Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

BAS_4 : Παλαιό ημερολόγιο ή ζηλωτισμός, κύριε Χατζηνικολάου;

 


Δεν μπορώ να πω ότι με εξέπληξε αυτό καθ’εαυτό το άρθρο του συμπαθούς κ.Δημητρίου Χατζηνικολάου, σχετικά με το ημερολογιακό ζήτημα (www.triklopodia.gr/δημήτριος-χατζηνικολάου-τό-ἡμερολογ/ ).  Λέω : “εεε, του χρόνου θα ‘γιορτάσουμε’ τα εκατόχρονα ενός εκκλησιαστικού αίσχους, άρχισαν από τώρα οι προοιμιακοί ύμνοι…” 

Πριν απαντήσω στις αιτιάσεις του κ.Χατζηνικολάου να διευκρινήσω τη θέση μου στην Εκκλησία του Χριστού.  Ακολουθώ την Εκκλησία της Ελλάδας, την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία.  Ασφαλώς άλλο Εκκλησία του Χριστού και άλλο ιεραρχία, που υπεξαιρεί εξουσίες της κεφαλής (του Χριστού δηλαδή), που δεν της έχουν δοθεί.  Λίγο να δει κάποιος τα άρθρα μου στην Τρικλοποδιά (δεν έχω δημοσιεύσει πρωτότυπο πουθενά αλλού) θα διαπιστώσει πόσο πολύ έχω προσπαθήσει να αποδείξω το βέβηλο έργο των ιεραρχών (πλην κάποιων ελάχιστων εξαιρέσεων) να καπηλευτούν την εξουσία του Χριστού, με απώτερο στόχο να παραδώσουν την Εκκλησία (εμάς δηλαδή) στους “σατανιστές”, δηλαδή όλα τα όργανα του διαβόλου, ειτε ονομαζονται παπικοί, είτε προτεστάντες, είτε μασόνοι, είτε σιωνιστές, είτε … είτε … 

Η προσωπική μου τοποθέτηση σε σχέση με τους λεγόμενους παλαιοημερολογίτες (Π.Η.) είναι : Σε δέχομαι σαν αδερφό εν Χριστώ.  Ποιός είμαι εγώ που θα σε κρίνω για την επιλογή σου.  Μπορεί να γεννήθηκες σε “παλαιοημερολογίτικο” περιβάλλον ή με ωριμότητα να πήρες την απόφαση. 

Αλλά μη μου κουνάς το δάχτυλο ότι είσαι ο σωστός και γω ο στραβός, που για αντίστοιχους λόγους ακολουθώ το Νέο Ημερολόγιο (Ν.Η.)!  Αφού εγώ δεν σε κρίνω, συ πώς με κρίνεις;;; 

Υπάρχουν άνθρωποι της Εκκλησίας, αρκετοί από τους οποίους έχουν αγιάσει αλλά κι άλλοι που θα αγιάσουν (σημ. πολλοί εν ζωή έχουν αγιάσει εν ζωή στη συνείδηση του κόσμου, που ωφελήθηκε από τις συμβουλές τους ή και τα θαύματα, που αιτήθηκαν στον Χριστό), που έχουν αποφανθεί ότι το ζήτημα δεν είναι δογματικό.  Έχουν παραδεχθεί ότι ήταν τεράστιο ολίσθημα(;;;) της ιεραρχίας (και ειδικά του μασόνου Μεταξάκη) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ.  Μπορεί κάποιος να μελετήσει τις τεκμηριωμένες θέσεις των οσίων γερόντων Φιλόθεου Ζερβάκου (https://www.impantokratoros.gr/F3861B84.el.aspx ) ή Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου (https://www.impantokratoros.gr/F41F9552.el.aspx ).  Μπορεί κάποιος να δει την ανατριχιαστική τοποθέτηση του οσίου Εφραίμ Κατουνακιώτη ή και τη μεταστροφή του οσίου Ιωσήφ Ησυχαστή (μιλάμε για άτομα που έπαιρναν πληροφορία Άνωθεν και όχι από ‘εκπαιδευτικά ιδρύματα’), όπως κι άλλων οσίων ή και διαπρεπών Θεολόγων (πχ. μακαριστός π.Ιωάννης Ρωμανίδης).  Τώρα πως μπορεί κάποιος σαν τον κ.Χατζηνικολάου να αντιτάξει μια φιλοσοφική (άρα υποκειμενική) άποψη, ομολογώ ότι ποτέ δεν το κατάλαβα. 

Ομολογώ επίσης ότι ποτέ δεν κατάλαβα (γιατί ποτέ δεν τα εξήγησαν οι παλαιοημερολογίτες) κάποια σημαντικά σημεία : 

  • Φθάνουν να κατηγορούν ήδη αγιοκαταταγμένους οσίους (είναι εντελώς δυσεβής η ύβρη του ηγουμένου της κανονικής ι.μ.Εσφιγμένου γέροντα Μεθόδιου κατά των οσίων Παϊσίου και Πορφυρίου), όταν πολλοί από αυτούς ακολουθούσαν το Π.Η.  Οι όσιοι Παϊσιος, Εφραίμ Κατουνακιώτης, Ιωσήφ Ησυχαστής, όπως και όλο το Άγιον Όρος (νομίζω εκτός της ιμΒατοπαιδίου) ακολουθούσαν το Π.Η.  Άρα γιατί δεν δέχονται οι του Π.Η. τις απόψεις τους;  Θεωρούν ότι έχουν καλύτερη θεολογική άποψη από τους θεόπτες; (https://www.brighteon.com/fd4dec29-b4d2-43f6-8f3e-43ab95b91905 ) Δεν είναι καβάλημα αυτό, για να μην πω τίποτα χειρότερο και κατακρίνω;  Δεν είναι φριχτό το να αμφισβητείς την αγιοκατάταξή τους (άρα και την αγιότητα τους) επειδή τους αγιοκατάταξαν οι νεοημερολογίτες ιεράρχες;  Έχεις συναισθανθεί ότι μπορεί να διαπράττεις ύβρη του Αγίου Πνεύματος, αρνούμενος και κατηγορώντας τις ενέργειες της Αγίας Τριάδας για τη σωτηρία του κόσμου;  Το λέω αυτό διότι κάθε προσφορά αγίου στον κόσμου δίνεται με Θεία Χάρη και στόχο να βοηθήσει την ανθρωπότητα.  Συ λοιπόν πως είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν ήταν η προσφορά Θεία Χάριτι, ώστε να αντιτάσσεσαι σε Αυτή;  Στό’πε ο Χριστός ή κάποιος Άγγελος;
  • Η αφροσύνη αυτών του Π.Η. (όσων τα λένε κι όχι όλων) είναι ότι φθάνουν να αρνούνται την αγιότητα “δικών τους”, δηλαδή παλαιοημερολογιτών, επειδή η αγιοκατάταξή τους έγινε από ιεράρχες νεοημερολογίτες.  Αντί να σκεφθούν αλλιώτικα και να πουν : “ορίστε, δεν βρήκατε αγίους στο Ν.Η. και παίρνετε από μας“, κάθονται να τρώνε τις σάρκες τους και να καθυβρίζουν αγίους, που τους αναγνώρισε εν ζωή ο κόσμος, που βοηθήθηκε στο δρόμο του προς την Πίστη.

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι το Π.Η. αλλά το “ζηλωτικό” από το οποίο υπέφεραν πολλοί ακόμα και παλαιοημερολογίτες.  Δείτε να φρίξετε https://www.romfea.gr/agioritika-nea/12568-o-agios-pa%CE%90sios-kai-oi-zilotes-ton-kausokalubion .  Ένα απόσπασμα από τον βίο του οσίου Παϊσίου :  

«…Ταλαιπωρήθηκε όμως από μερικούς ζηλωτές χωρίς διάκριση. Νόμιζε ότι τους λένε ζηλωτές επειδή έχουν πολύ ζήλο και αγωνίζονται πολύ. Αυτοί τον ζάλισαν και ήθελαν να τον ξαναβαπτίσουν, μολονότι ήταν βαπτισμένος από τον Άγιο Άρσένιο με το παλαιό μάλιστα ημερολόγιο…» 

Εδώ λοιπόν ρωτώ τους “ζηλωτές” (κι όχι τους Π.Η., αφού δείχνω το πρόβλημα) : 

Το δεύτερο βάπτισμα δεν ήταν δογματικό θέμα;  δεν αντίκειται στο Σύμβολο της Πίστεως; («..ομολογώ ΕΝ βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών…»).  Όχι λοιπόν να επικαλούνται δογματικά θέματα (τραβηγμένα από τα μαλλιά) όπου ‘γουστάρουν’ και όπου θέλουν να τα καταπατούν ασύστολα! 

  • Ας δεχθούμε ότι οι ακόλουθοι του Π.Η. είχαν δίκιο και έφυγαν για να διαφυλάξουν την καθαρότητα της Πίστης και την μοναδική Αλήθεια.  Στη συνέχεια τί έγινε; δεν άντεξαν το βάρος της Αλήθειας και την μοίρασαν στο τόσα παλαιοημερολογίτικα δόγματα που υπάρχουν;  Ήξερα κάποτε ότι υπάρχουν πάνω από δέκα διαφορετικά αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν κατάφεραν να τα μετρήσουν όλα!  Γιατί κρύβετε ότι ο όρος “παλαιοημερολογίτης” καλύπτει πίσω άτομα, που δεν θέλουν να έχουν κοινωνία με τους υπόλοιπους;  Δεν είναι δογματικό θέμα η απαξίωση του «ίνα ώσιν εν» και της συγχωρητικότητας; Τελικά τί έγινε παιδιά; Το «ὁ μελιζόμενος καὶ μὴ διαιρούμενος», που λέει ο Ιερός Χρυσόστομος στην κατ’αυτόν Θεία Μυσταγωγία το ξεχάσατε;  Δεν αντέξατε το βάρος της Μοναδικής Αλήθειας και χρειαστήκατε δεκαξονική “νταλίκα” για να την αντέξετε;
  • Αν δεχθούμε ότι κατέχετε την Μοναδική Αλήθεια, χάρη στο Π.Η., γιατί δεν σας αναγνωρίζουν οι λοιπές Εκκλησίες, που ακολουθούν το Π.Η.;  Η Ρωσική και η Σερβική Εκκλησία, που πάντα ακολουθούσαν το Π.Η. γιατί δεν σας αναγνωρίζουν, που διαφυλάσσετε ανόθευτο το Δόγμα, και αναγνωρίζουν την Εκκλησία της Ελλάδας, που σεις θεωρείτε ότι έχει διαστρέψει το Δόγμα;

Κύριε Χατζηνικολάου, 

Θεωρώ ότι η ρητορική που αναπτύξατε ήταν καθαρά σοφιστική και καθαρά τραβηγμένη από τα μαλλιά.  Ουσιαστικά μας είπατε ότι επειδή πάντα ο στόχος των παπικών σατανιστών ήταν να μας αλλοιώσουν, ΕΠΡΕΠΕ να μην υποκύψουμε ΑΡΑ υποκύπτοντες το θέμα ήταν δογματικό! 

1ον αναφέρεστε σε εποχές, που η πληροφόρηση δεν είχε καμμιά σχέση με το σήμερα, όπως και η παιδεία.  Όταν στις μέρες μας έχεις πληροφόρηση σχεδόν σε κάθε βιβλιοθήκη του κόσμου, όταν το διαδίκτυο σε κατακλύζει με τρομακτικό όγκο πληροφόρησης, όταν σήμερα η πλειψηφία του κόσμου (πόσο μάλλον των ιεραρχών) έχει πανεπιστημιακού επιπέδου μόρφωση (προσωπικά παραμόρφωση το λέω) και πέφτουν στις παγίδες, όπως με τον ιό, την κλιματική αλλαγή, το παγκόσμιο φακέλλωμα και τόσα άλλα, πώς έχετε την απαίτηση να ήταν πιό “ξύπνιοι” οι άνθρωποι των περασμένων αιώνων;  Τελικά έχετε καταλάβει το πρόβλημα των ανθρώπων σε σχέση με τον Θεό και τον παρόντα αιώνα;  Ή μήπως δεν εμπεδώσατε ότι το πρόβλημα είναι η θύραθεν παιδεία; 

2ον σας προσωποποιώ τον σοφιστικό στοχασμό σας και αντιστρέφω τη ρητορική σας : 

Αν έχετε την απαίτηση οι άνθρωποι των περασμένων αιώνων (1572~1924) να καταλάβουν τη σταδιακή προσπάθεια των παπικών για αλλοίωση του Δόγματος μας, σεις σαν οικονομολόγος και μάλιστα καθηγητής, πως δεν αντιληφθήκατε την διαρκή και επίμονη προσπάθεια οικονομικής υποτέλειας του ανθρώπου στους σατανιστές χαζάρους τραπεζίτες μέσω της φερόμενης επιστήμης των Οικονομικών;  Ας πούμε διδάξατε γενιές και γενιές φοιτητών περί πληθωρισμού.  Τελικά τί είναι ο πληθωρισμός;  Είναι κάτι που υπάρχει φυσικά; ή μήπως κατασκευάστηκε από τους επιτήδειους σατανιστές για να μας ελέγχει και να δικαιολογεί τις φορολογίες και τις διάφορες επιβολές στη ζωή μας, ώστε τελικά να εξελιχθεί και σε επιβολή ακόμα και του τί φύλο θα δηλώνουμε;  Σας απασχόλησε ποτέ, πως σεις καθηγητής ων πέσατε στη παγίδα; 

Αδελφέ Δημήτρη, 

όπως σε “ηπάτησε ο όφις” έτσι και πολλοί άλλοι (και άνθρωποι της Πίστης) απατώνται ανά τους αιώνες, ηθελημένα ή αθέλητα.  Το θέμα είναι ότι θα πρέπει να μάθουμε να “συγχωρούμε” (το γράφω με την εκκλησιαστική έννοια κι όχι την κοσμική – το τονίζω γιατί πάντα βγαίνουν οι αστοιχείωτοι να λένε τα δικά τους) τους άλλους για να “συγχωρέσουν” κι αυτοί εμάς και να καταλάβουμε ότι σαν άνθρωποι είμαστε τρεπτοί και φτερό στη σατανική θύελλα.  Ο Κύριός μας είπε : «χωρίς Εμού, ου δύνασθε ποιείν ουδέν» αλλά ποιός ρώτησε τον Κύριο για όλα αυτά τα θέματα;  Όμως Εκείνος εν τη Αγάπη Του, πάντα φροντίζει να μας ενημερώνει δια των Αγίων και των Προφητών Του, που όμως εμείς είτε αγνοούμε είτε σαν νεοφαρισαίοι εξοντώνουμε, όπως από παλιά κατήγγειλε στις συναγωγές ο Ενανθρωπισμένος Λόγος του Θεού.  Δυστυχώς στις μέρες μας, υβρίζουν τους προφήτες του Χριστού, πέραν των σατανιστών, οι ΖΗΛΩΤΕΣ του Π.Η. (προσοχή τι γράφω : όχι όλοι οι του Π.Η. αλλά οι ζηλωτές και οι παρασυρόμενοι από αυτούς – όπως αντίστοιχα ζηλωτές υπάρχουν παντού και στο Ν.Η), όπως έπραξε ο ηγούμενος της κανονικής ι.μ.Εσφιγμένου. 

Η Πίστη μας προτρέπει να αρχίζουμε από την εσωκάθαρση.  Δεν μας απασχολεί ο άλλος αλλά ο εαυτός μας.  Τον εαυτό μας διορθώνουμε και μέσω αυτής της κάθαρσης γινόμαστε το Φως του Κόσμου, όπως ο Κύριος μας κατήχησε.  Άραγε πόσο πίσω είμαστε, όταν από τη μια καμωνόμαστε υπερήφανα τους Έλληνες αλλά αγνοούμε στη πράξη όσα δίδαξαν (ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ) οι “φωτισμένοι” πρόγονοί μας, όπως το «γνώθι σαυτόν»;  Τελικά μήπως καταντήσαμε πιο απολίτιστοι από όσο είμασταν; 

BAS_4 

ΥΓ – Θα επανέλθω με μια συσχέτιση παλαιοημερολογιτών και αποτειχισμένων, αλλά μην βιαστείτε να με προκαταλάβετε σε ότι σας παραθέσω. 

Ένα χαριτωμένο σήμερα > https://www.brighteon.com/64c3873e-57d4-4d99-ae0f-6302c99d5813  

και ένα “χορευτικό” > https://www.brighteon.com/801c2990-e4df-4b07-84b6-3e4f6d9f88ee 


triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου