Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Π Δημήτριος Λουπασάκης – ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μιλά από Χανιά: Έχω μάθει να είμαι ειλικρινής απέναντι στον Θεό.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι ανέφερε ο πατήρ Δημήτριος Λουπασάκης απευθυνόμενος στον Μητροπολίτη Κυδωνίας Δαμασκηνό μετά το πέρας χειροτονίας στην Εκκλησία του Αγίου Ματθαίου στα Χανιά.

΄΄Ευχαριστώ θερμά τον Άγιο Πρωτοσύγκελλο, για την αγάπη του την αγκαλιά του τη στήριξη, ευχαριστώ όλον τον κόσμο ο οποίος έρχεται και εκκλησιάζεται σε αυτήν την όμορφη και ταπεινή Εκκλησία.

Ευχαριστώ τον Θεό και τον Άγιο Ματθαίο που με φιλοξένησε όλο αυτό το διάστημα εδώ, Σεβασμιώτατε, αυτή τη στιγμή η καρδιά μου χτυπάει δυνατά, αλλά έχω μάθει να είμαι ειλικρινής απέναντι στον Θεό και στο πρόσωπό σας, ένα μεγάλο ευχαριστώ, ένα τεράστιο ΣΥΓΓΝΩΜΗ, μία πολύ μεγάλη πνευματική αγκαλιά, σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.΄΄

ekklisiaonline.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου