Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

ΦΡΙΚΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΙΝΑ...(ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ).

 ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΕΡΗΜΩ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΓΙΝΗ,

 ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΡΑ ΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΤΗ ΣΚΟΤΟΔΙΝΗ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Πάρε το στυλό να γράψεις, λόγο Άγιο Ιερό,
 ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ ΣΑΣ ΔΙΔΕΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΓΡΑΠΤΟ.

Σας λυπάμαι ω! τεκνία γιατί θέλουνε αυτοί,
 ΝΑΙ εσάς να παραδώσουν σε ΣΚΛΑΒΙΑ ΣΑΤΑΝΙΚΗ. 
 Αριθμούς θε να σας κάνουν, εις το κράτος του εχθρού, 
να σας ΒΑΛΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ στη σκλαβιά του πονηρού. 

Να συλλάβει νους ανθρώπου, όχι πλήρως δεν μπορεί,
 το τί σκέπτονται ενδομύχως ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΙ ΤΑΓΟΙ. 
 Χάθηκε από εκείνους τώρα, αληθείας η τομή, 
άνομοι, εγκληματίες σώματος μα και ψυχής, 

ΟΔΗΓΟΥΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

 ΟΥΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ της εσχάτης εποχής, 
δήμιοι είστε, ΝΕΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΚΛΗΤΙΑΝΟΙ.
 Δώσατε διά των εμβολίων θάνατο σωματικό, 
δεν χορτάσατε με εκείνο, 
δίνετε και διά των ταυτοτήτων, ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΝ ΨΥΧΙΚΟ.

 Με τα ψέματα πλανάτε τον πιστό μου τον λαό, 
έφτασε η ξεδιαντροπιά σας εις τον ύστατο βαθμό.
 Τα βάλατε με Εμένα εσείς, ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΤΟΝ ΘΕΟ, 
δίδοντας εις τον λαό μου τον σατανικό αριθμό. 

 Έφτασαν εις το τραγικό σημείο, και δικοί μου κληρικοί, 
να ονομάζουνε ΑΘΩΑ, την ταυτότητα αυτήν. 
 Μα δεν γελιέμαι Εγώ παιδιά μου, βλέπω, κρίνω,
 ουχί μόνο τας πράξεις, ΜΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΥΤΩΝ. 
 
Θα επέμβω στα παιδιά μου και απ’ το σκότος το πυκνό, 
Εγώ αυτά θα ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟ ΦΩΣ.

Λίγη θα ‘ναι η χαρά σας, Νέας Τάξεως οπαδοί, 
το σατανικό σας έργο, κάτω αυτό θα σωριαστεί. 
 Εθεσπίσατε το μίασμα της ομοφυλοφιλίας, 
που είναι ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΟΧΕΤΟΣ, 
θέλατε διά αυτού να μειωθεί 
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ.

 Άπειρα τα εγκλήματα σας, που ποιείτε συνεχώς, 
εις του θεάτρου σας το ψεύδος, ‘σείς σκοτώνετε ψυχές.
 Επορώθη η ψυχή σας, τον πετάτε ΤΟΝ ΘΕΟ,
 λέτε ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 
για όλες τις καταστροφές, 

ΟΜΩΣ ΦΤΑΙΝΕ για εκείνες 
ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΑΣ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ. 
 Πέστε όλοι σε μετάνοια, κλάψτε, 
κλείστε γόνατα εσείς, 
ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 
ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.


ΑΜΗΝ
 
+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου