πατέρων, τῶν ἐπὶ βασιλείας Θεοδοσίου τοῦ Μικροῦ ἐν Ἐφέσῳ συναχθέντων καὶ τὸν δυσσεβῆ Νεστόριον καθελόντων. (431)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ ὅσιος Κιάραν Ἰσαπόστολος Ἰρλανδίας ( +556)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ ὅσιος Ἰωσήφ τῆς Μονῆς τῆς Κοιμήσεως Θεοτόκου ἐν Βολοκολάμσκ τῆς Ῥωσίας (1515)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ ὅσιος Ὀνούφριος τῆς Συχάστριας ἐν Ῥουμανίᾳ (+1789)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, μνήμη τῆς ἀνακομιδῆς τῶν ἱερῶν λειψάνων (1896) τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Θεοδοσίου τοῦ Οὔγκλιτς Ῥωσίας, Ἐπισκόπου Τσερνιγκώφ (5/2, +1696)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ἀνάμνησιν τοῦ θαύματος τῆς θεραπείας τοῦ δικαίου Νικολάι Μοτοβίλωφ μεσιτείᾳ τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡµῶν Σεραφεὶμ τοῦ Σάρωφ (1831)
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ἡ Σύναξις τῶν ἐν τῷ Ἐρημητηρίῳ τοῦ Γκλίνσκ ἀσκησάντων καί μαρτυρησάντων Ὁσίων Πατέρων· Στάρετς Φιλαρέτου, πρώτου Ἡγουμένου (Ντανιλόφσκυ, 31 Μαρτίου 1841), Βασιλείου τοῦ Ἀθωνίτου (Kishkin, 27. 4. 1831·), Θεοδότου (Levcherko, 1859), Μακαρίου (Sharov,
Στίχοι.
Ἰωακεὶμ τέρφθητι σὺν τῇ Συζυγῳ,
Τεκόντες ἄμφω ψυχικὴν τέρψιν κτίσει.
Ἡ δ᾿ ἐννάτη τοκέων Θεομήτορος εὗρε σύναξιν.
Ο Άγιος Παΐσιος μιλά για τους αγίους Ιωακείμ και Άννα
– Γέροντα, πέστε μας για τον Άγιο Ιωακείμ και την Αγία Άννα, τους Θεοπάτορες. Κάποτε κάτι αρχίσατε να μας λέτε.
– Από μικρός είχα σε μεγάλη ευλάβεια τους Αγίους Θεοπάτορες. Μάλιστα είχα πει σε κάποιον ότι, όταν με κάνουν καλόγερο, θα ήθελα να μου δώσουν το όνομα Ιωακείμ. Πόσα οφείλουμε σ’ αυτούς! Οι Άγιοι Ιωακείμ και Άννα είναι το απαθέστερο (δηλαδή χωρίς διαβλητά πάθη) ανδρόγυνο που υπήρξε ποτέ. Δεν είχαν καθόλου σαρκικό φρόνημα.
Ο Θεός έτσι έπλασε τον άνθρωπο και έτσι ήθελε να γεννιούνται οι άνθρωποι, απαθώς. Αλλά μετά την πτώση μπήκε το πάθος στην σχέση ανάμεσα στον άνδρα και στην γυναίκα. Μόλις βρέθηκε ένα απαθές ανδρόγυνο, όπως έπλασε ο Θεός τον άνθρωπο και όπως ήθελε να γεννιούνται οι άνθρωποι, γεννήθηκε η Παναγία, αυτό το αγνό πλάσμα, και στην συνέχεια σαρκώθηκε ο Χριστός. Μου λέει ο λογισμός ότι θα κατέβαινε και νωρίτερα ο Χριστός στην γη, αν υπήρχε ένα αγνό ζευγάρι, όπως ήταν οι Άγιοι Ιωακείμ και Άννα.
Οι Ρωμαιοκαθολικοί φθάνουν στην πλάνη και πιστεύουν, δήθεν από ευλάβεια, ότι η Παναγία γεννήθηκε χωρίς να έχει το προπατορικό αμάρτημα. Ενώ η Παναγία δεν ήταν απαλλαγμένη από το προπατορικό αμάρτημα, αλλά γεννήθηκε όπως ήθελε ο Θεός να γεννιούνται οι άνθρωποι μετά την δημιουργία. Ήταν πάναγνη <1>, γιατί η σύλληψη Της έγινε χωρίς ηδονή. Οι Άγιοι Θεοπάτορες, μετά από θερμή προσευχή στον Θεό να τους χαρίσει παιδί, συνήλθαν όχι από σαρκική επιθυμία, αλλά από υπακοή στον Θεό. Αυτό το γεγονός το είχα ζήσει στο Σινά <2>.
Υποσημειώσεις:
1 Η Θεοτόκος γεννήθηκε κατά φυσικό τρόπο και όχι παρθενικώς. «Ήταν πάναγνη», γιατί, όπως γράφει και ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός στον Λόγο του «Εις το Γενέσιον της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας», συνελήφθη«σωφρόνως»(βλ. PG 96,669A), αλλά και αύξησε με τον αγώνα της την αγιότητα που έλαβε από τους γονείς της, αποκρούοντας πάντα λογισμόν περιττόν και ψυχοβλαβή πριν γεύσασθαι» (αυτόθι 676Β).
2 Ο Γέροντας ασκήτεψε στο Σινά, στο ασκητήριο των Αγίων Επιστήμης και Γαλακτίωνος, από το 1962 μέχρι το 1964. Το γεγονός αυτό δεν μας το απεκάλυψε.
Πηγή: Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Δ΄: Οικογενειακή Ζωή, Ιερόν Ησυχαστήριον “Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος”, Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 2007 (σελ. 61-62).
***
Ομιλία:
περί του ότι οι αμαρτωλοί άνθρωποι προτιμούν να δεχθούν έναν κακοποιό παρά έναν αγαθοποιό ευεργέτη
Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς
« ἐγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ πατρός μου, καὶ οὐ λαμβάνετέ με· ἐὰν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λήψεσθε» (Ιωάν. 5, 43)
Ποιός είναι αυτός ο «άλλος» που θα έλθει από δική του πρωτοβουλία και οι αμαρτωλοί άνθρωποι θα τον δεχτούν μάλλον, παρά τον ίδιο τον Χριστό και Κύριο; Είναι αυτός που δεν μπορεί να σηκώσει τον σταυρό και δεν βαδίζει τη στενή και τεθλιμμένη οδό· αυτός που δεν αγαπά τους ανθρώπους αλλά είναι μισάνθρωπος· αυτός που δεν πασχίζει εναντίον της αμαρτίας αλλά μάλλον πασχίζει υπέρ της αμαρτίας· αυτός που αγαπά την ακαθαρσία και διαχέει την ακαθαρσία· αυτός που είναι στρατιώτης του αιωνίου θανάτου και όχι της αιωνίου ζωής· αυτός που κολακεύει τους άθεους και αγαπά κάθε πάθος και διαστροφή: αυτός είναι ο Αντίχριστος. Θα έρθει στο δικό του όνομα, κι όχι στο όνομα του Θεού και όλοι εκείνοι που δεν δέχθηκαν τον Χριστό θα δεχτούν αυτόν! Θα τους είναι πιο προσφιλής, διότι αυτός θα φτιάξει, παράλληλα με το δύσκολο μονοπάτι του Χριστού, ένα μονοπάτι λείο σαν πάγο, στο οποίο οι άνθρωποι εύκολα θα γλιστρούν δίχως να σκέπτονται την άβυσσο στην οποία τους οδηγεί.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός ήλθε στο όνομα της αιωνίου σωτηρίας των ανθρώπων, της αιωνίου ζωής, της αιωνίου αλήθειας και της αιωνίου δικαιοσύνης.
Απεναντίας, ο Αντίχριστος θα έλθει στο δικό του όνομα, δηλαδή της αιωνίου φθοράς, του θανάτου, του ψεύδους και της αδικίας. Όταν έλθει ο Αντίχριστος ανάμεσα στους δικούς του, αυτοί ευχαρίστως θα τον δεχθούν. Στην πραγματικότητα, όλοι εκείνοι που θεωρούν δύσκολο τον Χριστό και τον δρόμο Του, ευχαρίστως θα δεχθούν τον Αντίχριστο, διότι αυτός κι ο δρόμος του θα τους φανούν εύκολοι.
Μόνον όταν πια θα είναι πολύ αργά, μόνον τότε θα δουν, οι άφρονες, ότι εξαπατήθηκαν, αλλά δεν θα υπάρξει γι’ αυτούς σωτηρία. Όταν θα αρχίσουν να γλιστρούν μέσα στην αιώνια νύχτα, στα σαγόνια του βδελυρού όφεως, τότε θα είναι ήδη πολύ αργά, η μετάνοια δεν θα γίνεται δεκτή και δεν θα υπάρχει σωτηρία για τους ανθρώπους. Το ανόητο συμπόσιο των επίγειων αμαρτωλών και του Αντίχριστου θα τελειώσει αστραπιαία, στο ανοιγοκλείσιμο των ματιών· και τότε ο οίκος της ακάθαρτης απόλαυσης θα μεταβληθεί σε μια φυλακή τύψεων και ενοχών, χωρίς ελπίδα. Τότε θα είναι πολύ αργά!
Ω φιλάνθρωπε Κύριε, μόνε φίλε του ανθρώπου! Εσένα μόνο γνωρίζουμε, Εσένα αναγνωρίζουμε. Εσένα, μόνον Εσένα δεχόμαστε, Κύριε, ως Σωτήρα και σωτηρία μας.
Ότι Σοι πρέπει πάσα δόξα, τιμή και προσκύνησις εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
(Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς, Πρόλογος της Αχρίδος- Σεπτέμβριος)
https://prologue.orthodox.cn/September10.htm
***
Άγιος Ιουστίνος Πίρβου ο Ρουμάνος
Ο Θεός κατά κάποιον τρόπο μας δείχνει σημάδια για να ετοιμαστούμε. Εμείς όμως δεν δίνουμε σημασία. Αυτό σημαίνει ότι τα πάθη μάς τύφλωσαν τόσο πολύ που δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε το καλό από το κακό… Αυτός που δεν αγωνίστηκε εναντίον των παθών του δεν θα βρει θεία βοήθεια στον καιρό των διωγμών. Ο Θεός μας στέλνει σημάδια για να έλθουμε ”εν εαυτώ” και να μετανοήσουμε.
Εμείς στον αιώνα μας, είχαμε ιεράρχες μορφωμένους και διπλωμάτες, όχι όμως αποφασισμένους να γίνουν μάρτυρες. Αυτοί ερωτοτροπούσαν με το κουμουνιστικό καθεστώς. Εμείς δεν αξιωθήκαμε να έχουμε πολλούς μάρτυρες ιεράρχες – όπως είχαν οι Ρώσοι και τώρα οι Έλληνες και οι Σέρβοι – αποφασισμένους να αγωνιστούν, για να διατηρηθεί άμεμπτη η Ορθόδοξη αλήθεια.
Οι μοναχοί ας συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να γίνουν ‘’φως’’ για τον λαό. Ας σκεφθούμε ότι εκτός απ’ τον καθημερινό κανόνα μας και τις ιερές ακολουθίες – τη Λειτουργία, τον εσπερινό, τον όρθρο και το απόδειπνο – που έχουν σημαντικό ρόλο, εμείς οι μοναχοί θα δώσουμε απολογία ενώπιον του Θεού, για το πως υπερασπιστήκαμε τις αλήθειες που οδηγούν στη σωτηρία μας.
…ούτε στην Ανατολή ούτε στη Δύση μπορούμε να στηριζόμαστε, επειδή όλοι οι άρχοντες του κόσμου τούτου κολυμπάνε στη σκοτεινή θάλασσα της μασονίας…
Οι χριστιανοί πρέπει να καταλάβουμε ότι, πάντοτε, με το αίμα μας και με τους διωγμούς μας διαφυλάξαμε την αλήθεια.
Σκοπός της παγκόσμιας διακυβέρνησης, τούτη την ώρα, δεν είναι άλλος από την διάλυση του ανθρώπου και τη διάλυση της επαφής μεταξύ των ανθρώπων.
Εάν κάποια πολιτικά συστήματα καθυποτάσσουν τα δικαιώματα των ανθρώπων, αυτό το δικτατορικό ηλεκτρονικό σύστημα θα βάλει σε ζυγό την ψυχή, θα καταδυναστεύει τη σκέψη του ανθρώπου. Κάποιοι θέλουν να γίνουμε μόνο νούμερα, όπως οι κρατούμενοι. Προσπαθούν να διαλύσουν τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και τη σχέση του ανθρώπου με τον Θεό. Είναι μια προσπάθεια να γίνει η κοινωνία “ρομπότ”». Σιγά – σιγά θα εξαφανιστεί απ’ αυτήν ο κανονικός άνθρωπος και θα μείνουν μόνο τα ρομπότ που ελέγχονται από τάχα ‘’ανώτερους’’ ανθρώπους, εκείνους που διευθύνουν τον κόσμο. Ο σημερινός πολίτης μας είναι τυφλωμένος, δεν καταλαβαίνει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και δέχεται σαν ζώο την προσωπική του διάλυση.
Πρέπει εμείς να διαλύσουμε εκ των προτέρων αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα, να κάνουμε ο,τι είναι δυνατόν για να μην δεχτούμε αυτήν τη νέα ηλεκτρονική τάξη πραγμάτων, αυτόν τον ‘πολιτισμό’’ της εικόνας και των οπτικών μέσων στο διαδίκτυο.
Παρατηρούμε την μείωση της αξίας του ανθρώπου ο οποίος ολισθαίνει από πρόσωπο σε όνομα και, τέλος σε αριθμό. Ο άνθρωπος όμως μοιάζει στον Θεό, είναι πλασμένος κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσίν Του και διαθέτει έμφυτα μέσα του όλα τα αποθέματα, ώστε να μην πέσει στην ύπουλη παγίδα. Ας μην πουλήσουμε την ελευθερία μας και το δικαίωμά μας να μοιάζουμε στον Ύψιστο Θεό!
***
Έλεγε ο Άγιος Παΐσιος: Η σημερινή εποχή μοιάζει με τα πρώτα Χριστιανικά χρόνια… … Μας προειδοποιούσε, και μ’ αυτό θέλω να κλείσω, ότι θα περάσουμε δύσκολα χρόνια, θα προσπαθήσουνε λέει να μας σφραγίσουνε. Ζούμε στον καιρό του αντιχρίστου και κοιμώμαστε με τα τσαρούχια. Μας μιλούσε για μία παγκόσμια ηλεκτρονική δικτατορία που έρχεται και μας μιλούσε ότι είναι ο αντίχριστος πίσω από όλα αυτά και ο σκοπός είναι να μας σφραγίσουν. Όπως το λέει η Αποκάλυψη. Μας έλεγε και το εξής χαρακτηριστικό. Θα καταργήσουνε το χρήμα και θα το αντικαταστήσουνε με τις κάρτες τις πλαστικές. Όταν όλες τις κάρτες θα τις ενώσουνε σε μία, δηλαδή, το διαβατήριο, το βιβλιάριο της τράπεζας, την ταυτότητα, το δίπλωμα οδήγησης, όταν όλα αυτά τα κάνουν ένα, μία κάρτα, τότε λέει πρέπει να αντιδράσετε, γιατί αυτό θα είναι το προηγούμενο βήμα από το σφράγισμα, το τσιπάρισμα. Το επόμενο βήμα θα είναι το τσιπάρισμα.
Ο Χριστός θα βοηθήσει το πλάσμα Του, θα γίνονται μεγάλα θαύματα.
Θα ‘ρθούνε δύσκολα χρόνια με προειδοποιούσε. Και δεν ήθελε εμείς ούτε να παθαίνουμε υστερία και να φοβόμαστε, γιατί αυτό είναι δείγμα ολιγοπιστίας, αλλά κι απ’ την άλλη μεριά δεν ήθελε και να αδιαφορούμε, να κλείνουμε τα μάτια, να κάνουμε ότι δεν τρέχει τίποτα. Ήθελε την μέση οδό. Ούτε να κλείνουμε τα μάτια μας, ούτε να φοβόμαστε. Και έλεγε, ότι ο Χριστός θα βοηθήσει το πλάσμα Του σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια. Και θα πεις, και πως; αν δεν μπορώ να αγοράζω και να πουλάω, πως θα ζήσω; Θα γίνονται μεγάλα θαύματα μας έλεγε εκείνη την εποχή και θα’ χει κανείς ένα μπουκάλι λάδι και δεν θα τελειώνει, έναν τενεκέ αλεύρι και δεν θα τελειώνει. Αυτοί λέει που μπορούν να περάσουν λιτοδίαιτα, θα περάσουν. Αυτοί που έχουν συνηθίσει να έχουν δέκα ειδών τυριά στο τραπέζι τους, αυτοί θα ζοριστούνε… …Μας έλεγε, δεν μας έκρυβε τον κίνδυνο, μας έλεγε ότι είναι δύσκολα τα χρόνια, θα περάσουμε δύσκολα θα δοκιμαστούμε και όπως σας είπα και στην αρχή θεωρούσε την καλύτερη προετοιμασία την πνευματική ζωή. (Απόσπασμα ομιλίας του κ. Αθανασίου Ρακοβαλή )
«Το 1986 ρώτησα κάποια στιγμή το Γέροντα αν θα έπρεπε να δεχτούμε τις νέες ταυτότητες. Μου απάντησε χαρακτηριστικά ότι θα προσπαθήσουν πολλές φορές να μας τις δώσουν, αλλά τελικά δεν θα προλάβουν, γιατί θα ξεσπάσει πόλεμος.»
ΜΑΡΤΥΡΙΑ: Ζησόπουλος Σοφοκλής, Συνταξιούχος Στρατιωτικός Υπάλληλος, Θεσσαλονίκη. Απόσπασμα από το βιβλίο: ”ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ” ΌΣΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, 1924 – 1994, Τόμος Β΄- 2η Έκδοση, Σελίδα 375
***
Τώρα, αφού ο υπουργός υποσχέθηκε να μη βάλη το 666 στις ταυτότητες ούτε ορατώς ούτε αοράτως, και αυτό κάτι είναι. Θα κάνουμε υπομονή, θα δείξουν τα πράγματα. Και μόνον που λένε ότι δεν βάζουν το 666, είναι κάτι. Αρνούνται και οι ίδιοι. Ας δούμε τελικά τί θα βάλουν. Μέχρι που να κυκλοφορήσουν οι νέες ταυτότητες, μπορεί να ᾿ρθή και η οργή του Θεού. Ύστερα, δεν είναι ότι σε είκοσι τέσσερις ώρες θα πρέπη να βγάλουν όλοι ταυτότητες. Ας βγουν οι πρώτες· θα εξετασθούν καί, αν βγή ψεύτης ο υπουργός, θα είναι δίκαιος ο αγώνας. Αν τώρα συνεχίσουμε τις διαμαρτυρίες, εκείνοι θα πούν: «Νά, αυτοί δημιουργούν ταραχές. Ενώ δεν τίθεται θέμα, φωνάζουν και διαμαρτύρονται». Το σκυλί, αν είναι καλός φύλακας, γαυγίζει, όταν έρχεται ο κλέφτης. Όταν ο κλέφτης φύγη, σταματάει. Αν συνεχίση να γαυγίζη, τότε δεν είναι καλός φύλακας.
Πηγή: “Πνευματική Αφύπνιση”, Γέροντος Παϊσίου, Ιερού Ησυχαστηρίου Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος- Σουρωτή Θεσσαλονίκης
***
Η Παναγία δεν θα αφήσει την Ελλάδα μας. Θα περάσουμε δύσκολες μέρες, αλλά δεν θα είναι πολύς καιρός αυτό..
Παπά – Γιάννης Καλαΐδης
Οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί μας. Μας κατατρέχουν και μας φθονούν γιατί δεν μπορούν να χωνέψουν πως ένα μικρό κράτος έχει τόση χάρη από το Θεό. Αυτοί μπορεί να έχουν τη δύναμη και τα όπλα, εμείς έχουμε την πίστη και την ελπίδα μας στο Θεό.
Τους δώσαμε τον πολιτισμό θέλουν να μας χτυπήσουν, να μην έχουμε ούτε θρησκεία ούτε γλώσσα ούτε πατρίδα. Θέλουν να αφαιρέσουν από τις ταυτότητές μας το Έλληνας Χριστιανός. Η ταυτότητα δεν είναι απλό έγγραφο αλλά είναι ο ίδιος μας ο εαυτός μας. Ομολογούμε την πίστη μας όταν ζητάμε να αναγράφεται. Και δεν μπορούν με το ζόρι να μας το αφαιρέσουν γιατί αυτό δεν είναι δημοκρατία αλλά δικτατορία.
Δηλαδή οι βάρβαροι Τούρκοι πεντακόσια χρόνια δεν μπόρεσαν να μας κάνουν Τούρκους και τώρα οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί μας θα μας αλλαξοπιστήσουν.
Να κάνουμε προσευχή με πίστη και αγάπη ώστε να φωτίσει ο Θεός τους κυβερνώντες, τον Αρχιεπίσκοπο, τον Πατριάρχη κι όλους για να κάνουν ο,τι καλύτερο για το έθνος και την πίστη μας.
Η Παναγία δεν θα αφήσει την Ελλάδα μας. Θα περάσουμε δύσκολες μέρες, αλλά δεν θα είναι πολύς καιρός αυτό.
Να έχετε τρόφιμα στα σπίτια σας, να είστε πάντα κοντά στον Θεό, η Παναγία μας μας αγαπαει, δεν θα μας αφήσει να υποφέρουμε πολύ!! Στην Ευρώπη και σε άλλα κράτη θα περάσουν πολύ δύσκολα!.. Η Ελλάδα μας έχει συνέχεια αγροτική παραγωγή και με την βοήθεια του Θεού και της Παναγίας μας θα ευκολύνεται πολύ ο κόσμος στις δύσκολες μέρες. Όμως άλλες χώρες βιομηχανικές θα δυσκολεύονται πολύ, θα βλέπουν την Ελλάδα σαν παράδεισο κάποια κράτη!!!
Ακούστε καλά τι θα σας πω και να το βάλετε καλά στο μυαλό σας και να το θυμόσαστε : «Δοξασµένο να είναι το όνοµα του Κυρίου, που άκουσε τις προσευχές µας κι έδωσε έλεος. τα γεγονότα της παράδοσης της Πόλης στους Έλληνες θα προλάβουν την έκδοση αυτής της ταυτότητας κι έτσι θα σωθούν πολλοί άνθρωποι και πολλοί άλλοι λαοί οι οποίοι θα την παίρνανε. Γι’ αυτό το θέμα προσευχήθηκαν πάρα πολλοί εγώ είμαι ο τελευταίος και ο Θεός εισάκουσε την προσευχή μας! Θα προλάβουν και θα γίνουν τα γεγονότα της Πόλης για να γλιτώσουμε από την ταυτότητα!»
Από το βιβλίο +Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης (Παπά – Γιάννης), (1925 – 2009), τόμ. Β, σελ. 159
Πρέπει να έχουμε ως παράδειγμα τους αγίους Ιωακείμ και Άννα. Σ’ όλη τους τη ζωή προσεύχονταν και δεν απελπίζονταν, αλλά ήταν γεμάτοι ελπίδα• Όποιος εμπιστεύεται τον εαυτό του στον Θεό, ο Θεός δεν τον αφήνει. Υπάρχει τίποτε στον Θεό που να μην μπορεί να το κάνη; Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης – Στάρετς Νεκτάριος της Όπτινα – Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ
https://iconandlight.wordpress.com/2021/09/08/%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%ad%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%89%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b3%ce%bc%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%b1%ce%b3/
Η προσευχή «Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε Κεχαριτωμένη Μαρία…» εμπεριέχει τα πάντα. Η Υπεραγία Θεοτόκος φυλάει όποιον λέει αυτή την προσευχή. Άγιος στάρετς Ζηνόβιος Μαζούγκα (1896–1985), μητροπολίτης Τέτρι–Τσκάρο
https://iconandlight.wordpress.com/2022/09/08/%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%b5%cf%85%cf%87%ce%ae-%ce%b8%ce%b5%ce%bf%cf%84%cf%8c%ce%ba%ce%b5-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b8%ce%ad%ce%bd%ce%b5-%cf%87%ce%b1%ce%af%cf%81%ce%b5-%ce%ba%ce%b5%cf%87/
Πιστεύετε πάντοτε χωρίς αμφιβολία στον Κύριο και Σωτήρα μας και ευχαριστείτε την Βασίλισσα των Ουρανών για το μεγάλο έλεος Της… φυλάξτε την υγεία σας ως πολύτιμο δώρο του Θεού… Ο Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ θεραπεύει τον Νικολάι Μοτοβίλωφ
https://iconandlight.wordpress.com/2019/09/08/31820/
Ζεύγος πρότυπο αγάπης κι αρετής. μοναχού Μωυσέως Αγιορείτου
https://iconandlight.wordpress.com/2014/09/08/%ce%b6%ce%b5%cf%8d%ce%b3%ce%bf%cf%82-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%84%cf%85%cf%80%ce%bf-%ce%b1%ce%b3%ce%ac%cf%80%ce%b7%cf%82-%ce%ba%ce%b9-%ce%b1%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%ae%cf%82/
Θα δοθούν πνευματικές μάχες. Οι Άγιοι θα αγιασθούν περισσότερο και οι ρυπαροί θα γίνουν ρυπαρότεροι. Περνάμε τα χειρότερα χρόνια. Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης
https://iconandlight.wordpress.com/2019/10/17/33695/
Τέτοια δικτατορία πού σκέφτονται να κάνουν, μόνο ο διάβολος μπορεί να την είχε σκεφτεί. Άγιος Παΐσιος o Αγιορείτης
https://iconandlight.wordpress.com/2021/07/15/%CF%84%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%86%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA/
Αδελφοί μου, δεν το βλέπετε όλοι; Δεν αισθανόσαστε το σκοτάδι και το έγκλημα της αντιχριστιανικής Ευρώπης; Τί λοιπόν επιθυμείτε; Να είστε με το μέρος της Ευρώπης ή με το μέρος του Χριστού; Καλό είναι να θυμόσαστε πως η Ευρώπη είναι ο θάνατος και ο Χριστός η Ζωή. Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
https://iconandlight.wordpress.com/2022/03/30/%ce%b1%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%86%ce%bf%ce%af-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%cf%84%ce%bf-%ce%b2%ce%bb%ce%ad%cf%80%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%8c%ce%bb%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b1%ce%b9/
Ἀπολυτίκιον τῶν δικαίων Θεοπατόρων.
Ἦχος βʹ.
Τῶν δικαίων Θεοπατόρων σου Κύριε, τὴν μνήμην ἑορτάζοντες, δι’ αὐτῶν σὲ δυσωποῦμεν· Σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
Ἀπολυτίκιον τῆς Γ’ Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἐν Ἐφέσῳ
Ἦχος γ’. Θείας πίστεως.
Θείῳ Πνεύματι, ἐν τῇ Ἐφέσῳ, συνεκρότησαν, Σύνοδον Τρίτην, οἱ θεοφόροι Πατέρες καὶ ἅγιοι, καὶ Νεστορίου ἑλόντες τὴν αἵρεσιν, τὴν Θεοτόκον σαφῶς ἀνεκήρυξαν· οὓς ὑμνήσωμεν, συμφώνοις ᾠδαῖς καὶ ᾄσμασι, δοξάζοντες Χριστὸν τὸν πολυέλεον.
Ἀπολυτίκιον. Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Σοφίᾳ τῶν λόγων σου, παρεμβολὴν ἱεράν, ἐνθέως ἐπήλειψας, πανευκλεῶν Ἀθλητῶν, πρὸς ἄθλησιν ἔνθεον· ὅθεν τὰς φθειρομένας, παριδὼν ὑπολήψεις, ἄφθαρτον ἐκομίσω, δι’ ἀθλήσεως δόξαν· διὸ Σεβηριανέ σε, ὕμνοις γεραίρομεν.
Ἀπολυτίκιον τῶν Ὁσίων τῶν ἐν τῷ Ἐρημητηρίῳ τοῦ Γκλίνσκ ἀσκησάντων. Ἦχος α΄. Τῆς ἐρήμου πολίτης.
Τῶν Ὁσίων Πατέρων τῶν τοῦ Γκλίνσκ μνήμην σήμερον* δεῦτε φιλεόρτως οἱ τούτων* τάς πρεσβείας αἰτούμενοι,* τιμήσωμεν ἐν ὕμνοις ἱεροῖς,* εὐήχως καί εὐμόλπως ἐκ ψυχῆς* ἀνακράζοντες, Πατέρες θεοφανεῖς* πρεσβεύσατε πρός Κύριον,* ἵνα ἄρῃ ἁμαρτίας τόν ζυγόν* ἐκ τῶν ὑμῖν ἐκβοώντων·* δόξα τῷ ἀναδείξαντι Χριστῷ,* δόξα τῷ στεφανώσαντι,* δόξα τῷ δωρησαμένῳ ὑμᾶς ἡμῖν* πρέσβεις οὐρανοπόθητους.
Ἀπολυτίκιον Ἁγίου Σεραφεὶμ τοῦ Σάρωφ.
Ἦχος α΄. Τῆς ἐρήμου πολίτης.
Ἀρετῶν σὺ δοχεῖον ἀνεδείχθης, θεόληπτε,καὶ τοῦ Παρακλήτου ἡ Χάρις,τῇ ψυχῇ σου ἐνῴκησε· ἁπλότητι τρόπων καὶ στοργῇ, τὰ πλήθη προσῆγες τῷ Θεῷ, καὶ τῆς Χάριτος τοὺς τρόπους, τοῖς ἀγνοοῦσι Πάτερ Σεραφεὶμ διεσάφησας. Δόξα τῷ σὲ δοξάσαντι Θεῷ, δόξα τῷ σὲ χαριτώσαντι, δόξα τῷ δωρησαμένῳ σε ἡμῖν, θεῖον διδάσκαλον.
Δόξα· καὶ νῦν. Ἀπολυτίκιον τῆς Ἑορτῆς.
Ἦχος δʹ.
Ἡ γέννησίς σου Θεοτόκε, χαρὰν ἐμήνυσε πάσῃ τῇ οἰκουμένῃ· ἐκ σοῦ γὰρ ἀνέτειλεν ὁ ἥλιος τῆς δικαιοσύνης, Χριστὸς ὁ Θεὸς ἡμῶν, καὶ λύσας τὴν κατάραν, ἔδωκε τὴν εὐλογίαν· καὶ καταργήσας τὸν θάνατον, ἐδωρήσατο ἡμῖν ζωὴν τὴν αἰώνιον.
Εἰς τόν Στίχον. Ἦχος δ΄. Ὡς γενναῖον ἐν Μάρτυσι.
Ὡς Ῥωσίας βλαστήματα,* ἀρετῶν θησαυρίσματα* καί Χριστοῦ θεράποντας τούς θεόφρονας,* ἠθῶν ὁσίων τά πρότυπα,* ἐλαίας εὐκάρπους τε* τάς ἐν οἴκῳ τοῦ Θεοῦ* ἐναρέτως βλαστήσασας* καὶ βραβεύουσας* ἡμῖν ἄνωθεν ἔλεος καὶ χάριν,* τούς τοῦ Γκλίνσκ θείους Πατέρας* μελῳδικῶς μακαρίσωμεν.
Δόξα. Ἦχος δ΄.
Πατέρες θειότατοι,* Ῥωσίας γόνοι εὐκλεεῖς,* οἱ τοῦ Γκλίνσκ οἰκήτορες καί Στάρετς περιώνυμοι,* οἱ μέν πρῶτοι τόν κόπον τῆς δομήσεως βαστάσαντες,* οἱ δέ ἔσχατοι τόν διωγμόν τῶν ἀθέων ὑπομείναντες,* ἐν πόλῳ οἰκοῦντες* καί τῆς ἀρρήτου δόξης κοινωνοί ὑπάρχοντες,* πρεσβεύσατε δεόμεθα τῷ Κυρίῳ τοῦ φωτός,* ὅπως κοινωνούς ἡμᾶς ἀναδείξει φωτός τοῦ Ἐκείνου,* πρεσβείαις καί λιταῖς ἡμῶν Ἅγιοι.
Καί νῦν. Τῆς Ἑορτῆς. Ἦχος πλ. δ΄.
Οἱ ἐξ ἀκάρπων λαγόνων* ῥάβδον ἁγίαν τήν Θεοτόκον βλαστήσαντας,* ἐξ Ἧς ἡ σωτηρία τῷ κόσμῳ ἀνέτειλε,* Χριστός ὁ Θεός,* τό ζεῦγος τό ἅγιον,* ἡ ξυνωρίς ἡ ἁγία,* Ἰωακείμ καί Ἄννα·* οὗτοι μεταστάντες πρός οὐρανίους σκηνάς,* σύν τῇ αὐτῶν θυγατρί* ὑπεραχράντῳ Παρθένῳ,* μετ’ Ἀγγέλων χορεύουσιν,* ὑπέρ τοῦ κόσμου πρεσβείας ποιούμενοι·* οἷς καί ἡμεῖς συνελθόντες εὐσεβῶς* ὑμνοῦντες λέγομεν·* οἱ διά τῆς Θεόπαιδος και Πανάγνου Μαρίας* Προπάτορες Χριστοῦ χρηματίσαντες,* πρεσβεύσατε ὑπέρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν.
Εἰς τούς Αἴνους ἱστῶμεν στίχους δ΄ καί ψάλλομεν Στιχηρά Προσόμοια.
Ἦχος α΄. Τῶν οὐρανίων Ταγμάτων.
Τοῦ Παρακλήτου τήν χάριν* λαβόντες, Ἅγιοι,* ἀσκήσεσι καί πόνοις* τόν ἀρχέκακον ὄφιν,* γενναίως ὑποτάξατε καί εἰς γῆν* κατακριμνήσατε, Ὅσιοι·* διό τήν μνήμην ἐν ᾄσμασι καί ᾠδαῖς* τήν ὑμετέραν τιμῶμεν γηθόμενοι.
Χορός Μαρτύρων χορεύει* ἐν τῇ ἀθλήσει ὑμῶν,* δι’ ἧς ἐν ἐξορίᾳ* καί ἀθέων ἐν μέσῳ,* Κυρίου τήν ἀλήθειαν τήν σεπτήν* ὁμολογήσατε, Μάρτυρες·* διό τήν μνήμην ἐν ᾄσμασι καί ᾠδαῖς* τήν ὑμετέραν τιμῶμεν γηθόμενοι.
Δόξα. Ἦχος πλ. α΄.
Ἐκ διαφόρων τῆς Ῥωσίας τόπων,* ὡς ἄνθη εὔοσμα,* τῇ Ἐκκλησίᾳ προσεφέρθητε,* Πατέρες μακάριοι·* ὅθεν τῆς τε ἀλήκτου ζωῆς* τόν στέφανον δεξάμενοι,* ὡς βραβεῖον τῶν ἀγώνων ὑμῶν,* νῦν ἐν οὐρανῷ συναγάλλεσθε* μετά τῶν οὐρανίων Δυνάμεων* καί πάντων τῶν Ἁγίων·* διό χαριστήριον ᾠδήν ὑμῖν ἄδοντες,* ἐν κατανύξει βοῶμεν·* ἀπαύστως πρεσβεύσατε Χριστῷ τῷ Θεῷ,* τοῦ Ἐρημητηρίου τοῦ Γκλίνσκ Ὅσιοι,* ἵνα ῥύσηται ἡμᾶς τῆς περιστάσεως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου