Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023

ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ, ΘΕΪΚΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΙΣΧΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ


 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++   

Λάβετε οι πιστοί οπαδοί μου εξ άνωθεν βοήθεια,
η χάρις ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ α
ς επισκιάσει την δική σας καρδία. 
ΕΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ, μην πτοείστε δικοί μου αμνοί.

ΝΑΙ, σκότος εν τη γη επικρατεί,
όλα έχουν διαβρωθεί,
η χάρις τώρα περνιέται για πλάνη
και η πλάνη για αλήθεια.

Χάθηκαν, δυστυχώς, σε σκοτία
τα Όσια και τα Θεία,
παντού τα ψέματα πρωτοστατούν,
οι πιστοί μου ειρωνεύονται όπου βρεθούν.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ,
η χώρα των μαρτύρων και των ηρώων, αλλοιώθηκε. 
Κάθε υψηλό της πεδίο πεταγμένο σε σκότη,
 προβάλλεται η ΗΘΙΚΗ ΣΗΨΗ,
της ανωμαλίας ο μιαρός οχετός. 

Ω! ΤΙ ΜΕΓΑΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ. 

Άθεοι, ανώμαλοι, αφορισμένοι ταγοί,
σε πνευματική πτώση και σιωπή Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ.
  Από ποια λοιπόν σημεία
να πιαστούν τα πιστά μου τεκνία; 

ΟΜΩΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ,
υψώστε σε Εμέ εσείς τα βλέμματα σας.
  Θα σας δίδω φτερά,
θα είμαι το ΙΝΤΕΡΝΕΤ της ψυχής σας,
ο Ουράνιος, Θείος ενισχυτής σας.

  Ουχί, δεν είστε μόνοι και ορφανοί,
έχετε Εμέ Ουράνιο Πατέρα,
Αδελφό, Φίλο, Ποιμένα.

Ό,τι κι αν γενεί,
δίπλα σε εσάς η δική μου προστασία,
ας μαίνονται δίπλα σας τα σατανικά θηρία.
 
 Να σας αγγίξουν, ΟΧΙ δεν μπορούν
 γιατί η παντοδυναμία ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ,
 θα σας ασφαλίζει,
δυνάμεως φτερά θα σας χαρίζει.

Για λίγο τα παιδιά μου θα συμπιεστούν,
γοργά σε όαση ελευθερίας θα βρεθούν.

Λάβετε ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ,
 ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΠΙΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ,
 ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΘΕΟΣ,
μην το ξεχνάτε αυτό.

  Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και πάλι στην Ελλάδα θα λάμψει,
το κράτος του σκότους θα κάμψει.

  Όπως τότε, σώα διαφύλαξα
την οικογένεια του ΝΩΕ από τον κατακλυσμό,
όπως τον ΛΩΤ από την καταστροφή
των ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΜΟΡΡΩΝ.

 Έτσι θα σώσω και εσάς από τα επερχόμενα δεινά.
  Αρκεί εσείς με πίστη και κάθαρση ψυχής,
να είστε ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΣΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΣΕ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΣΕ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,

 σε πνευματική καθαρότητα, σε ετοιμότητα αυτογνωσίας.
 
Τότε τίποτα ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ,
ΣΕ ΟΥΡΑΝΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ‘ΣΤΕ.


Ενισχυτικό ετούτο το γραπτό μου,
 μοίρασε το στον πιστό λαό μου.  


ΑΜΗΝ    ΑΜΗΝ    ΑΜΗΝ   

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου