Σήμερα θα μοιραστώ μια άλλη ενδιαφέρουσα προφητεία για τον Λευκό Τσάρο - αρκετά λεπτομερή - που συνδέεται με το όνομα του διάσημου Κωνσταντινουπολίτη αγίου Ανδρέα του ΣΑΛΟΥ. Από τη Βικιπαίδεια:
«Andrey the Holy Fool ( Andrey of Constantinople , Andrey of Tsaregrad , Greek ̓Ανδρέας ὁ Σαλός; πέθανε το 936) is a Holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to holy Fool of Constantinople, to honor of the Mother of the Mother καθιερώθηκε η εορτή της Παράκλησης».
Η ζωή του Αντρέι του ανόητου περιέχει ένα απόσπασμα με την προφητεία του Αντρέι για τους τελευταίους χρόνους και τον Λευκό Τσάρο, τον Πρόδρομο. Αυτή τη φορά δεν χρειάστηκε καν να μεταφράσω, αφού βρήκα την υπάρχουσα μετάφραση από τα ελληνικά της E. V. Zheltova από την έκδοση: The Life of St. Andrew the Fool/Επιμ. του Lennart Ryden. Τομ. II. Uppsala, 1995. Κατά τη δημοσίευση αυτού του κειμένου, ο L. Rieden χρησιμοποίησε ένα χειρόγραφο του 10ου αιώνα που ήταν αποθηκευμένο στο Μόναχο και άλλες μεταγενέστερες εκδόσεις του Life, κοντά στο χειρόγραφο του Μονάχου. Η παλιά ρωσική μετάφραση δημοσιεύτηκε στο Great Menaion of the Chetah του Μητροπολίτη Μακαρίου (Αγία Πετρούπολη, 1870): Οκτώβριος, 1-3. Stlb. 209-220. Θα επιτρέψω στον εαυτό μου μερικές φορές να διακόπτει το κείμενο της ιστορίας και να σχολιάζει για να γίνει πιο σαφές.
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ANDREY YURODIVY
Κάποτε, όταν ο Επιφάνιος και ο μακαριστός Αντρέι είχαν την ευκαιρία να περάσουν τουλάχιστον μια εβδομάδα στον ελεύθερο χρόνο, ο Επιφάνιος τον πήγε στο σπίτι του. Και όταν κάθονταν μόνοι, ο Επιφάνιος άρχισε να ρωτάει τον μακαρίτη: «Απάντησέ μου, ρωτάω, πώς και πότε θα γίνει το τέλος αυτού του κόσμου, και ποια είναι η αρχή των ασθενειών (Ματθαίος 24:8) και πώς οι άνθρωποι θα ξέρεις ότι (το τέλος) είναι ήδη κοντά, στην πόρτα (Ματθαίος 24:33); Με ποια σημάδια θα είναι ορατός ο θάνατος και πού θα πάει αυτή η πόλη μας, η Νέα Ιερουσαλήμ, και τι θα γίνει με τις ιερές εκκλησίες, τους σταυρούς, τις πολύτιμες εικόνες, τα [ιερά] βιβλία και τα λείψανα των αγίων που βρίσκονται σε αυτήν; Ανοίξτε μου, θα σας συγχωρήσω. γιατί ξέρω τι είπε ο Υιός του Θεού για εσάς και για όσους μοιάζετε: σας έχει δοθεί να γνωρίζετε τα μυστικά της Βασιλείας των Ουρανών (Ματθαίος 13:11) και πόσο περισσότερο από τα μυστικά αυτού του κόσμου!».
Αν και η δράση διαδραματίζεται στην Κωνσταντινούπολη, που εδώ ονομάζεται Νέα Ιερουσαλήμ, η πραγματική Νέα Ιερουσαλήμ είναι, όπως συζητήσαμε μαζί σας, μια άλλη πόλη σε επτά λόφους - η Μόσχα. Αυτή είναι μια προφητεία για αυτήν την πόλη.
Τότε ο μακαρίτης απάντησε: «Να ξέρετε αυτό για την πόλη μας: μέχρι το θάνατό της, κανένας λαός δεν θα την αιχμαλωτίσει ούτε θα την πάρει σε καμία περίπτωση, γιατί δίνεται υπό την προστασία της Μητέρας του Θεού και κανείς δεν θα την αρπάξει από πάνω της. χέρια. Άλλωστε πολλά έθνη θα πλησιάσουν τα τείχη του και θα σπάσουν τα κέρατά τους, υποχωρώντας ντροπιασμένα, αφαιρώντας του όμως δώρα και μεγάλο πλούτο.
Ακούστε επίσης για την αρχή των ασθενειών και το τέλος του κόσμου, και για τα υπόλοιπα. Ο Κύριος ο Θεός θα αναστήσει έναν φτωχό βασιλιά στις έσχατες ημέρες, και αυτός (ο βασιλιάς) θα περπατήσει με μεγάλη δικαιοσύνη, και θα τερματίσει κάθε πόλεμο και θα κάνει πλούσιους τους φτωχούς. Και όλα θα είναι όπως στην εποχή του Νώε - παρομοίασε, φυσικά, κάποιους ανθρώπους με άλλους, εννοώντας όχι την εξαχρείωση όσων έζησαν τότε, αλλά την απελευθέρωσή τους από τα δεινά - τελικά, οι άνθρωποι θα είναι πολύ πλούσιοι σε όλες τις ημέρες του του (ο βασιλιάς), θα τρώνε και θα φάνε σε ένα αδιάκοπο παγκόσμιο ποτό, θα παντρευτούν και θα παντρευτούν και, χωρίς να φοβούνται τον πόλεμο, θα επιδοθούν στις επίγειες υποθέσεις με ανεμελιά.
Και όταν δεν θα υπάρξει πια πόλεμος, θα χτυπήσουν τα ξίφη τους σε δρεπάνια και τα δόρατα και τα ακόντιά τους σε εργαλεία με τα οποία θα καλλιεργήσουν τη γη. Αυτό συμβαίνει αφού ο Κύριος στρέψει το πρόσωπό του προς την ανατολή και ειρηνεύσει τους γιους της Άγαρ, γιατί ο Κύριος θα θυμώσει μαζί τους εξαιτίας της συκοφαντίας τους. Γι' αυτό θα ξεσηκώσει και θα ξεσηκώσει τον βασιλιά της Ρώμης εναντίον τους, και θα τους νικήσει και θα κάψει τα παιδιά τους σε στάχτη στη φωτιά. και οι ίδιοι, παραδομένοι στα χέρια του, θα παραδοθούν στην πιο σφοδρή φωτιά. Και όλη η Ιλλυρία θα αποκατασταθεί στο ρωμαϊκό βασίλειο. Και η Αίγυπτος θα φέρει τον φόρο της.
Διαφορετικές εκδοχές των χειρογράφων (σε σύνολο 110) λένε αυτή την ιστορία κάπως διαφορετικά. Μερικά χειρόγραφα υποδηλώνουν ότι ήταν ο φτωχός βασιλιάς που θα ηγηθεί ενός επιτυχημένου πολέμου κατά των Μουσουλμάνων. Αλλά τα περισσότερα χειρόγραφα, όπως η Συλλογή του Λέοντος του Μεγάλου, λένε ότι ο Λευκός Βασιλιάς έρχεται μετά από αυτόν τον πόλεμο, τον οποίο διεξάγει ο βασιλιάς του βορρά (Δανιήλ 11:40-44). Πιθανότατα αυτό να ισχύει, αφού στην προκειμένη περίπτωση το κείμενο είναι σε αρμονία με τις βιβλικές προφητείες.
Και ο βασιλιάς θα βάλει το δεξί του χέρι στη θάλασσα, και θα δαμάσει τις φωτεινές γενιές, και θα ταπεινώσει τους εχθρούς κάτω από το χέρι του, και θα κρατήσει το σκήπτρο του για τριάντα δύο χρόνια. Και στο δωδέκατο έτος της βασιλείας του δεν θα εισπράξει φόρους και δώρα, αλλά θα αναστηλώσει ιερούς ναούς και θα ξαναδημιουργήσει κατεστραμμένους βωμούς. Και δεν θα υπάρξει πια κρίση, ούτε ο καταπιεστής ούτε ο καταπιεσμένος, γιατί με τη βοήθεια του φόβου θα αναγκάσει τους γιους των ανθρώπων να είναι συνετοί, και θα ταπεινώσει τους εγκληματίες από την αρχοντιά και θα τους θανατώσει. Πράγματι, εκείνες τις μέρες, όλος ο χρυσός, όπου κι αν ήταν κρυμμένος, σύμφωνα με την οδηγία του Θεού, θα αποκαλυπτόταν μπροστά στη δύναμή του, και με έναν ανεμιστήρα θα τον διασκόρπιζε στον λαό του και οι μεγάλοι του θα γίνονταν πλούσιοι, και αυτοί θα ήταν σαν βασιλιάδες και οι φτωχοί θα γίνονταν σαν άρχοντες. Και θα έχει μεγάλο ζήλο να προσηλυτίσει τους Ιουδαίους, και ούτε ένας Ισμαηλίτης δεν θα μείνει σε αυτή την πόλη. Και θα δέσει αυτή την πόλη σφιχτά, και δεν θα υπάρχει κανείς που να παίζει λύρα ή κιθάρα ή να κάνει μια επαίσχυντη πράξη, γιατί θα μισήσει όλους αυτούς τους ανθρώπους και θα σαρώσει μακριά από την πόλη του Κυρίου. Και τότε θα υπάρξει μεγάλη χαρά και αγαλλίαση, οι ευλογίες θα έρθουν από τη γη και ο πλούτος από τη θάλασσα. Και θα είναι όπως στην εποχή του Νώε, όταν χάρηκαν στον κόσμο μέχρι να έρθει ο κατακλυσμός. Ο βασιλιάς θα είναι καλός και θα βασιλεύει στον κόσμο, και θα αποκαταστήσει τους ναούς των αγίων που καταστράφηκαν πριν από αυτόν, και, σαν καλός βασιλιάς, θα αγαπηθεί από τον λαό, και μαζί του, η αγάπη για τον Κύριο θα εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κατοικημένο κόσμο, και θα υπάρχει χαρά και αγαλλίαση.
Και αφού περάσει αυτό το βασίλειο, ο γιος της ανομίας θα αναστηθεί και θα βασιλέψει σε αυτήν την πόλη για τρεισήμισι χρόνια, και θα προκαλέσει την ανομία, που δεν έχει συμβεί από την αρχή του κόσμου μέχρι τώρα, ούτε θα συμβεί ποτέ .
Τότε ο Σατανάς ο Αντίχριστος θα αναστηθεί από τη φυλή του Δαν. Όχι όμως με τη δική του δύναμη θα μετατραπεί σε άνθρωπο -μακριά από αυτήν- αλλά ο Κύριος ο Θεός θα του δημιουργήσει ένα επαίσχυντο και ποταπό, ώστε να εκπληρωθούν μέσα του όσα ειπώθηκαν από τους προφήτες. Και θα ελευθερωθεί από τα κολασμένα δεσμά στα οποία τον φυλάκισε ο Κύριος Χριστός όταν ήταν εκεί, και θα μπει στο σκεύος που φτιάχτηκε για αυτόν. Και όταν γίνει άντρας, ωριμάσει και βασιλέψει, τότε θα αρχίσει να αποκαλύπτει την απάτη του, όπως είπε ο Ιωάννης ο Θεολόγος. Τότε θα σηκώσει πόλεμο κατά των νησιών των Κυκλάδων -τα νησιά, όπως λέει ο Ησαΐας, είναι οι εκκλησίες των ειδωλολατρών- ενώ ο Ηλίας και ο Ενώχ και ο Υιός των Βροντών θα βγουν να αναγγείλουν την απάτη του και τη δεύτερη έλευση του Κυρίου. Ιησούς Χριστός.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι διαφορετικά χειρόγραφα έχουν διαφορετικές καταλήξεις. Οι τακτικοί αναγνώστες του OS μπορεί να έχουν παρατηρήσει, για παράδειγμα, ότι ο βασιλιάς που ανατράφηκε από τον Θεό από έναν φτωχό δίκαιο άνθρωπο θα βασιλεύει για 32 χρόνια. Ενώ άλλες προφητείες, συμπεριλαμβανομένης της Συλλογής του Λέοντα του Μεγάλου, μιλούν για 36 χρόνια βασιλείας του Λευκού Τσάρου. Τι συμβαίνει? Ποιος έχει δίκιο;
Είναι εύκολο να καταλάβετε εδώ αν παρατηρήσετε ότι η μετάφραση της προφητείας του Αντρέι του ανόητου μετά από 32 χρόνια της βασιλείας του Λευκού Τσάρου υποδηλώνει τρεισήμισι χρόνια της βασιλείας του Αντίχριστου. Αυτό είναι λάθος. Η Αποκάλυψη του Ιωάννη του Θεολόγου λέει ότι μετά το θάνατο των δύο χρισμένων (του προφήτη και του βασιλιά), θα περάσουν μόνο τρεισήμισι μέρες (όχι χρόνια) από τον θρίαμβο του Αντίχριστου. Μετά από αυτό ο Κύριος ανασταίνει αυτούς τους χρισμένους και γίνεται η Δευτέρα Παρουσία.
Το λάθος του χειρογράφου είναι ότι χωρίζει τα 36 χρόνια της βασιλείας του Λευκού Τσάρου σε 32 χρόνια καλής βασιλείας και 3,5 χρόνια της βασιλείας του Αντίχριστου. Επίσης, το χειρόγραφο δεν τονίζει πλήρως το γεγονός ότι η διακονία του Ηλία (την οποία το χειρόγραφο σωστά συσχετίζει με το υπουργείο αντίθεσης στον Αντίχριστο για 3,5 χρόνια) είναι το υπουργείο του Λευκού Τσάρου - το υπουργείο των τελευταίων τριάμισι ετών της βασιλείας του, κατά την οποία ο βασιλιάς ήταν ντυμένος με σάκο.
ΑΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου